Samstag, 8. März 2008

High Hopes huge new release Sneek Peek #2


Heute habe ich ein wirklich schwieriges Bild, als Vorschau auf die neuen High Hopes Stempel, die am 15. März erscheinen, für euch. Bin schon gespannt ob jemand von euch drauf kommt um was es sich dabei handeln könnte :) :)

Vergeßt auch nicht euren Kommentar bei meiner High Hopes rubber stamps blog candy post zu hinterlassen um bis zu 4 brandneue Stempel dieser Kollektion zu gewinnen!!!

Today I have a very hard preview of the stamps High Hopes is releasing on March 15th. I am really curious if somebody has an idea what this small picture is showing :) :)

Don't forget to leave your comment on my High Hopes rubber stamps blog candy post to win up to 4 brandnew stamps of this new collection!!

Kommentare:

  1. I think it's a dinosaur. I've left a link to your blog.

    AntwortenLöschen
  2. well I've no idea what the ribbon is tied to .. .. or if it's a ribbon even!

    AntwortenLöschen
  3. Sieht aus wie der Hals eines kleinen Drachen! ;-)

    AntwortenLöschen
  4. Great idea for blog candy, such great news for you celebrate. I think it is an elephants trunk! this could be so funny!

    AntwortenLöschen
  5. Though I can't read the posts, I think it is a giraffe.

    AntwortenLöschen
  6. Könnte der Rüssel eines Elefantes sein

    AntwortenLöschen
  7. OOOHH..these look wonderful...maybe its a dragon

    Richelle

    AntwortenLöschen
  8. Hey Kathrina - congrats on your fabulous new, well done. I look forawrd to seeing your new creations.
    I have no idea what this image is but Im excited to see more :-)x

    AntwortenLöschen
  9. Ok. It IS an animal, right? I can't wait to see it all together! Will we have to print out the parts and put them together like a puzzle? That would be fun!!!

    AntwortenLöschen
  10. I think it's a giraffe, well it looks like one in the first peek and then the second peek looks like turtle neck.

    AntwortenLöschen
  11. I think it might be an elephants trunk too! First thing that came to mind anyway!

    AntwortenLöschen
  12. Also erst hab ich ja auf ne Giraffe getippt, aber im vorherigen Post sind Giraffen Füße.....
    und dann stört mich das Teil unter der Schleife und deshalb tippe ich auf einen Brachiosaurus, also der mit dem langen Hals *Littlefoot*
    xxx

    AntwortenLöschen
  13. Also ich würde auch auf den Rüssel eines Elefanten tippen.

    AntwortenLöschen
  14. Ich denke auch,es ist ein Elefant.

    AntwortenLöschen
  15. Hm, ich dachte als erstes an einen Dinosaurier mit Schleife am Hals *g*. Einen Drachen fänd ich aber besser ;)

    AntwortenLöschen
  16. Congratulations on your fabulous news. Is it a ballerina dinosaur?

    AntwortenLöschen
  17. Hi. It looks like the ribbon is attached to a elephants trunk:) Exciting!

    AntwortenLöschen
  18. I got it! it's an elephant and the ribbon is tied around his trunk! oooo I do feel smug - now tell me I'm wrong! annie x

    AntwortenLöschen
  19. I think it could be a dragon or an elephant's trunk!

    AntwortenLöschen
  20. I am envisioning a turtle with a long neck:)

    AntwortenLöschen
  21. Hey Kathrina - congrats on your fabulous new,
    And Im shore it is giraffe hooves..and they are soo pretty en sweet too play with on cards im curieus about the other newe stamps too by by tanja dutch girl

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...