Freitag, 11. April 2008

Hänglar and Stänglar birthday blog candy

Hallo nochmal :)Ich bin zurück mit meinem versprochenen Geburtstags-Hänglar und Stänglar Blog Candy Beitrag.

Wie viele von euch schon wissen, ist am 17. April mein 30 Geburtstag. Um dieses spezielle Ereignis (und zwar mein Altwerden...hihi) zu feiern, habe ich mir einen speziellen Blog Candy für euch einfallen lassen.

Ich werde einen brandneuen, originalen Hänglar und Stänglar Stempel verlosen! Nein, ihr habt euch nicht verlesen ;) Einen waschechten Stempel dieser wunderschönen Raritäten, die so schwer zu bekommen sind! Ich weiss, dass ihr alle ganz wild darauf seid einen zu besitzen, zumindest war ich es bevor ich einen weg gefunden habe sie mir zu besorgen :)
Also lange Rede, kurzer Sinn. Hier ist sie, das süße kleine Hänglar Mädchen, dass ich verlose:

Hello again everybody,
I am back with my promised Hänglar & Stänglar birthday blog candy post :)
As most of you will know, my 30th birthday is coming up at April, 17th.
To celebrate this special event (me getting old..hehe) I came up with an extraordinary candy.
I will give away one brand new, original Hänglar and Stänglar stamp! Yes, you are reading right ;) A real stamp of this very hard to get beauties. I know you are all desperate to get your hands on one of this cute little Hänglars :) At least I was, before I discovered a way to get them :)
So here she is, the sweet little Hänglar girl you can win:
Zusätzlich werde ich auch noch einen Berg von Hänglar und Stänglar Stempelabdrücken in den Gewinnerumschlag legen. Wenn es sehr viele Teilnehmer gibt, vergebe ich auch noch einen 2. und 3. Platz mit ebenfalls gestempelten Abdrücken.
Und hier folgen nun die Teilnahmebedingungen:
  • Abonniert meinen Newsletter indem ihr eure Email Adresse unter dem Punkt "Subscribe via via email" auf der rechten Seite eingebt.
  • Verlinkt meinen Blog in eurer Linkliste (es zählt natürlich, wenn ich schon in eurer Linkliste bin :)
  • Ich würde es toll finden, wenn ihr auf eurem blog einen Beitrag schreiben würdet, in dem ihr auf meinen Blog candy hinweist.
  • Schreibt einen Kommentar unter diesen Beitrag, damit ich euren Blog besuchen kann, nachdem ihr die anderen Punkte erfüllt habt.

So einfach ist es, und vielleicht seid ihr schon bald die glücklichen Besitzer eines Hänglar und Stänglar Stempels.

  • Der Gewinner wird am 25.April mittels Zufallsgenerator ermittelt.
  • Ich verschicke auch international

Danke, dass ihr wieder bei einem meiner Blog candys mitmacht und viel Glück bei der Ziehung!

Additionally I will put a pile of stamped Hänglar and Stänglar images into your winning envelope. If there are a lot of entries to my blog candy I will also send away a 2nd and 3rd place with stamped images.
So here is what you have to do to enter the contest:

  • Subscribe to my blog newsletter by entering your email address under "Subscribe via email" on the right hand side.
  • Link my blog to your blogroll. (It of course counts, if I am already in your blogroll :)
  • I would love you to write a post on your blog letting everyone know about my blog candy. You can use the trackback feature if you know how!
  • Leave a comment on this post, so I can come to visit your blog, after you fullfilled the other points
It's as easy as that, and maybe you will soon be the lucky owner of a Hänglar and Stänglar stamp.
  • The winner will randomly be selected on April 25th, 8pm Middle European Time
  • I do ship internationally

Thanks for joining in on one of my blog candys once again and good luck on the drawing!

Kommentare:

  1. m the first one to comment...ok, so I already subscribe to your blog in my reader, but did subscribe via email as well, just ot be sure I would be included!!...you're on my blogroll for sure!! And I have now posted too about your blog candy!! Check it out:
    http://craftingcreatively.blogspot.com
    Have a super weekend and thanks fo rthe chnace at an adorable stamp!!!
    Kelly

    AntwortenLöschen
  2. Hi Katharina,
    I have done my assignment:-)) Please check my blog, I have subscribed to your site and of course I linked to your blog many many months ago:-)

    AntwortenLöschen
  3. Ohhh boyyy, I'm lucky #4!!! I HOPE!!! I have left a post on my blog & you were already on my blogroll & I already signed up to your blog....so I think I've done everything except cross my fingers and toes and HOPE that I win that CUTE stamp!!!! Thanks for the great blog candy and I hope you have a VERY Happy Birthday!!!!
    Chris
    http://cattsscratchingpost.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Katharina,

    das ist ja eine liebe Idee. Ich habe alle Aufgaben erfüllt, verlinkt bist Du ja sowieso schon.
    Es ist das erste Mal, daß ich bei so einer Aktion mitmache und ich bin sehr gespannt.

    Liebe Grüße, CC

    AntwortenLöschen
  5. Hallo meine Liebe!

    ich hab mich gern in den Newsletter eingetragen und auf dein Candy hingewiesen. in meiner Linkliste bist du ja schon lang ;-)

    wünsche dir ein schönes Wochenende!!

