Mittwoch, 27. Februar 2008

Arty Girlz Challenge #25 "Circles" and Invitation 3


Das Thema dieser Woche bei den Arty Girlz ist "Kreise". Ich habe die Gelegenheit beim Schopf gepackt und eine weitere Einladungskarte für die Taufe von Noel gemacht. Ausserdem gibt es wieder ein paar tolle Stempel zu gewinnen, die von Sally vom Aunty's store gesponsort werden.
Das Herz des kleinen Hänglar Jungen habe ich mit Stampin' Up crystal effects versehen und das braune Hintergrundpapier ist mit dem cuttlebug embossing folder "tiny bubbles" bearbeitet. Die 2 Knöpfe in der oberen Ecke geben noch die letzte Rundung dazu ;)

This weeks challenge on the Arty Girlz challenge blog is "Circles". I used my chance and made another invitation card for Noel's babtism. You can also win some great stamps sponsored by Sally from Aunty's store again.
The heart of the little Hänglar boy is filled with crystal effects and the backgroundpaper behind him is embossed with the cuttlebug folder "tiny bubbles".


Heute bin ich ein wenig neben der Spur, da irgendso ein langweiliger Kerl (schlimmere Ausdrücke verkneife ich mir hier ;) die Internetseite, die ich betreue gehackt hat.
Ihr müßt wissen, ich arbeite nebenher als Betreuer für eine Internetseite, das kann ich von zu Hause aus machen, trotzdem noch für meine Kinder da sein, aber auch etwas Geld dazuverdienen. Ich werde immer fuchsteufelswild, wenn so dumme Leute nichts besseres zu tun haben als anderen das Leben schwer zu machen.
Den Schaden habe ich zwar schnell behoben gehabt, aber das heißt, dass irgendwo ein Sicherheitsloch ist und ich muss meine Abende damit verbringen es zu suchen :(
Tut mir leid, dass ich euch angejammert habe, aber ich mußte es jemandem erzählen :)
Habt noch einen schönen Tag und danke fürs Schaun!!

Today I am a little bit down, because some mean a.... (well, you are not supposed to swear ;) hacked the webpage I am in charge of. You know, I work partime as a web content manager, which I can do at home via the internet. So I can be there for my small children, but still earn a little bit of extra money. I get so angry about such stupid people who know nothing better than to harden somebody elses lives :(
Well, I fixed the damage quite fast, but this means that there is a security hole somewhere and I have to spend my evenings searching for it.
Sorry for moaning :) but I had to tell someone :)
Have a great day and thanks for looking!
  • Stamps: Hänglar & Stänglar
  • Paper: Stampin' Up cardstock chocolate chip, World Win Cardstock, Stampin' Up design paper Fall flowers
  • Accessories: ribbon DCWV, buttons Chatterbox, Stmapin' Up crystal effects and "slot" punch, cuttlebug embossig folder "tiny bubbles"
  • coloured with Supracolor Pencils (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften)

Kommentare:

  1. Oh Katharina I'm so sorry that happened to you :( Makes me so angry...hope you manage to fix the security flaw quickly ((((hugs))))

    Absolutely gorgeous card that you made for the Arty Girlz challenge xx

    AntwortenLöschen
  2. That invitation is just perfect!! Really love that boy hanglar ;)

    And as for that hacking person! well, you have every right to be angry and hope you find the solution soon!!

    Hugs, Marlene xx

    AntwortenLöschen
  3. Wieder so eine superschöne Karte,toll coloriert

    AntwortenLöschen
  4. Such a beautiful card Katharina, I love those Hanglar cuties, wish we would get them over here.

    so sorry to hear about that rotten person hacking into your website, hope you find the hole quickly and it doesn't take up too much of your time ~after all that is precious crafting time!

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card Kathrina love everything about it :-)

    I hope you get the web problem sorted its horrible when stuff like that happens.

    Thanks for joining in with the Arty Girlz challenge.

    crissi xx

    AntwortenLöschen
  6. Och was ist die wieder süüüüß. So liebevolle Details und die Farben harmonieren perfekt. Einfach klasse.

    AntwortenLöschen
  7. sending you a hug Katharina - have some of that fabulous Swiss chocolate too! Your card is amazing as always, and, your little package arrived at lunch time, thank you so much! and now I have some of those wonderful images to colour in.

    AntwortenLöschen
  8. This is a truly beautiful card with a lovely image. The colours are so soft and lovely.

    I do hope that this silly person doesn't mean you spending too many wasted evenings looking for the "hole". Lol Lynn x

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful card Katharina, the colours, the image everything just perfect

    AntwortenLöschen
  10. another beautiful card Katharina! Those hanglar stamps are just too cute.

    There are some incredibly stupid people out there, hope you find your solution soon.

    Frances xx

    AntwortenLöschen
  11. ach wie suess... dein taufe karten sind wirklich eine goldiger als die andere!!!]
    liebe gruess
    claudia

    sorry this happended to you!!! hope everything is alright now?

    AntwortenLöschen
  12. hab mir nochmals die karte angesehen :-)
    die koepfchen dazu sind wirklich goldig!!!! papier, papier papier... wir sprachen ja darueber. :-) echt schoen

    AntwortenLöschen
  13. I like this card (again ;)) That doodling that you did around the boy-stamp looks great!!

    Hackers... pffff.... jope it won't happen again!

    AntwortenLöschen
  14. Ach Katharina, deine Karte ist ja wieder zauberhaft geworden. So wunderschön coloriert ...

    Tut mir leid, dass du so einen Ärger hast :( Hoffe dein Problem ist bald gelöst!

    Liebe Grüße
    Moni

    AntwortenLöschen
  15. sorry to hear what happened Katharina :( hope you get it all sorted. On a brighter note your card is beautiful {as always}
    crafty hugzz x

    AntwortenLöschen
  16. This is beautiful Katharina ~ I do love those stamps!

    Sorry you're feeling down sweetie, there are some horrid people about, aren't there? Hope tomorrow has you smiling again ;)
    x x x

    AntwortenLöschen
  17. Fabulous card, stunning colour.
    So sorry you have been affected in this appaling way.

    AntwortenLöschen
  18. This card is Awesome!! I love the backgrounds, your coloring and the use of Crystal effects...Gorgeous!!

    So sorry to hear of the Web problems....It is just terrible that these people have nothing better to do. Hope you find the problem soon...Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  19. Beautiful card Katharina and I am so sorry you had a bad day :-(

    AntwortenLöschen
  20. Wow gorgeous card - love it :-)
    Hope you've sorted out your hacker (people are just so "$%X~ they make you so angry)
    Have a great weekend :-)x

    AntwortenLöschen
  21. Katharina, das ist wieder so eine wunderhübsche Karte von Dir - ich kann gar nicht genug davon sehen! Was diesen "Typen" angeht, ich hoffe nur, dass Du schnell das Sicherheitsloch findest und erstmal wieder Ruhe vor solchen Id... hast... ;o)

    AntwortenLöschen
  22. There are some horrible people in this world! The card you've made is absolutely gorgeous! xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...