Sonntag, 16. Dezember 2007

Papertake Weekly Challenge - Black Tie

Die Herausforderung der Papertake Weekly Challenge war diesmal eine Karte in Schwarz / Weiss zu entwerfen. Da ich noch mitten in der Weihnachtskartenproduktion stecke, habe ich auch hierfür ein weihnachtliches Thema gewählt. Normalerweise ist schwarz/weiss nicht so meine Farbkombination, aber im Endeffekt bin ich recht zufrieden damit.

On Papertake Weekly Challenge we had to craft a black and white card. Because I do need more christmas cards, I also chose this theme for my challenge contribution. Actually I don't like black / white colour combinations, but in the end I am satisfied with it.


  • Stamps: Inkadinkado, Text "Trend by Team"
  • Paper: 7gypsies, DCWV
  • Embelishments: Cuttlebug flowers, Making Memories, Stampin' Up Label Punch

Kommentare:

  1. What an effective design, Katharina! Totally amazing work!!!

    AntwortenLöschen
  2. Such an effective card, I love all the different elements. One of my boys loves crafting as well, it's so nice to see boys making cards etc

    AntwortenLöschen
  3. hey...
    der stempel kommt mir bekannt for :-)

    super karte
    glad you like it and actually use it too

    AntwortenLöschen
  4. Very beautiful card. I can't do B&W very well but this is amazing.

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous card ,love the cute snow man ,Dawnx

    AntwortenLöschen
  6. Just found your blog after you left me a comment - thanks. WOW! love your cards - just my taste!

    AntwortenLöschen
  7. Absolut cool geworden! Schwarz/weiß in "niedlich" habe ich so noch nie gesehen! Wäre auch mal einen Versuch wert!

    AntwortenLöschen
  8. That's lovely! I'm glad you still had a go even though you didn't like the colours - your card is so effective!

    AntwortenLöschen
  9. Fab card all the detail is great and the snowman is soooo cute :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...