    AntwortenLöschen
  6. Good morning Katharina!
    Of course you are linked to in my blog! Did that months ago, 'cause your creations are STUNNING!
    Check out my blog to see I've done all my "homework" ;) And I also wish you a happy birthday on the 17th!
    Have a nice weekend=)
    Kristine

    AntwortenLöschen
  7. wow Kathatina, what fabulous candy that stammp is adorable. Happy Birthday for the 17th..lol.. mines on the 28th.
    Ok so I've subscribed, your already on my blog roll and I'm just going to do a post now. Have a great weekend hun :-)x

    AntwortenLöschen
  8. I have completed all 4 tasks lol, although you were already on my blogroll so I actually only did 3 ;) anyhow, I'm here....

    http://jillispaiges.blogspot.com/

    Jillix

    AntwortenLöschen
  9. Brilliant birthday blog candy Katharina! All four contest rules now completed! Happy Birthdy for the 17th.

    AntwortenLöschen
  10. blue83 (Mireille)12. April 2008 um 12:20

    Wow,...schon wieder so ein tolles Candy.
    Ich würde mich ja schon über meinen ersten Hänglar-Abdruck freuen. :) Habe mich auch für den Newsletter eingetragen. Einen eigenen Blog habe ich leider nicht...Schade.

    LG, Mireille

    AntwortenLöschen
  11. Oh my what wonderful candy I have done what you asked and now I am just keeping my fingers crossed (sorry left it in the wrong place first time!!) Sue :o)

    AntwortenLöschen
  12. Danke für das tolle Blog candy. Habe alle Aufgaben erfüllt. Verlinkt habe ich Dich schon lange auf meinem Blog und ich besuche Dich täglich. Es gibt jeden Tag so schöne Dinge bei Dir zu entdecken. Vielen Dank dafür und liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  13. what fantastic candy, Katharina. got a feeling you're going to get more hits than your HH's one with this :) You're already on my blogroll so will just have to do the other two and keep my fingers crossed. xx

    AntwortenLöschen
  14. hi katharina I added you to my blogroll when i first started blogging. I just have my post to do and I think I have done everything else. It would be great to win as my Birthday is the 21st of April.

    AntwortenLöschen
  15. Hi Katharina,

    wow du hast eine tolle Aktion gestartet. Ich selber habe ja das Glück und besitze schon eine Menge dieser süßen Motive, von daher nehme ich dieses Mal nicht teil. Verlinkt bist du bei mir im Blog aber trotzdem =).

    Ich wünsche allen Teilnehmern ganz viel Glück!!

    AntwortenLöschen
  16. Huhu Katharina,
    eine schöne Blog-Candy
    ich werde deinen Newsletter auf jedenfall bestellen, verlinkt habe ich dich auch schon.... aber ich lasse den Anderen die Chance diesen tollen Stempel zu gewinnen....

    Lieben Gruß Sonja

    AntwortenLöschen
  17. Hallo Katharina,
    ich hoffe ich habe alle deine Aufgaben richtig erfüllt. Ich blogge ja erst seit kurzem, aber du warst eine der ersten die ich verlinkt habe. Das ist mein erstes blog candy an dem ich teilnehme, vielleicht habe ich ja Glück. Wünsche Dir ein schönes Wochenende!
    Liebe Grüsse
    Jeanette

    AntwortenLöschen
  18. Der 25. April ist mein Geburtstag :-)) das kann doch nur Glück bringen oder? Finde die Aktion ganz toll und hoffe, dass ich zumindest unter den ersten 3 bin :-))). Aber vor mir sind schon sooo viele.

    LG von Litta

    AntwortenLöschen
  19. Well...I don't have a blog so I guess I can't enter...darn...but I am a subscriber if that counts :) Great candy anyway. Thanks for all the great ideas and Happy Birthday!

    Charmaine

    AntwortenLöschen
  20. Hallo Katharina,

    ein tolles Candy! Ich habe alle 4 Punkte erfüllt, verlinkt habe ich dich ja schon lange :o)

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  21. Hello Katharina, I am so excited about this candy. I already have you linked as your blog is the one I visit most often :0)

    AntwortenLöschen
  22. Wow... she's just so sweet. I would love to have one of those stamps or some images or both! I just came across pictures of these yesterday on another blog and thought how awesome they were and how sad we couldn't obtain them here in the US. Maybe someday. As I was reading your blog candy post, I was feeling sorry for myself for being in the USA, until you noted that you shipped International...Yay.. I can play, too. Your blog is awesome. Your cards are just amazing. So much cheer and detail, bright and beautiful things. I'm just starting card making / paper crafting, and I love it! Blogs like yours are the inspiration in my crafting world. Thanks so much!

    Cindy,
    Virginia, USA

    AntwortenLöschen
  23. wow, what fantastic blog candy, I am all done and linked to you in my post too!

    Hope you are having a great weekend!

    AntwortenLöschen
  24. ALL DONE!!! Thank you for the chance to win!
    http://hilmarose.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  25. faboulous candy! :-)
    die resonanz ist ja schon suuuuper gut!! klasse katharina das freut mich fuer dich!
    Da ich den Stempel schon selbst hab - lass ich den anderen den vortritt.
    lg
    claudi

    AntwortenLöschen
  26. You're on my blog Katherina.
    http://craftinghaven.blogspot.com/
    I'm so pleased to be in with a chance to win one of these prized stamps. Wishing you a very Happy Birthday for the 17th! Viv xxx

    AntwortenLöschen
  27. Hi Katharina,

    Happy Birthday for Wednesday!
    I have completed the list and installed you on to my blog roll!

    http://whiteribboncards.blogspot.com/2008/04/katharinas-blog-candy.html

    Susie xx

    AntwortenLöschen
  28. Huhu Katharina,

    vielen Dank für die Chance einen dieser tollen Stempel zu bekommen.
    Newsletter eingetragen, verlinkt schon laaaaaaange, Kommentar auf Blog ... habe alle Kriterien erfüllt :)

    Wünsche Dir und Deinen Lieben ein schönes Wochenende.

