Sonntag, 6. Januar 2008

Another "Happy birthday" card


Ich produziere immer noch Geburtstagskarten. Diese hier ist mit einem Hänglar und Stänglar Motiv. Den Hintergrund habe ich mit einem großen Hero Arts Schnörkelstempel gemacht.

Still producing "Happy birthday" cards. This one is with a Hänglar and Stänglar motive. I did the background with a large Hero Arts swirl stamp.
  • Stamp: Hänglar and Stänglar, Hero Arts, Big Time Stempel (text)
  • Paper: Basic Grey, World Win Cardstock
  • Embelishments: ribbon Basic Grey, hearts Making Memories, Cuttlebug die "tiny tags",
  • coloured with Supracolor Pencils (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften)

Kommentare:

  1. What an Adorable card...I will be back. Love your work. ((Hugs))

    AntwortenLöschen
  2. okay.. okay... ich gebe zu du hast mich ueberzeugt. diese stempel sind ja zu goldig. nun will ich auch welche. herr gott... wer soll die sucht bezahlen hihihi

    AntwortenLöschen
  3. Wow, und wieder so schööön! Echt toll!

    AntwortenLöschen
  4. **WoW** GORGEOUS card!!! I sooo love these Hänglar images, but where the heck did you get them from? As I know you only can buy them in skandinavia?!

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card, the stamp is so cute, I've not seen these before

    AntwortenLöschen
  6. Really gorgeous colours on this cute card.

    AntwortenLöschen
  7. I got the cute Hänglar motives from a friend of mine. I do not posses any miself :( It is true that you only can achieve them in sweden or norway. What a pity :)

    AntwortenLöschen
  8. Adorable card ,love the image ,Dawnx

    AntwortenLöschen
  9. Eine wunderschöne Karte Katharina!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...