Donnerstag, 6. März 2008

Am I dreaming?!

Kann mich jemand bitte zwicken? Ich glaube ich träume.
Heute hat mich Crissy Armstrong, die Stempeldesignerin und Design Team Coordinatorin der fabelhaften High Hopes rubber stamps, gefragt ob ich ein Teil ihres Design Teams (die High Hopes Divas) werden möchte.
Momentan wandle ich auf Wolke 7. Als ich das Email gesehen habe bin ich vor Freude durchs Zimmer gesprungen und habe vor mich hin gejauchzt. Mein Sohn Niklas hat sich wohl gedacht, dass ich nun endgültig durchgedreht bin ;)

Euch ist wahrscheinlich schon aufgefallen, dass ich total in das Design von High Hopes rubber stamps verliebt bin. Und jetzt kommen auch noch traumhafte brandneue Stempel heraus und zwar am 15. März. Das müßt ihr euch unbedingt ansehen. Also ich kann es schon gar nicht mehr erwarten die in die Finger zu bekommen!

Wenn ihr auf der Suche nach neuer Inspiration seid solltet ihr euch unbedingt die Werke meiner Co-DT Divas ansehen:


Vielen Dank an alle, die sich an diesem besonderen Tag mit mir freuen! Ihr seid wunderbar!
Ich drücke euch!
Katharina
Could someone please pinch me?? I think I am dreaming.
Today Crissy Armstrong, the designer and DT coordinator of the fabolous High Hopes rubber stamps asked me (me?) to become a part of their amazing Design Team (called the High Hopes Divas :)
At the moment I am walking on cloud numer 7 ;) When I saw the email I started jumping around and jelling with excitement... My son Niklas must have thought that his mother has gone *gaga*

You might have already noticed that I am an absolute fan of their design and that I also love to combinate High Hopes with Magnolia.

There is a huge release of new stamps coming up at March 15th. I can't wait to get those little beauties in my hands :) Be sure to check it out!

If you are looking for inspiration you should also have a look at the fabolous creations of my fellow DT Divas:

SCS Gallery Anna
SCS Gallery Crissy
SCS Gallery Ila
SCS Gallery Inge
SCS Gallery Jeanne
SCS Gallery Julie
SCS Gallery Katharina
SCS Gallery Kim
SCS Gallery Michelle
SCS Gallery Tina

Thanks to all of you who celebrate this special day with me!! You are wonderful.
Big Hugs
Katharina

Kommentare:

  1. hi Katharina,
    again... iam sooo happy for you. I know exactly how you feel :-) You so deserve it and you fit right into this fabulous girls from High Hopes. This is a fantastic company and i LOOOOVE to shop there. All the stamps work so beautifully with Magnolia and just as singles.

    congratulations your friend big hug
    Claudia

    AntwortenLöschen
  2. Just wanted to say congratulations. The High Hopes stamps are so cute. I hope to add some to my stamp collection very soon Look forward to seeing your new creations.

    xx :0)

    AntwortenLöschen
  3. Oh I am so happy to hear you are on the design team for some of my favourite stamps. Your work is beautiful and it is well deserved.Look forward to seeing all your DT work!! Sue :o)

    AntwortenLöschen
  4. Congratulations, Katharina! You'll do an awesome job as your cards are all beautiful.

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations Katharina, your cards are so wonderful I'm not surprised they asked you. You'll be jumping around for the next few days I'm sure.

    AntwortenLöschen
  6. Na,das sind ja tolle Neuigkeiten,Herzlichen Glückwunsch Katharina ,freu mich mit dir.
    Monika xx

    AntwortenLöschen
  7. Congratulations Katharina, you shouldn't be surprised, you are so incredibly talented, you absolutely deserve it! WEll done!!!

    AntwortenLöschen
  8. Congratulations Katharina!!..I am so Happy your on this team.. but it is no surprise and very well deserved ....your creations are Fabulous!!!

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations Katharina!!! Your work is fabulous and I'm so glad you have joined the team!! Can't wait to see what you create!!! Yay for you!!

    AntwortenLöschen
  10. Wow, how wonderful for you! Fully deserved of course, I love your work.

    That is a great stamp collection :o)

    AntwortenLöschen
  11. Wow! Herzlichen Glückwunsch! Ich glaube gerne, daß Du Dich da gefreut hast!!! Und die High Hopes sind auch echt Zucker! Ich wünsche Dir ganz viel Spaß!
    Du wirst ja noch ein richtiger Star (oder bist Du schon einer?)! Abre das ahst Du dir eindeutig auch verdient! Du machst tolle Sachen!

    AntwortenLöschen
  12. Congratulations!! Wish you lot's of fun by designing!!

    AntwortenLöschen
  13. Wow Katharina, was für Neuigkeiten!!! Ich gratuliere dir ganz HERZLICH und freue mich mit dir!!!! Aber kein Wunder, bei dem Talent ....
    LG
    Moni

    AntwortenLöschen
  14. Oh, I didn't know this was such a new thing for you!! Congratulations! It's such an exciting experience :)

    AntwortenLöschen
  15. oh mann das glaub ich dir!!! Ist das toll!
    du hast es aber auch echt verdient! Gratuliere dir! *mitfreu*

    AntwortenLöschen
  16. You are so lucky and what an honour to be on their team. Congratulations. Nikki x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...