    Liebe Grüße
    Moni

    AntwortenLöschen
  29. Hello Katharina, I think I fulfilled all the points. I don't know what a blogroll is, but I've put you on my blog under favorite blogs. I hope that's what you meant. Thanks for a chance to win!
    Greetings from Belgium, Annelies

    AntwortenLöschen
  30. Hi Katharina! I have subscribed to your blog and would love the chance to win this wonderful stamp. I don't have a blog but I would certainly add you if I did have one!

    SAndyh50

    AntwortenLöschen
  31. Huhu Katharina, ich versuche nochmal mein Glück. VIELEN VIELEN DANK FÜR DIE CHANCE!!!!
    Deine Karten sind echt klasse... Und ich hab auch endlich meine HighHopes von Tina bekommen..... *froi* (dann kann es ja jetzt los gehen *lol*)

    LG
    Eva

    AntwortenLöschen
  32. I already made an entrance in my blog for your blog, and me subscribi thanks

    AntwortenLöschen
  33. Ohoh what a wonderfull candy :)

    I just had to join in on the fun ;) Your on my blog.
    http://dragonmagicscrapkaarten.blogspot.com/

    Hope you have a wonderfull Birthday the 17th :)

    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  34. Huhu Katharina,

    supertolles Blogcandy, die Kriterien habe ich natürlich alle erfüllt :-))).......

    AntwortenLöschen
  35. I'm in! You're on my blog roll and I've put up a post about your candy too! Here's hoping you get a ton of visitors playing! :) I love the images and am looking forward to seeing my name drawn! LOL

    Thanks for the chance to win some great candy! I found you through Viv's blog.

    AntwortenLöschen
  36. Hi Katharina!
    I have done everything you asked of me,now please can I be entered to win that gorgeous stamp,lol!!! ;O)x

    AntwortenLöschen
  37. Hi Katharina... I have created a link for your blog on mine and told everyone about your wonderful blog candy. I still am struggling creating links on my blog roll. I check your blog out daily and i love it. Please will you enter me for your yummy candy ? lis-m :)

    AntwortenLöschen
  38. Oooh, what a cutie she is! I've already got you listed on my blog (as you might have guessed!). Hope you have a fantastic birthday Katharina.....wish I was 30 again!

    AntwortenLöschen
  39. gerne versuche ich mein Glück.... Deine Kreationen bewundere ich oftmals mit offenem Mund...
    LG aus Flensburg
    Finja

    AntwortenLöschen
  40. I have completed my mission, thanks for the chance to win such tasty candy, it really is very kind of you, your blog is fab, happy birthday for the 17th
    lv gill x

    AntwortenLöschen
  41. wow what cool candy! I have done everything required except the post at my blog which i am about to do. Thanks
    http://maddiescreations.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  42. Meine Liebe, was für ein zauberhaftes Blog-Candy... Und der Anlass ist ja klasse - aber gratulieren werde ich Dir JETZT noch nicht... *g* Für den Newsletter hab ich mich angemeldet (warte nur noch auf den Bestätigungslink), in meinem Blogroll bist Du schon ewige Zeiten verlinkt (klar, bist ja meine Inspirationsquelle...) und natürlich werde ich einen Beitrag auf meinen Blog setzen, ist doch Ehrensache... Ich bin schon gespannt, wer gewinnen wird und gönne Jedem schon jetzt von Herzen diesen genial schönen Stempel *schwärm*... Ein wunderschönes Wochenende wünsch ich Dir und Deinen Lieben (und jetzt schau ich mir einen Sketch von Dir aus und bastle noch ein wenig... *lach*) Es drückt Dich ganz lieb die Heike ;o)

    AntwortenLöschen
  43. Oh I just love this stamp! I have subscribed to your blog, but I, unfortunately don't have a blog.
    Love reading yours though!

    AntwortenLöschen
  44. How lovely are you??!!

    Pleeeeaaase count me in too!

    I have your birthday card sitting on my desk ~ I decided to wait & send it to you a bit late, that way it won't really be a birthday card & you won't feel you have to send one back to me ~ ok?!
    x x x

    AntwortenLöschen
  45. Hallo Katharina

    Habe alle deine 'Wünsche' erfüllt! *gg*

    Ein riesenkompliment, deine Sachen sind allesamt wunderwunderschön, ich komme dich täglich besuchen!

    Lg Tanja

    AntwortenLöschen
  46. Hi and Happy Birthday !!

    I don't have a blog but am subscribing to your blog...awesome creations you make and that is one adorable stamp! I've just started stamping and would love it or even some stamped images!!

    I will tell all that I know to come check out your blog and see your beautiful work!

    Thank you !

    AntwortenLöschen
  47. Hi Katharina. Firstly happy birthday for the 17th x Unfortunately I don't have a blog but I have subscribed to yours. Hope you'll be kind and let me play! Lots of love, Denise in the UK
    denisemorgans@aol.com

    AntwortenLöschen
  48. So glad I surfed by your blog! I love your style! I have fulfilled all you request so that I can participate in your blog candy give-away. Please check out my blog, & I hope you will continue to stop by even if I do not win! www.abracardabra.blogspot.com Toota-loo,
    Karen

    AntwortenLöschen
  49. Yippie I love candy! I have subscribed and posted a link here on my blog. Your already list in my blog roll.
    http://hhugginsgirl.blogspot.com/
    Have a great day!!

