Montag, 10. März 2008

Bind it all - baptism fotoalbum

Mein erstes Bind it All Projekt. Naja, perfekt ist anders ;), ich habe die Mitte beim Lochen nicht getroffen, aber was solls :)

Ich habe es für Marlenes Blog candy challenge gemacht. Sie feiert all ihre lieben Besucher, also uns :) Ihr solltet euch auch unbedingt ihre traumhaften Kreationen ansehen, wenn ihr ihren Blog nicht sowieso schon kennt :)

Es ist ein kleines Fotoalbum für die Taufe von Niklas, eins für Noel wird auch noch folgen.
Ich habe die neue Magnolia Kirche, die mir von meiner Freundin Andrea geschickt wurde, meine geliebte Daisy Garden Border von High Hopes und ihr süßes Baby mit Schirm verwendet und versucht alles in eine passende Szene zu verwandeln. Ich bin mit dem Resultat sehr zufrieden. Es schaut irgendwie lustig aus, wie das Baby von oben herabschwebt :)
Danke für Reinschaun! Wünsche euch noch einen schönen Abend!

My first Bind it All project!!! Ok, it is way from perfect, cause I didn't met the middle of the book with punching, but it's not too bad :)

I did it for Marlene's blog candy challenge. She is celebrating "us" ;) - her lovely visitors, so she is giving away a fab candy. You should also have a look at her creations, if you don't know her blog already. She is doing amazing projects!

It is a small fotoalbum for the babtism of my son. I used the new Magnolia church, which has kindly been sent to me by my friend Andrea, my beloved Daisy Garden Border of High Hopes Rubber stamps and their sweet Baby with the umbrella and tried to make a suitable scene.
I like the result, it looks kind of funny how the baby floats down :)
Thanks for looking! Have a fab evening!

  • Stamps: High Hopes Rubber stamps, Magnolia, Aud Design (sentiment)
  • Paper: Stampin' Up cardstock Close to Cocoa, Stampin' Up design paper "Flowers for you", World Win cardstock
  • Accessories: Bind it all, ribbon May Arts, brads Making Memories, Stampin' Up scalloped and slot punch, Cuttlebug embossing folder "spots and dots", CB die "Tiny Tags", Quickutz die "Florish" buttons Stampin' Up
  • coloured with Supracolor Pencils, accents with white gel pen (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften, Akzente mit weißen Gelstift)

Kommentare:

  1. You done a beautiful job!!!!!! I just love the bind it all. I don't know how I ever lived without it lol

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous book Katharina, I love how you have coloured the church. What a lovely little gift

    AntwortenLöschen
  3. What a work! It looks great! The different stamps look good together!

    ~ Leonie ~

    AntwortenLöschen
  4. I think it is a lovely book. I love your stamp combination.

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Katharina,
    ich find das Büchlein super. Wenn mein Stempelbüchlein, was ich mir machen will, halb so schön wird, bin ich zufrieden.
    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  6. sehr suess. mir gefaellt die liebe zum detail die man an so einem aufwendigen project erkennen kann

    AntwortenLöschen
  7. OMG.. How lovely and gorgeous is that?? its beautiful and I love it!! makes me want to grab my BIA out of the cupboard straight away!! lol

    Thanks a million for joining in my challenge!!

    Hugs, Marlene x

    AntwortenLöschen
  8. Ach ist das ein süßes Buch, schwärm. So toll gemacht!!! Da passt ja wirklich alles. Die versch. Motive, die Farben, die Details ... wunderschön
    LG
    Moni

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful Katharina! Yet again the Magnolia and the High Hopes stamps work really well together.Lol Lynn x

    AntwortenLöschen
  10. hey katharina,
    noch nachträglich herzlichen glückwunsch zum high hopes dt ... ich kann dir echt nachfühlen, wie du dich fühlst bzw. gefühlt hast ...
    dieses büchlein sieht ja supertoll aus, einfach genial.
    liebe grüsse
    bea

    AntwortenLöschen
  11. WOW!!! Dein erstes Bindi Buch ist super schön und total nieldich geworden. Eine sehr schöne Idee.

    AntwortenLöschen
  12. Fabulous book, love all the different stamps you've used.

    AntwortenLöschen
  13. Katharina it is stunning! and made me smile with the floating baby - I'm sure it will hold many happy memories. annie x

    AntwortenLöschen
  14. Great album Katharina! I wouldn't have noticed about the punching if you hadn't of said lol! x

    AntwortenLöschen
  15. Wow, das Buch sieht traumhaft aus, soviele tolle Details, Klasse umgesetzt.......

    AntwortenLöschen
  16. That is adorable!! I love the flowers next to the church!! What a masterpiece!!!!!

    AntwortenLöschen
  17. oohh katherina what a beautiful book you made, love the church stamp is so cute for baby book

    AntwortenLöschen
  18. Wow that is just gorgeous Katharina, what a lovely keepsake.

    AntwortenLöschen
  19. What a great job! I really want a Bind-It-All so that I can do this, too. You have done a beautiful job for a very special album!

    AntwortenLöschen
  20. this is beautiful Katharina, and you have shown once again how perfectly suited magnolia and High hopes stamps are together :) xx

    AntwortenLöschen
  21. Fantastic work as usual Katharina!

    AntwortenLöschen
  22. This is a Gorgeous Project Katharina!! I love the way you combined these stamps....I think I need that HH daisy border now too..lol..
    I have had a bind it all for a year almost and haven't used it ...gotta get that baby out.

    AntwortenLöschen
  23. Meine Güte, Katharina, wie süß ist das denn bitte geworden ?!? Ich glaub, ich bin verliebt - wie niedlich !!!

    AntwortenLöschen
  24. superbe, waouh.... bravo. Bises Chatdoro

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...