Donnerstag, 3. Januar 2008

Arty Girlz Challenge #15 "Embossing"



Die Arty Girlz Herausforderung dieser Woche war es eine Art von Embossing auf unseren "art works" zu verwenden. Ich habe mich endlich an die Verschönerung von kleinen Fotoalben gemacht, in die ich die "hunderdreißigtausend" Fotos unserer Kinder einordnen werde ;)
Da man ja nicht jedes Foto verscrappen kann, schiebe ich die verbleibenden einfach in diese kleinen Alben, die mit Klarsichtfolien ausgestattet sind.
Als Motiv habe ich das süße HighHopes Badebaby gewählt, Details davon habe ich mit Spica Glitter Stiften coloriert. Das blaue Hintergrundpapier habe ich dann mit Cuttlebug "tiny bubbles" embosst. Was könnte bei dem Motiv auch besser passen?

I did a photoalbum cover, which I will use for babyphotos of my first son, for the Arty Girlz Challenge of this week. The challenge was "EMBOSSING". We should use some kind of embossing on our art work. We could also choose our own format .... so could be a tag, a topper, a card, a layout, Atc's altered art anything , the choice was ours.
I used the cute bathingBaby of HighHopes Rubber stamps for the cover (perfect for a Babyalbum ;) Some details are coloured with Spica glitter pens. To meet the "embossing request" I used my cuttlebug folder "tiny bubbles" on the blue background paper.

  • Stamp: HighHopes Rubber Stamps
  • Paper: World Win Cardstock, Frances Meyer
  • Embelishments: brads noname, round scalloped Spellbinders Nestabilities, cuttlebug embossing folder "tiny bubbles", cuttlebug alphabet "fancy tags", ribbon BasicGrey
  • coloured with Prismacolor Pencils, details with Spica glitter pens (coloriert mit Prismacolor Aquarellstiften, Details mit Spica Glitter Stiften)

Kommentare:

  1. Superknuffig geworden! :o) Und wann scrappst Du mal wieder! *gg*

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Constanze,
    Das steht in den Sternen, momentan hat mich das kartenbasteln und Stempeln fest in den Fängen ;)
    lg

    AntwortenLöschen
  3. AWWWWWWWWW this is sssoooooooo cute love the embossing.
    Thanks for joining in with the Arty Girlz challenge.

    crissi xx

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous card, i love the embossed panel and that stamp is so cute

    AntwortenLöschen
  5. awwww wow this is so lovely!!

    Absolutely love the stamp so cute and love the embossed bubbles

    Thanks for joining in with Arty girlz once again Katharina :) xx

    AntwortenLöschen
  6. Happy New Year!
    Fantastic embossing.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...