Sonntag, 3. Februar 2008

Magnolia Blog Candy - WINNER

Heute ist der Tag der Ziehung des Gewinners meines Magnolia blog candys. Lieben Dank an alle Teilnehmer, eure Karten waren großartig und ich habe es wirklich genossen sie mir anzusehen!
Nachfolgend könnt ihr alle Werke bewundern:
So today is the day of drawing the winner of my Magnolia Blog candy!!!! Thanks so much to the participants, your cards are great and I enjoyed looking at them.
Here are the fabolous cards:

Deb

Leni

Heike

Kerry

Steph

Und nun zu der Ziehung.... Trommelwirbel bitte...... Mein kleiner Schatz Niklas war so lieb als Glücksfee zu fungieren :)
And now for the drawing.... drumrolls please.... my lovely son Niklas was so kind to pose as good luck fairy :)


"Ich weiss es, ich weiss es!"
"I know it, I know it!"

"Also du hast schon eine furchtbare Schmierschrift Mama..."
"You should do something about your handwriting Mummy.."




Und der glückliche Gewinner ist..... Crealeni!!! Herzlichen Glückwunsch!!! Bitte schick mir deine Adresse, damit ich dir den Stempel zuschicken kann.

And the lucky winner is....... Crealeni!!!!! Congratulations!!! Please send me your adress. I will send the stamp right away!

Kommentare:

  1. also das ist ja mal echt total goldig!!
    dein niklas hat sich jetzt aber hoffentlich eine belohnung verdient???
    herzlichen glueckwunsch an die gewinnerin!!!

    AntwortenLöschen
  2. Congrats to the winner, but I just have to say, what a cutie pie you have there Katharina, think Niklas must be your best creation yet :)!!

    Fran x

    AntwortenLöschen
  3. Congratulations.

    Aw your son is so sweet!!

    AntwortenLöschen
  4. Ohh Congrats Crealeni!!

    .. and Niklas is such a sweetie *Ü* , what a good job he has done in helping Mummie!

    So sorry I kept you up last night hunnie ;)
    I really wanted to mail you and spill the beans, haha
    Hugs, M.x

    AntwortenLöschen
  5. Aaaaww ~ how cute is Niklas?!

    Big congrats to Crealeni :)

    AntwortenLöschen
  6. awwwwwwwwwww your son is adorable Katharina :)

    Congratulations to Crealeni.

    Katharina I have tagged you 'sorry' I hope you have a short middle name ;) xx

    AntwortenLöschen
  7. Congrats crealeni!
    Your son looks so schweet Katharina! x

    AntwortenLöschen
  8. Herzlichen Glückwunsch auch von mir, dein kleiner ist ja so süssssssssss :-)))).......

    lg.Heike

    AntwortenLöschen
  9. ohhh
    Ich freu mich dass ich gewonnen hab.

    dein sohn ist sehr süß

    AntwortenLöschen
  10. Der ist ja knuffig!

    herzlichen Glüchwunsch Leni!

    AntwortenLöschen
  11. Congratulations to the winner! and what a handsome young man you have there! he's going to break a few hearts when he gets older!

    AntwortenLöschen
  12. Omygosh, he is so cute! Makes a perfect Blog Candy fairy lol.

    AntwortenLöschen
  13. Congratulations to the winner. Your little boy looks a real cutie

    AntwortenLöschen
  14. Congratulations to the winner but what a gorgeous son you have!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...