Dienstag, 29. Januar 2008

Challenge Ismaki #4

Diese Woche konnte ich wieder an der Ismaki Sketch Challenge teilnehmen. Endlich habe ich meinen süßen "Gute Besserung" Engel von HighHopes eingeweiht. Ist sie nicht total putzig? Die Flügel habe ich mit Spica Glitter Pens gemalt und dann mit Chrystal effects versehen. Ich hoffe, dass ihr das auf dem Detail-Foto sehen könnt :)
Danke fürs Schaun und einen schönen Abend noch!


I was able to do this weeks Ismaki Sketch. I finally used my beloved "get well" HighHopes angel. Isn't she cute? I coloured her wings with Spica glitter pens and put some chrystal effects over it. I hope you can see it on the detail foto :)
Have a nice evening and thanks for looking!

  • Stamps: HighHopes Rubber stamps
  • Paper: Deja Views, World Win cardstock
  • Embelishments: ribbon May Arts, brads Making Memories, chrystal effects, Spellbinder scalloped rectangle small die, Spica glitter pens
  • coloured with Supracolor Pencils (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften)

Kommentare:

  1. super jolie ta carte, le tampon est magnifiquement fait !

    AntwortenLöschen
  2. what a beautiful card,I love the stamps!!!

    AntwortenLöschen
  3. Very wonderful!!!
    The stamp is beautiful.

    AntwortenLöschen
  4. elle est magnifique ta carte...

    AntwortenLöschen
  5. Oh this is adorable! Love this stamp, but haven't got it yet. You did such a great job with it. The sparkle on the wings is very pretty and I love that band-aid in the corner.

    AntwortenLöschen
  6. manno... wundervoll katharina.
    das ist so schoen geworden.

    AntwortenLöschen
  7. Deine Karte gefällt mir total gut! Schöne Farben und ein superknuffeliges Motiv. Ich sollte meinen Gummi auch endlich mal einweihen *kicher*.

    AntwortenLöschen
  8. Really nice and I love the details!

    AntwortenLöschen
  9. Wunderschöne Karte, sooo süss!

    AntwortenLöschen
  10. Die ist ganz bezaubernd. Einfach eine süüß Karte. Klasse.

    AntwortenLöschen
  11. Very wonderful !!!!
    I like your stamps !!!

    AntwortenLöschen
  12. Hi. With the PIF once you receive my candy , I think you leave a post on your blog and then you send some caandy to the first 3 people to leave you a comment. Hope that makes sense. If you email me your address I pop the candy in the post to you over the weekend.
    Andrea

    AntwortenLöschen
  13. wow ist die aber toll, vor allem das pflaster ist ja echt goldig, eine richtig tolle karte.

    AntwortenLöschen
  14. Great card and I love the little plaster.

    AntwortenLöschen
  15. Adorable !! le tampon est très beau !!!

    AntwortenLöschen
  16. so so adorable!!! love it!! :) x

    AntwortenLöschen
  17. really cute
    Thanks for playing
    The ISMAKI team

    AntwortenLöschen
  18. J'adore ! elle est drôle et tellement travaillée !

    AntwortenLöschen
  19. Just gorgeous, what a fabulous stamp, so cute!

    AntwortenLöschen
  20. oh, this is so cute and I love that plaster!

    Fran x

    AntwortenLöschen
  21. ahhh, that stamp is so adorable and I love the little sticky plaster you have added!

    AntwortenLöschen
  22. really beautifull card! I love the stamp, I go now on their website! Thanks for the link!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...