    AntwortenLöschen
  50. Hallo

    schon wieder so eine tolle Aktion hier auf Deinem Blog. für den Newsl. habe ich mich angemeldet. Aber einen eigenen Blog habe ich leider nicht, schade, schade!!
    lg Manuela

    AntwortenLöschen
  51. the stamp is sooo cute ( I want one ), have done all the oter bits ;) , hope you celebrate your birthday with a BIG party , ( are you planing anything Special ???)

    hugs
    Joana
    P.S.Pop by any time

    AntwortenLöschen
  52. I recently joined your blog and I am so thankful that there are people out there so willing to share their expertise in stamping and paper crafts so freely for others to try. Thanks a million. I think the stamps are wonderful. Even though I think I spend more time reading blogs then getting my own crafts done, I have not ventured out to create a blog of my own, I will have to learn to do so eventually.

    kendellm1@optusnet.com.au

    AntwortenLöschen
  53. I have done all I need to... I would LOVE a Hanglar stamp.. I cant believe I havent been able to track them down before.

    Great blog.
    Cazx

    AntwortenLöschen
  54. I have subscscribed by email, but unfortunately dont have a blog to link to.
    However, I love seeing all your creations and would love to have won a stamp.
    happy Birthday
    Julie x

    AntwortenLöschen
  55. Hallo Katharina,
    das ist ja wieder eine grandiose Idee von Dir. Da kann man ja einfach nicht vorbei.
    Meine Pflichtaufgaben habe ich erfüllt ;-), nun muss nur noch das Glück mitspielen.

    Vielen Dank!!!!!
    Jutta

    AntwortenLöschen
  56. Hallo Katharina,
    das ist ja eine süße Idee zu deinem Ehrentag, ich werde dich auch gleich verlinken
    Liebe grüße monika

    AntwortenLöschen
  57. Mission complete :D Well 3 anyway as you've been on my roll for ages.

    As always you are so generous, thanks for a great opportunity.

    AntwortenLöschen
  58. Liebe Katharina,

    ich gratuliere Dir noch nicht zum Geburtstag, aber ich hoffe, Du hast keinen Schrecken vor der Zahl (ich hatte ihn und es war in den ersten Stunden des Geburtstages ein grausamer).

    Sei weiterhin so kreativ, es macht immer wieder Spass, hier verweilen zu dürfen!

    AntwortenLöschen
  59. Oh wie schön - das ist ja klasse von Dir. Ich wurde letztes Jahr 30ig und am 24. April nun 31.

    Also ich hab die schöne "Rundung" schon hinter mir :-)

    Ach und meine Mum hat auch am 17.April Geb.
    Ein tolles Datum also *g*

    Gruß
    Domi

    AntwortenLöschen
  60. Hi Katharina, thanks for the generous blog candy! Your blog is so inspirational! I have left a message on my blog letting all know about your candy and have added you to my blog roll.
    Thank you for the chance to win one of these gorgeous stamps!
    Justine x

    AntwortenLöschen
  61. I think we will be a lots of participants!
    here is the link to my blog:
    http://lepetitmondedechristine.over-blog.com/article-18698642.html
    I love this stamp so much... I really hope they will be soon avalaible in France
    Little angel

    AntwortenLöschen
  62. Hallo Katharina, Wow, du machst sehr tolle karten. Gefallen mir alle sehr gut. Ich habe mich auf deinen blog aboniert und dir auch verlinkt auf meinen blog. Auch habe ich ein bericht auf meinen blog geschrieben fur dich :).
    LG Monique

    AntwortenLöschen
  63. What a wonderful site I stumbled across... and the chance to win that adorable stamp!
    I have subscribed to the newsletter, added your site to my favourite site links, posted about your blogcandy and am now posting a comment!

    Here's hoping you have a wonderful birthday and hope you let us know how it feels to turn the big 30... I'll be joining you as I turn 30 in 8th July! Still not sure how I feel about it :P

    My blog address is: http://twintroublesjourneythroughlifex2.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  64. Oh what a awesome prize !!!!!!!!! If I could only be so lucky lol
    I have posted your blog in my favorites and also posted a post on your blog. You can check it out Here Oh and how about letting us in on how to get them lol Have a Happy Birthday girl

    AntwortenLöschen
  65. hallo,
    Tolle blog candy,
    Die Aufgaben habe ich erfüllt

    lg

    AntwortenLöschen
  66. I've done my assignment (apart from a post on my blog linking to your blog candy - which I'm off to do now).

    I would love to get my hands on some of those fabbie stamps, but alas we don't appear to be able to from the UK.

    Happy Birthday, hope you have a great time next week.

    AntwortenLöschen
  67. Hi Katharina!

    That stamp is gorgeous!! I would love to win a Hänglar & Stänglar!!!

