Freitag, 14. März 2008

High Hopes Blog Candy WINNER

Der glückliche Gewinner meines High Hopes Blog candy steht fest. Und soviel kann ich euch schon sagen, sie hat alle 4 Stempel gewonnen, da sie einen Beitrag auf ihrem Blog verfasst hat.
Random.org hat Nummer 43 als Glückszahl ausgewählt und dabei handelt es sich um Sandra!
Herzlichen Glückwunsch!! Bitte schick mir deine Adresse zu, damit ich die Stempel so bald wie möglich losschicken kann. Danke an alle fürs Mitspielen!

Bitter vergeßt nicht ab morgen 24:00 wird auf der High Hopes Webseite die neue Stempelserie veröffentlicht! Vorbeischaun lohnt sich! :)
lg Katharina

Here somes the winner of my High Hopes huge release blog candy where you could win up to 4 stamps and I can tell you that the winner will get all 4 stamps, because she made a post on her blog.
Random.org drew number 43 as the lucky winner and this is:

Sandra hat gesagt…
I don't have any of the High Hopes stamps yet and would love to have one! I will defenitely spread the word!
8. März 2008 17:56

Congratulations Sandra!! Please send me your adress details and I will post the stamps asap.
Can't wait to see your creations with them!
Thanks for playing everybody and son't forget to check the High Hopes website tomorrow after 12pm to have a look at the gourgeous new images!
Big hugs
Katharina

Kommentare:

  1. Congratulations to Sandra! I'm looking forward to seeing all the fab new High Hopes stamps and the projects they help create.

    AntwortenLöschen
  2. Thanks so much! I looking forward using my new stamps. Please take a look in a while.
    Wanted to nominate you for a you make my day award but I saw you already have that one so I choose someone else. But Katharina you certainly made my day!

    AntwortenLöschen
  3. Congrats, dear Sandra - I´m highly expecting your creations with the new stamps !!! So again: wishing you a happy day and thanks a lot, dear Katharina, for this generous blog candy !!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...