Mittwoch, 20. Februar 2008

High Hopes scene - Thanks a bunch!


Einen schönen Nachmittag wünsche ich euch!
Diese Karte ist für eine gute Freundin von mir, die mir in letzter oft ausgeholfen hat, deswegen ist sie ideal um sie für Lynn's 100th post challenge einzureichen. Nochmal herzlichen Glückwunsch Lynn! Lynn ist eine hervorragende Bastlerin mit einem großen Herz. Ausserdem vergibt sie einen wirklich tollen Blogcandy. Ihr solltet also unbedingt rüberschaun und es auch versuchen!

Ausserdem reiche ich die Karte zur Arty Girlz challenge ein, das Motto dieser Woche war "Grün". Das war für mich wirklich nicht schwer zu erfüllen, da ich Grün sehr gerne und auf fast allen meiner Projekte einsetze.

Auf der Karte habe ich das erste Mal versucht eine Szene mit High Hopes Stempeln zu machen. Wenn das mit Magnolias klappt warum nicht auch mit High Hopes? Und ich bin mit dem Ergebnis sehr zufrieden! Das kleine Schaf habe ich auf 3d Blöcke gesetzt, so wirk es nämlich als würde es vor Bethany stehen.
Ich bin schon sehr gespannt was ihr dazu meint und danke euch fürs Vorbeischaun!

Good afternoon everybody (well at least in my time zone it's afternoon ;)
This card is for a very good friend of mine who helped me out recently, so the card qualifies for Lynn's 100th post challenge. Congratulations on this Lynn!
Lynn is a fabolous crafter with a very big heart. She is giving away some excellent candy, so hop over to her place and give it a try yourself!

I also want to hand my card in for the Arty Girlz challenge where the theme was "Green" this week. This wasn't a too hard challenge for me, because I love to use green on my projects.

This card is my first attempt to create a szene with my High Hopes stamps. The last days I wanted to try it, because if you can do it with Magnolias, why not with High Hopes? And I really love the result! I put the little sheep on 3D foam so it looks like it is standing infront of Bethany.
I am curious what you think about it. Thanks for looking!
  • Stamps: High Hopes Rubber stamps, Aud Design (sentiment)
  • Accessoires: ribbon Basic Grey, brads noname, Stmapin' Up scalloped Punch
  • coloured with Supracolor Pencils (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften)

Kommentare:

  1. Thanks so much for playing Katharina! What a fabby card - it works really well as a scene. Just amazing. You are an inspiration. Lol Lynn x

    AntwortenLöschen
  2. Katharina, it's gorgeous! You make beautiful scene cards and this one is a stunner! I must try doing this myself.

    AntwortenLöschen
  3. ok... das ist sooooooo goldig geworden. hu das schaf ist mir bei hh rausgegangen. das ist ja SUESS!!!
    ich seh schon ich muss nochmals bestellen. wo soll ich nur das geld herbekommen. du machst mich ganz verrueckt mit deinen tollen stempel :-)

    AntwortenLöschen
  4. Stunning Stunning and once again Stunning!!

    You are so talented Katherina !!

    Thanks for joining in with Arty Girlz once again :) xx

    AntwortenLöschen
  5. This card is realy gorgeous. You did a great job. Wonderful

    AntwortenLöschen
  6. Die finde ich auch wieder absolut zuckersüß!

    AntwortenLöschen
  7. Another fabulous card Katharina, I love the stamps especially the lamb he is so cute

    AntwortenLöschen
  8. Hallo Katharina,

    Deine beiden letzten Karten sind wieder wunderschön geworden. Man kann sich bei Dir immer wieder neue Ideen holen.

    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous Katharina but then I expect nothing less from you , all your work is fab

    AntwortenLöschen
  10. Fabulous card, I love it, the sheep is so adorable, I am going to have to take a look at these High Hopes stamps....oh dear, my poor empty purse!

    AntwortenLöschen
  11. Katharina, es ist der hammer. du schaffst es immer wieder noch einen oben drauf zu setzen und mich noch mehr zu begeistern. wie hammermässig ist die Karte, da fehlen mir echt die worte für *sobegeistertbin*

    LG
    Jessi

    AntwortenLöschen
  12. fabulous card!!! love the gorgeous stamp :)

    AntwortenLöschen
  13. It's a great attempt Katharina ... I really love it!
    You're an inspiration!!

    AntwortenLöschen
  14. This High Hopes Scenery looks FANTASTIC!!! Just love it!!
    Hugs from Kristine;)

    AntwortenLöschen
  15. I I do love High Hopes and this is stunning SUe :o)

    AntwortenLöschen
  16. Absolutely wonderful! I love everything about your card!!

    AntwortenLöschen
  17. die ist ja wieder goldig!!
    Woher nimmst Du denn die Zeit, um so tolle Karten zu basteln!!
    lg Manuela

    AntwortenLöschen
  18. wow, what a stunning card!! Gorgeous!!

    AntwortenLöschen
  19. Wow this is absolutely gorgeous, I love it.

    AntwortenLöschen
  20. Another gorgeous card! Stunning! x

    AntwortenLöschen
  21. Another awesome card.. love the colours you have used!!

    AntwortenLöschen
  22. Stunning! i have not herd of the high hopes stamps befor but they are gorgeous love everything you have done, it all blends together perfectly.

    Thanks for joining in with the Arty girlz challenge.

    AntwortenLöschen
  23. Wow Katharina another gorgeous card, I love the stamps :-)x

    AntwortenLöschen
  24. Katharina, die High Hopes sind bei Dir absolut in den richtigen Händen - ist das eine fantastische Karte...!!!

    AntwortenLöschen
  25. Wowzers!! I think it is absolutley Gorgeous!! I love the flowers and the lamb in front...wonderful scene!!

    AntwortenLöschen
  26. This card is beautiful and I love those high hopes stamps. So cute...

    Have a great week end

    Hugs xxx

    AntwortenLöschen
  27. Gorgeous card, i love the High Hopes Stamps you've used, i just got the Garden Angel myself...
    Beautiful Colours

    Tina x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...