    I've done everything you asked us to do so please put me in the list!! :)

    ~ Leonie ~

    AntwortenLöschen
  68. 30 is a great age! Hope you enjoy all these warm wishes from everybody.
    I wrote a comment on my blog for you. And your blog was one of the first to be in my favourite list ;)
    Sandra

    AntwortenLöschen
  69. Done it all, I really hope I win a prize!
    Thanks for the chance, Nikki

    AntwortenLöschen
  70. Well HAPPY BIRTHDAY! Ok, so you are already on my blog list, I subscribed by email and for a little something extra... You have a HEE and a HAW to say happy birthday on my blog! Hope it makes you smile!
    Stamps, Paper, Scissors and Donkey Smiles: HEEEE HAAWWWW

    AntwortenLöschen
  71. This stamp is so cute. I'm glad that I stopped by. Hope to win this stamp.

    Tess

    http://mountaineerstamper.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  72. Na, das ist mir doch nicht schwer gefallen. Verlinkt hatte ich Deinen Blog eh schon und die anderen Punkte habe ich auch fix erledigt.
    Ist eine tolle Idee von Dir.

    AntwortenLöschen
  73. Well that was easy half the assignment was already done!! Thanks for the opportunity to win this stamp!!! I couldn't believe it!!! That is better than going to DisneyLand (LOL)!!

    I hope you have a great b-day and thanks again!! That is so awesome!! You will make someone very happy!!!

    AntwortenLöschen
  74. Thank you for giving us a chance to win a gorgeous stamp :) And happy birthday for Thursday.
    Sally
    http://sallyhsworld.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  75. What a fun blog candy contest. I hope I win. I love, love, love those cute images!! :) Here's my blog...

    www.simplystamping.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  76. Hi Katharine. I've done all the bits and bobs and would love the chance to win your yummy fab stamp. I hope you have a very happy birthday - I wish I was 30 again xxx

    AntwortenLöschen
  77. I think I've done everything requested. Love visiting your blog it's so inspirational. Have a great birthday.
    Sharon x

    http://shari-anne-happycrafter.blogspot.com/2008/04/katharinas-30th-birthday-blog-candy.html

    AntwortenLöschen
  78. I hope you'll have a fantastic birthday! Any plans? Yummy candy! Love that cute stamp... just found your blog and added it to my blog roll... Love your Magnolia and High Hopes cards... TFS!
    www.stampnmad.typepad.com

    AntwortenLöschen
  79. Hi there...Happy birthday! I have subscribed, you were already linked and there is a post on my blog!

    Thanks for the chance.
    Richelle

    AntwortenLöschen
  80. What fantastic candy, Katharina.
    I follow your blog months ago because you made beautiful cards, with so many details and an amazing colours combination.
    Please check my blog to see the comment about your blog candy. I have subscribed to your site and of course I linked to your blog.
    Thanks for the change. I hope you can have a great Birthday.
    Regards,
    Lim.

    AntwortenLöschen
  81. Hallo Katharina

    Auch ich möchte gern mein Glück bei dieser Aktion versuchen!

    Deine werke sind einfach ein Traum und ich komme immer wieder gerne zum stöbern vorbei!

    Dir eine schöne Woche!

    Liebe Grüsse

    Sybille

    AntwortenLöschen
  82. Well, first things first.... congratulations on having such a lovely blog and happy birthday for the 17th!

    I think I've ticked all of the boxes to be entered for the blog candy.

    Stacey
    ~x~

    AntwortenLöschen
  83. Hi Katherina, what wonderful blog candy thank you!
    I have just subscribed to your blog, you are already on my blog roll ;0) and will post a note on my blog when I update it later.
    Hope you have a fabulous birthday on the 17th.

    AntwortenLöschen
  84. Mission accomplished......! I always checj your blog. You so such wonerful work. I love the European images.I have many Magnolia's but none of these.
    Arrrrrrrrrgh......it is snowing here this morning.

    AntwortenLöschen
  85. I have finished the assignment! lol
    That is an absolutely adorable stamp!! thank u for offering it as blog candy.
    Have a happy birthday too.

    AntwortenLöschen
  86. Happy Birthday Katharina! I'll certainly do the link ups for you - but you know you are on my list of favourite blogs to visit anyway! annie x

    AntwortenLöschen
  87. Hi Katharina - I subscribed to your blog...just found you via another gal's blog. I don't have a blog, just a SCS gallery...sorry! I would love to win though. I love the hänglar stamps! You are so lucky!

    AntwortenLöschen
  88. Hey Katharina..nice to meet you. My name is Bela. I put your blog addy on my blog, subscribed to your newsletter and now I am leaving a comment, maybe more than one too. You have a nice blog going on here.
    Please add me to your list of entries for the cute Hanglar stamp.
    I also added you to my links, under , "Blog Walk"
    Have a creative great day,
    Bela

    AntwortenLöschen
  89. OK Katharina you['re all linked up on my blog!!! NOt sure why I didn't have you there before. Fingers crossed for this great candy!!

    AntwortenLöschen
  90. Hallo Katharina, das ist ja ein schönes Blog Candy. Ich würde mich ganz dolle freuen wenn mein Kommentag ausgelost werden würde *ganzdolledaumendrück*. Ich hoffe Du hast an Deinem Burzeltag tolles Wetter und einen wunderschönen Tag.

    AntwortenLöschen
  91. Hi Katharina,
    You are now subscribed to my blog. I found yours through another blog but I am sure glad I did. I just love those stamps and would love to have one. I have also subscribed to your blog and look forward to seeing more of your work.

