Donnerstag, 10. April 2008

Cute Card Thursday #5 - Things with Wings


Meine Karte für Cute Card Thursday von dieser Woche, mit dem Motto "Dinge mit Flügeln", ist mit der süßen Ente von Rachelle Ann Miller (Sugar Nellies). Ich habe eine meiner liebsten Farbkombinationen (rosa/braun) verwendet und eine sehr weibliche Karte gemacht. Ich hoffe sie gefällt euch :)

Mein Geburtstag rückt immer näher und ich bereite schon den nächsten Blog Candy für euch vor. Ich hoffe ihr schaut wieder rein um ihn nicht zu verpassen :)
Ich wünsche euch einen schönen Tag und vergeßt nicht bei Cute Card Thursday vorbeizuschaun. Das Design Team hat es geschafft mit einer unwahrscheinlichen Vielfalt von verschiedenen Stempeln aufzuwarten :)

My Cute Card Thursday creation for this weeks challenge "Things with Wings" is with an image of Rachelle Ann Miller by Sugar Nellies. I used one of my favourite colour combinations (pink/brown) and did a very feminine card with it. Hope you like it :)

My birthday is approaching with huge steps and I am preparing to getting my next, special, blog candy ready for you. I hope you will pop in again!
Have a great day and don't forget to check out the Cute Card Thursday challenge blog. The design team has come up with an amazing variety of different motives with wings :)

  • Stamps: Sugar Nellies, Aud Design (sentiment)
  • Paper: Stampin' Up cardstock "Close To Cocoa and Pretty in Pink", dp "Flowers for You"
  • Accessories: brads Making Memories, ribbon Basic Grey and Melissa Frances, Prima Flowers, buttons Stampin' Up, cuttlebug embossing folder "stylized flowers", SU slot Punch
  • coloured with Supracolor pens and white gel pen, background with Stampin' Up pastels

Kommentare:

  1. Wow was für eine tolle Karte wieder von Dir. Super Farben.

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card Katharina, fabulous colours and I love all the detail

    AntwortenLöschen
  3. Great Card Katharina I Love the pink & brown combo

    AntwortenLöschen
  4. Wieder so eine schöne Karte von dir. Die Farbkombi finde ich auch klasse.

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous card that colour combo is brilliant.

    AntwortenLöschen
  6. Die Karte ist wieder total klasse geworden! Das Motiv ist schon sooo genial! *gg*

    AntwortenLöschen
  7. ach katharina, bei dir ist wirklich eine karte schöner als die andere: die ist ja wieder supersüss und das küken total niedlich coloriert. die farbkombi ist total gelunge. SUPER!!!
    lg
    bea

    AntwortenLöschen
  8. Wow, die Karte ist Traumhaft schön geworden, da passt alles. Das Motiv ist so süssssss.........

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful colours and the duck is so cute.

    AntwortenLöschen
  10. Wow, wieder so eine traumhaft schöne Karte von Dir Katharina. Total klasse Farbkombi und das Motiv ist ja auch zuckersüß.

    LG
    Moni

    AntwortenLöschen
  11. really pretty card Katharina, love it. x

    AntwortenLöschen
  12. Ach Gott, ist die zauberhaft!!!!

    AntwortenLöschen
  13. Cute card!! I also love the colors you picked!! Beautiful job...

    AntwortenLöschen
  14. Oh such a cutie, love that colour combination and the colouring is out of this world!!

    Hugs, Marlene x

    AntwortenLöschen
  15. Fantastic card Katharina, beautiful colours and stunning ribbon. Glad you used this duck I had forgotten about him!

    AntwortenLöschen
  16. Gorgeous colouring Katharina!
    Love this card ~ so pretty & sweet :)

    AntwortenLöschen
  17. this card is so sweet and cute! stunning as always.

    AntwortenLöschen
  18. Beautiful card, lovely colors and everything is just super!!

    AntwortenLöschen
  19. WOW!! Really cute card, love everything about it!! The image, design, colours...

    AntwortenLöschen
  20. aww so cute! another fabulous card Katharina, your colouring and design are amazing.

    AntwortenLöschen
  21. How cute is he?!?! A really lovely card. Never thought of using pink and brown together before, so might have to give it a go.
    xx :0)

    AntwortenLöschen
  22. Die Karte ist soooo süß.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  23. wunderschön, die Farben sind ein Traum

    AntwortenLöschen
  24. "Cute Card" for this Thursday! Love the colors and the winged bird is just adorable!

    AntwortenLöschen
  25. suuuper goldig geworden.
    mir gefaellt wie du das ribbon fest gemacht hast.

    AntwortenLöschen
  26. So cute Katharina and I too love the colour combination. Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  27. Oh wow Katharina gorgeous card, I love this colour combo too, very pretty :-)x

    AntwortenLöschen
  28. This is gorgeous!! Love the colors and the layout! Awsome stamp. Everything you do is wonderful!

    AntwortenLöschen
  29. Ich liebe diese Farbkombi (siehe mein neues Blogdesign *g*), und das entchen ist ja so süss!!!
    Eine Karte zum knuddeln!

    AntwortenLöschen
  30. A lovely card, and great stamp!
    Clairexx

    AntwortenLöschen
  31. Your cards are beautiful, well done. Thank you for sharing such great ideas. I'm trying to fulfill all the requirements for your brilliant competition but I'm only just finding my feet when it comes to blogs!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...