Samstag, 1. März 2008

Mojo Monday Week #26

Vielleicht erinnern sich ein paar von euch daran, dass ich vor einiger Zeit bei dem Verve Visual Guest Designer contest mitgemacht habe. Dabei stieß ich auf Julee's blog Poetic Artistry, auf dem sie, mal abgesehen von toller Inspiration :), auch einen wöchentlichen Sketch zum nacharbeiten anbietet.
Ich habe letzte Woche schon eine Karte für den damaligen Sketch gemacht, war aber zu spät um sie einzureichen. Diese Woche habe ich mich aber ins Zeug gelegt und es pünktlich geschafft :)=

Die Karte ist für eine schwangere Freundin von mir und ich konnte endlich den total süßen Stempel von Stamping Bella verwenden. Sieht sie nicht trendig aus mit der Schleife auf dem Babybauch, der perfekten Frisur und all den Einkaufssäcken? Und dazu trägt sie noch Highheels, also ich bewundere sie dafür ;) Meine Füße hätten im 9.Monat nicht einmal mehr eine Saftpresse in solche Schuhe bekommen :0
Mir gefällt die Karte richtig gut, der Sketch war super nachzuarbeiten.
Lieben Dank fürs Schauen! Ich wünsche euch noch ein schönes Wochenende!
Liebe Grüße Katharina

Some of you might rember that I participated in the Verve Visual Guest Designer contest a few weeks ago. In the course of this I discovered Julee's blog Poetic Artistry where she offers a weekly sketch challenge, besides great cards to look at :)
I already did a card for last weeks sketch, but was too late to hand it in. But this week I made it *hurray*.
This card is for a pregnant friend of mine and I was so happy that I could finally use this sweet Bella! It is a wonderful stamp for such an occasion! Doesn't she look so trendy with the bow on her pregnant tummy, the perfect hair and all the shopping bags? And still wearing high heels... I admire her for that!!! ;) When I was in the 9th month not even 10 horses could have squeezed my feet into such shoes :0
I really love how the card came out. It was a fabolous sketch to work with!
Thanks for looking and have a great weekend!!!
Hughs Katharina


  • Stamps: Stamping Bella
  • Paper: Su cardstock cocolate chip, Su design paper Ginger Blossom
  • Accessories: ribbon DCWV, brads Making Memories, SU ticket corner punch
  • coloured with Supracolor Pencils, details with Spica glitter pens (coloriert mit Supracolor Aquarellstiften)

Kommentare:

  1. Gorgeous card! Great sketch! I'll have to go and have a look!!! x

    AntwortenLöschen
  2. Oooh Katharina this is gorgeous! My daughter is having a baby shower today and I so wish I had seen this stamp before I made her card!!

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Katharina,
    das ist wieder eine sehr schöne Karte geworden und das Motiv finde echt süß.
    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  4. What a lovely card and s great schetch just beautiful.

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card Katharine, love the stamp and fab colouring. I love the extra images down the side of the card

    AntwortenLöschen
  6. Fab card, Katharina, I love the soft color and it's great sketch.

    AntwortenLöschen
  7. Congratulations Katharina - you have won my outside UK Blog Candy - the Dala Tilda stamp. Please e-mail me your address and I can sent her to her new home. Lol Lynn xx

    AntwortenLöschen
  8. That stamp is GREAT!! Love to card too :)

    Maybe you would like to swap? Check my blog :)

    ~ Leonie ~

    AntwortenLöschen
  9. Oh this is beautiful:)xlove the colouring on itx

    AntwortenLöschen
  10. Das ist ja wieder eine fantastisch schöne Karte. Der Stempel ist so zauberhaft!!! Toll gemacht :)

    AntwortenLöschen
  11. Superrrrrr! I have used that stamp lots last year when 3 of my friends were expecting.. but this was when I first started making cards and when I look at the pics I took of them.. oh they look nothing like yours...lol

    Hugs, Marlene x

    AntwortenLöschen
  12. Oh I really love this card. Some of my friends are pregnant and I can imagine them with those bags shopping LOL!

    AntwortenLöschen
  13. great card! and too funny i did this sketch for a pregnant friend of mine!!

    AntwortenLöschen
  14. sehr schoen.
    super ausgemalt katharina

    AntwortenLöschen
  15. was für ein klasse Stempel und tolle Karte!! ich bin gerade im 7. Monat und solche Schuhe - nee!
    Abgesehen davon bin ich schon nach kleinster Anstrengung aus der Puste...
    Aber der Stempel......toll!
    LG, Heike

    AntwortenLöschen
  16. what a great idea for a card! and I love the layout you've used with all the little baby extras down the side.

    AntwortenLöschen
  17. das ist ja ein geniales Motiv und ne total schöne Karte

    LG Ute

    AntwortenLöschen
  18. Fabulously gorgeous. Love the colors and images you used. Great work! Thanks for playing! :)

    AntwortenLöschen
  19. Die KAret ist superklasse! Ich muß meine bellas auch mal wieder rausholen und mir diese schöne "Vorlage" hier noch genauer betrachten udn evl. "mopsen". *gg*

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...