    AntwortenLöschen
  92. I would run over coals and jump through hoops to win the stamp but as it is I have done what is requested to be in with a chance. What a lovely blog candy its just WOW. Here is my blog hope you will take a look and let me know what you think.
    angeljakki blog

    AntwortenLöschen
  93. Hallo Katharina,
    ich habe brav Punkt für Punkt für dein Blog Candy abgearbeitet (auf meiner Linkliste stehst du allerdings schon lange...) und drücke mir nun selbst und total egoistisch die Daumen um diesen wunderbaren Stempel zu gewinnen :-)

    LG
    Verena

    AntwortenLöschen
  94. I just discovere your blog to day. How lucky can one get.

    AntwortenLöschen
  95. I too just found your blog - I'm totally inspired by your work and would have linked you regardless of the contest but..........since you are having a contest I'm totally up for throwing my name in the hat!!! www.craftscrapper.blogspot.com - I've made a post, subscribed to your newsletter and posted here - I think I've covered it all!!!

    AntwortenLöschen
  96. I HOPE I WIN --- I signed up for everything!!! I love these little stamps and understand they are hard to get. I HOPE I WIN !!!

    http://stampinwithanita.com/?p=214

    By the way, did I tell you I HOPE I WIN!!!

    AntwortenLöschen
  97. Subscribed, added you to the blogroll..will be posting an entry on my blog soon!!!

    Thanks for a chance to win..

    hugs
    Tejal

    indian.stamper(at)gmail(dot)com

    AntwortenLöschen
  98. Hi
    All done!! Just fingers crossed now that I get lucky :0)

    Shary
    x

    AntwortenLöschen
  99. thank you for the chance to enter your fantastic blog candy draw. I have done a link to your blog on mine, here is the link to my post.

    http://louisestoo.blogspot.com/2008/04/go-and-check-out-this-great-blog-candy.html

    Thanks again.

    AntwortenLöschen
  100. Wow..what a blog candy...I wuld luv one myself..
    I'll link ur blog..!!
    Hope I win this...!!

    AntwortenLöschen
  101. here is link to ur post :
    http://shivanibusyinhercreations.blogspot.com/2008/04/kathrinas-blog-candy.html

    AntwortenLöschen
  102. What a great idea....and it reminded me of when I went 30!

    I've used your photo for my blog and hope thats oke with you!

    I'll sure be back thursday so I can congratulate you!

    JoJo

    AntwortenLöschen
  103. Only 2 more days to go in the twenties Katharina....are you embracing this milestone or do you have the "jitters"? I remember a looooonnnngg time ago when I turned that little number! I celebrated and loved it all! I had a party in my favourite pub in town, and earlier in the day I took a helicopter ride - oh what joy! Whatever your plans, i hope it's the best birthday you EVER had!

    I think I've fulfilled all the blog candy requests...I wonder if number 104 will be lucky for me!

    Thanks for the wonderful opportunity! bx

    AntwortenLöschen
  104. Thanks for such a great giveaway Katharina! And by the way, 30 is NOT old - from my perspective anyway! I just discovered your blog via Stamping Caz's link - am pretty new to the blogging world - still finding my way around. You are in my reader, but I also subscribed via email to comply. Have put you on my blogroll, and made a post. You have a great blog - would have linked you anyway without the promise of candy:o) I am very impressed that you take the time to run your blog in two languages, and I love your cards. Here's my blog http://joanne-mainlyflowers.blogspot.com/
    Joanne.

    AntwortenLöschen
  105. OK - I've subscribed to your email, added you to my blogroll and posted about your birthday and blog candy. Check it out at http://ellieskeeperscreations.blogspot.com. I want, no I need, that stamp!! Have a great birthday and I'm keeping my fingers and toes crossed.

    AntwortenLöschen
  106. Guten Tag Katharina! I used to know & speak some Deutsch aber, "use it or lose it". love to be part of your contest, your designs are schon mit oomlauts ober "o" Schmuck. Schatz.
    I may have used tose words out of context, it has been 40 (!!!) years.
    peggyann

    AntwortenLöschen
  107. Katharina-
    Thank You for the opportunity to win this lovely stamp and stamped images!!! HOW FUN!!! I hope I'm the LUCKY ONE!!! :) I'm off now to check out more of your blog!!! I have a pretty good feeling I'll be a regular visitor!!
    Always,
    Stacey
    PS: LOVE your name!! My best friend's name is Katrina but I always call her Katharina--:) Just love it!!
    Come visit me over at my blog sometime too!!
    Enjoy your day!

    AntwortenLöschen
  108. Hallo Katharina,
    deinen Blog habe ich schon öfters besucht, aber erst durch einen Tip in einem anderen Blog habe ich von dieser tollen Aktion erfahren. Jetzt habe ich mich voller Eifer daran gemacht, deine "Bedingungen" zu erfüllen [was ich gerne getan habe, da ich eh eine Linkliste anlegen wollte] und hoffe nun darauf, dass ich eine klitzekleine Chance habe.
    Ich wünsche dir weiterhin so viele tolle kreative Ideen, damit ich weiter mit Freude deinen Blog besuchen kann.
    Lieber Gruß, Anni T.

    AntwortenLöschen
  109. Hi Katharina. I love all of your cards and especially love the blog candy giveaway. Your cards are so lovely and I would love for you to visit my blog if and when you ever get a chance. My cards are no where near your standard and I'm so pleased I found your blog on Stamping Caz's blog... Good luck with the draw everyone.

    AntwortenLöschen
  110. Hi Katharina

    I just discovered your blog

    Nice work

    Sandra

    AntwortenLöschen
  111. Happy Birthday, Katharina! Hope you have a great day. Thank you for sharing your creativity.

