Samstag, 26. Januar 2008

Arty Girlz and 4x4 Friday


Durch die Arty Grilz Challenge Challenge dieser Woche, mit dem Motto "Animals" (Tiere) wurde ich dazu inspiriert mal wieder eines meiner Penny Black Motive hervorzukramen. Ich liebe den kleinen Igel, er ist perfekt für Freundschaftskarten.
Die Karte paßt auch zur 4x4 Friday Challenge, die diesmal eine offene Runde machen, mit keinerlei Vorgaben ausser einer 4x4 Karte.

The Arty Grilz Challenge of this week with the theme "Animals" inspired me to use one of my Penny Black images again. I love the little hedgehog, he is gorgeous for friendship cards! I used my Stampin Up slot punch to do the holes in the image and put May Arts ribbon through.
The card also fits the 4x4 Friday challenge, which was an open one.
  • Stamps: Penny Black, Stampin Up, Magnolia
  • Paper: Basic Grey, World Win Cardstock
  • Embelishments: ribbon May arts, brads Making Memories, Su Label + Word Window + Slot Punch, Photocorner Punch
  • coloured with Supracolor Pencils (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften)

Kommentare:

  1. Fantastic as always Katharina!!

    I love the penny black stamp that you've used and as always the layout of your card is beautiful you're so creative.

    Thanks for joining in with Arty Girlz once again, we have a sponsor who has given us a fabby prize for next weeks challenge so be sure to check us out :) xx

    AntwortenLöschen
  2. This is not only very cute, but also very nice colors!

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous card, great papers and more fab colouring

    AntwortenLöschen
  4. Another Beauty.. love the colours and the stamp is soo cute!!

    AntwortenLöschen
  5. Mir fehlen mal wieder schlichtweg die Worte. Was für ein süßes Kärtchen. Klasse ich mag deine Arbeiten richtig gern.

    AntwortenLöschen
  6. This is so lovely, i love the colours and the layout is fab too! Your cardfolder is a great idea as well :)

    Carol x

    AntwortenLöschen
  7. Cute hedgehog, I like the mushrooms too!

    AntwortenLöschen
  8. I love your card, it's so beautiful !!

    AntwortenLöschen
  9. loving your cards Katharina! Beautiful! x

    AntwortenLöschen
  10. Really gorgeous card, love the colours & the stamps.

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful as always! Such sweet images and great coloring. A pleasure as always to see your work!

    AntwortenLöschen
  12. Klasse Kärtchen - eben so wie man es von Dir gewohnt ist ;-)
    Schön wie immer, Katharina!! :-))

    AntwortenLöschen
  13. schönes zusammenspiel von Papier und PB

    AntwortenLöschen
  14. So sweet! Love every details and the layout!

    AntwortenLöschen
  15. Beautiful card Katharina love the stamp and papers.
    Thanks for joining in with the Arty Girlz Challenge.

    Crissi xx

    AntwortenLöschen
  16. This is such a gorgeous card! I really like your work. :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...