Donnerstag, 31. Januar 2008

Fantastic news

Stellt euch vor.... Ich wurde gefragt ob ich Blogger der Woche auf dem QK Bloggers Club sein will. Das ist ja soooo aufregend!!!! Was für eine Ehre. Ich kann es gar nicht glauben und bin richtig aufgeregt, dass mein kleiner, bescheidener Blog zu solchen Ehren kommen soll!!!!
Schaut doch mal auf dem QK Bloggers Club vorbei und bewundert die tollen Blogger und habt auch ein Auge auf meinen Eintrag, sobald er erscheint.

Oh my god, I am so excited. can you believe it, I have been asked to be blogger of the week on the the QK Bloggers Club. That's such an honor!! I am thrilled and flattered and soooo excited that people actually like what I create :) Hop over and have a look at the great artists who are featured on QK Bloggers Club and watch out for my entry :) :) :)

Kommentare:

  1. Gratuliere dir ganz herzlich, bin gespannt auf den Bericht!

    AntwortenLöschen
  2. whooo hooo...
    you go girl!!!
    congrats

    AntwortenLöschen
  3. I'm not at all surprised Katharina....your work is fabulous and you totally deserve it! Congratulations!!

    AntwortenLöschen
  4. Me again! I've sent you an award...see my blog for details.

    AntwortenLöschen
  5. Wow! That's very exciting! and well deserved! Congratulations!
    Nicola xx

    AntwortenLöschen
  6. Whoohooo... Congrats Katharina!!
    You deserve it!!

    Hugs, M.x

    AntwortenLöschen
  7. Congratulations Katharina, I will pop over and have a look

    AntwortenLöschen
  8. Congratulations Katharina, I'll pop over and have a look later. I have given you an award, check out my blog for details

    AntwortenLöschen
  9. Herzlichen Glückwunsch! Eindeutig eine verdiente Ehre! :o)

    AntwortenLöschen
  10. Congratulations Katharina! You deserve it, your cards and craft creations are always stunning.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...