    Swedie

    AntwortenLöschen
  112. hallo katharina,
    das ist ja mal eine klasse idee :-)
    ich habe damals meinen 30. geburtstag mit einer bastel-stempel-fete gefeiert :-)

    liebe grüße,
    kirsten

    AntwortenLöschen
  113. Hi Katharina, mission accomplished, i have subscribed, added you to blogroll and put a post about your site. Very nice of you to do this, its a fab stamp, my address is
    www.luvocardz.blogspot.com
    Happy 30th Birthday. x

    AntwortenLöschen
  114. Hi Katharina!! Happy Birthday for tomorrow!!!! :) I hope you have a LOVELY day! I'd love to enter for the chance to win your blogcandy - what a cu-ute stamp!! I've done everything :)
    Sammi

    AntwortenLöschen
  115. Hi Katharina!
    Danke für die verlosung! Hoffe ich hab mal glück! Find die Hängler so süss! Wünsche Dir morgen einen schönen Geburtstag! Alles Gute!!!

    lg Jane

    AntwortenLöschen
  116. Well Happy birhtday to you!! What a nice way of you to celebrate, by giving away a cute stamp.. I added you to my blog roll and wrote about you also.

    AntwortenLöschen
  117. What a brilliant blog, I hope you havea wonderful birthday. I have added you in, but wouldn't have needed an insentive as your cards are gorgeous - have made you a card on my blog x

    AntwortenLöschen
  118. Hi katharina, i want to wish you a very happy birthday tomorow! your blog is very nice, beautiful cards. Have a fun day tomorow :-)

    my blog

    AntwortenLöschen
  119. Today is the big day :)
    HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Hope you get all the presents on your wish list and more.

    hugss Ria

    AntwortenLöschen
  120. Hallo Katharina,
    ich hab ja erst angefangen, mit dem Stempeln und meinem Blog. Desweges ist auch noch nicht viel drauf, aber endlich hab ich es geschafft, deinen Blog zu verlinken. Vielleicht hab ich ja Glück...
    Viele Grüße Johanna

    AntwortenLöschen
  121. Happy Birthday Katharina. I have written a post on my blog and provided a link, you were on my blogroll already and I have subscribed to your newsletter. I'm keeping my fingers crossed as I love the stamp you're offering!

    AntwortenLöschen
  122. Hi Katrina, firstly I would like to wish you a Happy Birthday, maybe it's nearly over but keep celebrating anyway, my birthday is the 23rd of April but unfortunately I won't be 30 I'm going to be 34, oh no more grey hairs to look forward to ye ha :-(

    Anyway, this is a wonderful blog candy and I hope to be lucky enough to win as supplies of good quality stamps are hard to come by in little wee Northern Ireland. I have signed up to your email, posted a comment of the candy onto my blog, www.artypartyni.blogspot.com and also put your site onto my favourite blogs. Phew hope that is everything, but if not please please do contact me.

    Many thanks Karen xox

    PS Again a Happy Birthday

    AntwortenLöschen
  123. HAPPY BIRTHDAY KATHERINA!! Hope you had a woderful day. So, you are exactly one year older then my SIL Susie and you have my other SIL's name, WOW!!
    Ich habe alles gemacht wonach du gefragt hast. Ich hoffe ich gewinne diesen Stempel!! I am totally in LOVE with these images!! And I'd love to have some of your stamped images. What a great birthday present you are sharing with us!!
    Thank you!

    AntwortenLöschen
  124. what a great blog Katharina, glad I got the link. Have subscribed and carried out the other points. Fingers crossed
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  125. fantastic blog

    love you cards

    hugs janex

    ps. happy birthday

    AntwortenLöschen
  126. Happy Birthday from Canada. Love your blog and I would love to win the stamp. They are totally unavailable here!

    AntwortenLöschen
  127. Hi Katharina!

    I've done all that is required :)
    My entry post is HERE!
    Thanks!

    Have a great weekend :)

    AntwortenLöschen
  128. I hope you had a very lovely birthday. Great stamps and cards too.

    AntwortenLöschen
  129. Hiya Katharina

    All done and up and running, lol

    http://sillybirds.blogspot.com/

    Hugs

    Alex xx

    AntwortenLöschen
  130. Hi there, I sure hope you had a great birthday. I have posted on my blog about your candy. That makes three post's in one day for me, amazing!

    AntwortenLöschen
  131. Okay, I've signed on for emails, put you on my blog roll and posted on my blog about your birthday blog candy. See, I really want to win. And, I want to come back often to check out your cards, too! Hope you had a wonderful birthday.

    AntwortenLöschen
  132. Ooops, forgot to leave a link to the post on my blog. Here's the link:

    http://barbscardcreations.blogspot.com/2008/04/have-you-seen-hnglar-stnglar-stamps-or.html

    AntwortenLöschen
  133. Hi Katharina, I've only recently found your blog and visit regularly now, Thank You for the chance to win the stamp, we share the same Birthday by the way ! Only you are 34 years younger , Grrr, LOL !
    I've completed the list so I'm keeping my fingers crossed !!

    AntwortenLöschen
  134. Oops, that should have been 4 years not 34 years !!! I'm not that old, LOL!!!!

    AntwortenLöschen
  135. This is a lovely stamp and would be a treasured item for my stamp collection. I will definitely link
    your blogsite in mine. Thank you for the chance to win in your give away.

    AntwortenLöschen
  136. Happy belated birthday Katharina! Sounds like you had a great day. I had some initial difficulty subscribing but I think it finally worked. As for the rest, you're already on my blogroll cause you make great cards so I visit often. Checkout my blog at http://mariasstudio.blogspot.com.

