Dienstag, 18. Dezember 2007

Arty Girlz Challenge #14 "Words"

Ich brauchte noch eine Geburtstagskarte für eine Freundin und was würde da besser passen als diese süße Tilda? Praktischerweise paßt die Karte auch gleich zur letzten Arty Girlz Challenge des Jahres 2007. Das Thema hier war "Worte". Wir sollten innerhalb unseres Projektes Worte verwenden. Es reichte auch nur ein einfaches Happy birthday, oder ein ganzer Vers.
Das braune HIntergrundpapier habe ich mit einem Stampin' Up Blumenstempel in einem ähnlichen Braunton selbst gestempelt.

I needed a birthday card for a friend of mine and there couldn't be any better motive than this sweet Tilda. The card also fits the last Arty Girlz Challenge of the year with the motto "words".
For this challenge they'd like to see 'words' on our project so we could use a verse, use a script stamp, even 'Happy Birthday' as long as it's the focal point of the project.

  • Stamps: Magnolia, Stampin' Up flowers
  • Paper: WorldWinPapers Cardstock, K&Company LLC, Kelly Panacci
  • Embelishments: Prima Flowers, Cb Embossing folder "Happy birthday", Cb alphabet "Fancy Tags", brads
  • coloured with Prismacolor Pencils (coloriert mit Prismacolor Aquarellstiften)

Kommentare:

  1. Katharina this is such a gorgeous card, Julia is going to love it!!

    Thanks for joining in with Arty Girlz once again I love seeing your creations.

    Hope you have a lovely Christmas xxx

    AntwortenLöschen
  2. Wow stunning card Katharina i agree with julie your find will adore it. Thanks for joining in with the challenges.
    Have a great christmas and happy new year.
    crissi xxx

    AntwortenLöschen
  3. Och wie ist das wieder einfach zum verlieben schööön. Klasse Kärtchen.

    AntwortenLöschen
  4. Fab card, I love how you have cut the circle from the embossing

    AntwortenLöschen
  5. What a sweet and pretty card! Lucky Julia!

    AntwortenLöschen
  6. Die ist ja zauberhaft. Ich wünsche Dir einen guten Rutsch.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...