Samstag, 15. März 2008

Hänglar & Stänglar Mini Photobook

Wochenende!!! *juhuuuuu* Vielleicht komme ich endlich mal wieder zum Stempeln. Ich habe so viele neue Stempel auf meinem Schreibtisch liegen, die nur darauf warten eingeweiht zu werden. Ach ja, wenn man doch nur den ganzen Tag Zeit hätte ;)

Heute möchte ich euch gerne dieses kleine Fotoalbum zum Aufstellen zeigen, dass ich für meinen Mann gemacht habe. Er mußte für eine Woche auf eine Firmenschulung (das ist für uns schon eine lange Zeit). Damit er uns immer bei sich hat, habe ich ihm dieses kleine Geschenk gemacht, zum aufs Nachtkästchen stellen.
Die Grundlage sind Bierdeckel (aus dem Bastelgeschäft), die ich dann mit Designpapier beklebt habe. Auf das Cover habe ich das süße Hänglar Mädchen mit 3D Blöcken geklebt.
Danke fürs Schaun und hoffentlich findet ihr auch Zeit zum Stempeln!!


Weekend!!!!! *juhayyyy* Maybe I can get some stamping done. I have so many new stamps lying around on my table waiting to be inked!! If only I had all day for stamping and crafting ;)

Today I want to show you this little Photobook I made with my Bind It All for my Husband. He had to go on a business travel for one week (which is quite long to be separated for us) and I made this little present for him to put on his bedside table.
I used beer mats (uncoloured) and covered them with design paper. For the cover I coloured this adorable Hänglar and Stänglar girl with my Supracolour pencils and put her on foam blocks.

Thanks for looking and hopefully you will also find the time to stamp :)

  • Stamps: Hänglar & Stänglar
  • Paper: Stampin' Up design paper "Western Sky"
  • Accessories: Bind It All, brad Making Memories, Photocorner Punch

Kommentare:

  1. very nice.
    love the stamps and the idea. great as a gift for family!
    lovely family pictures too.

    katharina, why can I not hit back anymore on the browser to go back to the site i was before? i have to close the window for your blogand open a new window again to go to the next blog.

    did you enable this funktion?

    AntwortenLöschen
  2. Hu? Strange... I don't have this problem. Do you only have it on my blog? Anybody else got this problem?

    Thanks for your nice comment by the way :)

    AntwortenLöschen
  3. this is adorable Katharina. I don't know which is cuter, the Hanglar image or your 2 boys :)! Fran xx

    AntwortenLöschen
  4. It's a very good idea and your mini album is really cute !
    :-)

    AntwortenLöschen
  5. Absolut süß !
    Eine tolle Idee als kleines Mitgabegschenk für deinen Mann. Da wird die Zeit vielleicht ein wenig kürzer für ihn.
    LG
    Petra

    AntwortenLöschen
  6. ach ist das wieder so süss geworden!!!

    AntwortenLöschen
  7. It is lovely, am sure he will treasure it!!
    Clairexx

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous!! you're getting a dab hand at the BIA now aren't you :)

    Thanks also for the heads up about the new High Hopes stamps.. they are looking fab and can't wait to see your creations with them!

    Marlene x

    AntwortenLöschen
  9. That is gorgeous Katharina !!! I love how you used the bind it all to make a stand up frame that is cool.

    AntwortenLöschen
  10. Katharina, das ist ja wunderhübsch geworden - ein Traum !!! Ach ja, schau doch bitte bei mir kurz vorbei, da ist was für Dich "hinterlegt"... ;o)

    AntwortenLöschen
  11. oh das ist ja schön geworden...und was für eine liebe idee!!

    /nancy

    AntwortenLöschen
  12. such a fabulous gift for your husband, I love it, my DH was away all week too, it is a long time!

    There is an award for you on my blog!

    Debx

    AntwortenLöschen
  13. Uiii Katharina, das is ja so goldig gemacht, mit all den süßen Bildern :) Tolle Idee ...

    LG
    Moni

    AntwortenLöschen
  14. wow Katharina this is fabulous, lovely pressie for your hubby :-)x

    AntwortenLöschen
  15. What a Gorgeous project!!..I love the colors and layouts in this book..Your husband is very lucky to get a book like this.You have a beautiful family!!

    AntwortenLöschen
  16. Das Album ist total genial geworden! Aber ich schätze, so vermisst Dich Dein Mann noch mehr! ;o)

    AntwortenLöschen
  17. Tolles Album hast du gemacht, super umgesetzt.......

    AntwortenLöschen
  18. what a wonderful idea for your husband, and the Hanglar little girl is adorable!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...