    AntwortenLöschen
  137. I absolutely loooove your blog and have subscribed. I don't have a blog to link you to but just wanted to show my appreciation.

    AntwortenLöschen
  138. Katharina,
    Happy birthday!!! Your work is beautiful! Hope I win the awesome blog candy!heehee
    CammyV
    http://www.stampingtime.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  139. Katharina,
    Happy birthday!!! Your work is beautiful! Hope I win the awesome blog candy!heehee
    CammyV
    http://www.stampingtime.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  140. I have really enjoyed reading your blog! I love the samples of cards I see here and the stamps you use are marvelous! HAPpY BirThDaY!

    Hope you have a fun one!

    I added you to my blog please check it out also.
    http://afrogladycreation.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  141. Hi Katharina, I hope you had a wonderful birthday. I'd love a chance to win your blog candy please. My blog is http://mandxxx.blogspot.com/

    Many thanks, Mand xxx

    AntwortenLöschen
  142. Hi... Love the stamps....especially the little girl one....So, I subscribed to your blog... Have to say thank you to Kelli (card queen) at ALL MOMENTS REMEMBERED for supplying the link to Joanne's sight which led me to yours.....posted about your eye candy and am adding you to my blog list...Here's my blog: http://scrappingismypassion.blogspot.com/

    Happy after your birthday wish..... I'm going to be 49 in September so I would consider you very, very young.......Just remember to live your life to the fullest and love those closest to you.....

    Patti
    (Pattie's passion)

    I Scrap So All Moments Are Remembered!!!!

    AntwortenLöschen
  143. So cool... I love your blog and the fact that it is translated for me to understand!!! I gave you honorable mention over at my blog! Added you to my blogroll AND subscribed via email... can't wait to see what you come up with in the future!

    Alicia P.
    www.akporter.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  144. OH WOW...I can't even tell you how much I LOVE this adorable stamp!! I don't own any, but a blogger friend stamped me a few Magnolia images, but I'm running out--I WANT THIS!! :D But I'm happy for whomever you choose. WOW--you've certainly been blessed with many readers here--how exciting for you. LOVE your blog...keep up the great work. You continue to inspire me--Thank You!

    AntwortenLöschen
  145. Oops, I forgot to link you my post on my blog, so here it is: http://inksomething.blogspot.com/2008/04/wanna-win-some-brand-new-rubba.html

    Thanks!

    AntwortenLöschen
  146. Hi Katharina,

    I love your blog!! Sorry for not adding you to my blogroll earlier, sometimes I just don't know where my head is!!
    Hope you had a very happy birthday!!

    AntwortenLöschen
  147. Awesome! Here is the link to my post about your birthday blog candy....

    http://princessmsk.blogspot.com/2008/04/katharinas-sweet-blog-candy.html

    Thank you for the chance to win!

    Many Blessings,
    Melissa

    AntwortenLöschen
  148. Hi Katharina,I just found your blog through Kristine at Cafe Ink!
    I subscribed to your lovely blog,i posted your contest on my blog,here's the link
    http://ddnjoys2stamp.blogspot.com/
    I love that stamp and now have a chance to own it,thanks alot!!!

    AntwortenLöschen
  149. Hallo Katharina, dass ich deinen Blog toll finde, weisst du ja hoffentlich schon, habe nun auch deine "Bedingungen" erfüllt und würde mich natürlich mega über den Stempel freuen! :-)
    Wünsche Dir noch einen tollen Tag!

    AntwortenLöschen
  150. LOVE your blog, your artwork and your sketches! I finally had the chance to subscribe! I also added you to my blog roll and will be posting about your candy! Thanks for the great inspiration!!!

    AntwortenLöschen
  151. Your in my google blog reader but just to be sure I'm entering my email address to. That stamp is just too cute, I'd love to win her.
    Thanks for the chance to win some candy. And have a great birthday!

    Jannette D.

    AntwortenLöschen
  152. These stamps are too adorable I hope I win!!!
    Jane

    AntwortenLöschen
  153. I would love to have your stamp come and live with me in Mexico! Thanks for offering the candy.

    AntwortenLöschen
  154. I would love to enter your contest but I do not have a blog YET. I love your creativity. I am a newer stamper (just 2 years) and I am inspired and in awe of your wonderful creations. Thanks for allowing all the blogs out there this opportunity. Good luck stampers.
    Dawn B.

    AntwortenLöschen
  155. Hi Katharina
    Happy belated birthday ~ and thank you so much for offering such a wonderful gift to us all, you are very kind ~ i love sketches so i'm very happy to be subscribing just for them but i've also been trying to get my hands on Hanglar Stanglar for nearly a year but then again who hasn't.... I'm keeping my fingers and toes crossed...have a fantastic weekend.. Crafty Birthday Hugs Tina x

    AntwortenLöschen
  156. OH sorry i forgot to add my blog address...
    http://yummyscrummycreate.blogspot.com/2008/04/amazing-blog-candy-over-at-katharinas.html

    AntwortenLöschen
  157. Belated birthday wishes...Hope u had a gr88 b'day..!!
    And thanx for giving us such a lovely blog candy...
    Fingers crossed hope I win..!!

    http://shivanibusyinhercreations.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  158. It's so awesome to find a German paper crafter !!! I love your work, it's fantastic! I am going to have to share this site with my friends in Berlin!

    Inky Smiles!
    Erin

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...