Donnerstag, 17. Januar 2008

1 card - 4 challenges


Heute habe ich die "Friendship" Karte für den Blog candy auf Claudias Blog gemacht. Als ich damit fertig war ist mir aufgefallen, dass die Karte noch zu 3 anderen Challenges paßt und zwar Arty Girlz, Papertake Weekly challenge und Ismaki. Das ist wirklich ein Glückstreffer, da ich ansonsten auf Grund von Zeitmangel wahrscheinlich nicht dazu gekommen wäre bei allen mitzumachen.
Endlich konnte ich auch meinen neuen Sugar Nellie Stempel verarbeiten. Ich muss sagen, dass das Colorieren ein wahres Vergnügen war!

I wanted to do a "Friendship" card for the blog candy challenge on Claudias blog. After finishing it, I realised that it also fits the challenges on Arty Girlz, Papertake Weekly challenge and Ismaki. Great, huh? And very time saving ;)
Finally I managed to use one of my new Sugar Nellie Stamps and it was really a pleasure colouring it!
  • Stamps: Sugar Nellie, ribbon noname,
  • Paper: World Win Cardstock, Rayher,
  • Embelishments: Prima Flowers, brads Making Memories, Cuttlebug embossing folder "swirls"
  • coloured with Supracolor Pencils (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften)

Kommentare:

  1. very cute katharina.
    good luck and thanks for playing along :-)

    AntwortenLöschen
  2. Stunning card as always Katharina....you're so talented!!

    Thanks for joining in with Arty Girlz once again :) xx

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card Katharina. love sugar nellie shes so sweet.

    Thanks for taking part in the Arty Girlz challenge.

    Crissi

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous card, love the papers and you have coloured in the Sugar Nellie perfectly

    AntwortenLöschen
  5. Great card Katharina! Congrats on your Magnolia DT news! Thanks for joining in at PTW! X

    AntwortenLöschen
  6. Very pretty card.
    Congrats on the Magnolia DT

    AntwortenLöschen
  7. Wow wieder so ein kleines Kartenkunstwerk. Ich bin schlichtweg begeistert.

    AntwortenLöschen
  8. Stunning card ,love it ,great work ,Dawnxx

    AntwortenLöschen
  9. What a lovely card, the Sugar Nellie is adorable! Congratulation on the Magnolia DT news!

    AntwortenLöschen
  10. its so beautiful!!!! great card :) x

    AntwortenLöschen
  11. fabulous card! and so clever to combine all of those challenges!

    AntwortenLöschen
  12. Wieder mal ein typisches Katharina-Karten-Kunstwerk :-) Bin immer wieder auf's Neue begeistert wie meisterhaft Du es verstehst die richtigen Farben miteinander zu kombinieren! Toll!!!

    AntwortenLöschen
  13. This is fabulous!! and to have it for 4 challenges.. wow!
    Must admit that my sugar nellie stamps have been pushed to the back of the drawer for a bit.. got to get them out to play again soon!! lol

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...