Samstag, 2. Februar 2008

Thinking of you - Ich denk an dich!

Eine schnelle Karte auf der das Magnolia Motiv ganz klar im Vordergrund steht. zu dieser Karte gibt es eine kleine Geschichte.
Während meiner oft sehr "wilden" Bastelphasen geschehen schon mal unvorhergesehene Sachen. Aber diesmal war es wirklich mysteriös. Ich war also am Herumhantieren mit verschiedensten Utensilien und Stiften, als 2 meiner Spica Glitter pens auf den Boden fielen. Ich natürlich sofort hinterher um sie mir zu holen. Gefunden habe ich aber nur einen. Also bin ich unter den Tisch gekrochen und habe alles genauestens abgesucht, sogar im Mistkübel habe ich nachgesehen. Nichts.... Verzweifelt habe ich dann meinen Mann um Hilfe gerufen. Ihr müßt euch mal das Bild vorstellen. Wir zwei unter dem Tisch auf der Suche... Wir haben sogar die ganze Szene nachgestellt und nochmal 2 Stifte unter den Tisch geworfen um zu sehen wo die so hinrollen. Ohne Ergebnis... Der Stift ist bis heute verschollen.
Soviel zu der Geschichte warum die Flügel der Tilda heute ohne Glitzereffekt sind. Ich hoffe nur, dass er irgendwann mal wieder hervorkommt!!


A quick card on which the Magnolia stamp definitely stands in the foreground. During my usually "wild" crafting phases ;) often happen unexpected things. But this time it was really mysterious. I tampered with a lot of pens when suddenly two of my Spica Glitter pens fell to the floor. I crawled under the desk immediately to get them, but could only find one of them. Honestly, I looked everywhere, even in the bin, but it wasn't there. I called my husband for help. Imagine us two crawling under the desk searching. We even re-enacted the scene and threw another two pens under the desk LOL.
Well, the lost glitter pen stays undiscovered. And that's the story why the wings of Tilda don't glitter today :)
  • Stamps: Magnolia
  • Paper: World Win cardstock, Urban Window
  • Embelishments: ribbon Basic Grey, brads DCWV, Spellbinders oval scalloped Nestabilities Stampin Up "Tag corner" Punch
  • coloured with Supracolor Pencils, details with Spica Glitter pens (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften, Details mit Spica Glitter Stiften)

Kommentare:

  1. Great card Katharine, I don't have this stamp but its on my wish list. The papers and layout are gorgeous. Hope you manage to find your glitter pen!
    Gosh your PIF arrived so quickly I'm glad that you like it. Have a good weekend

    AntwortenLöschen
  2. Your card is very beautiful and neat as always, I love it. Hope to find your pen soon:-)

    AntwortenLöschen
  3. wonderful card.
    have this tilda on my way :-) she is cute.
    katharina.. we can always just order the missing pen for you! just let me know.
    but i know what you mean with looking for stuff. iam missing a saying from my set "baroque motifs" i think i threw it by accident in the trash :-(

    AntwortenLöschen
  4. Lol.. that is such a funny story!! *Ü*
    Still a stunning card tho, even without the sparkly wings.. haha

    M. x

    AntwortenLöschen
  5. Awesome Creation....As always your work is Wonderful!!!

    AntwortenLöschen
  6. Oh what a wonderful card. Perfect and great. I love your card :)

    Greetings
    Moni

    AntwortenLöschen
  7. Wieder mal eine wunderschöne Karte!

    AntwortenLöschen
  8. tolle karte.
    ich hab dir eine email geschickt

    AntwortenLöschen
  9. With or without glittery wings, it's still a beautiful card :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...