Dienstag, 29. April 2008

My new Sugar Nellies arrived! - Sketch #8


Meine neuen Sugar Nellies sind da und sie sind soooooo süß :) Ich habe gerade mal vor 4 Tagen bestellt und halte sie heute schon in Händen. Ihr könnt euch wohl vorstellen, dass ich dem kleinen Hamish nicht widerstehen konnte und ihn gleich eingeweiht habe :)
Ich habe ihn auf 300g schweres Aquarellpapier gestempelt und mir Caran D'Ache Supracolor und Twinkling H2Os coloriert. Akzente habe ich mit einem weissen Gelstift gesetzt und Glitter auf die Torte geklebt. Das grüne Hintergrundpapier habe ich mit meinem Cuttlebug folder "Swirls" geprägt, darum reiche ich meine Karte auch für die Papertake Weekly challenge ein, wo das Thema "Elegantes Embossing" lautet. Ich weiss nicht ob Hamish "elegant" genug ist ;), aber ich reiche ihn trotzdem ein. Auf die geschwungene Bordüre (den ich mit meinem Stampin' Up slit Punch gemacht habe) habe ich grüne Swarovski Kristalle geklebt, ein Geschenk meiner Freundin Bea.
Ich kann es schon gar nicht mehr erwarten meine anderen neuen Nellies auszuprobieren. Warum muss man in der Nacht nur schlafen *ARGHHH" ;)
Wünsch euch einen schönen Abend und danke fürs Reinschaun!

And they are sooooooo cute :) I just ordered 4 days ago and they are already here. Of course I couldn't resist little Hamish and had to play with him.
I stamped Hamish on white 300g watercolor paper and coloured him with Caran D'Ache Supracolor and Twinkling H2Os. I set some highlights with a white gel pen and put glitter on the cake. I embossed the green backgroundpaper with my cuttlebug folder "Swirls", so I am also entering this card for the
Papertake Weekly challenge with the theme "Elegant Embossing". I don't know if little Hamish is "elegant" enough ;), but I'll enter him anyway.
I also put small green Swarovski crystals on the scalloped border (which I did with my Stampin' Up Slit punch), a present of my friend Bea.
I can't wait to try my other new Sugar Nellies :)
Have a great evening and thanks for looking!
  • Stamps: Sugar Nellie, Stampin' Up, Aud Design
  • Paper: Stampin' Up cardstock "close to cocoa, wild wasabi", dp "Afternoon tea"
  • Accessories: brads and eyelet Making Memories, Efco Swarovski crystals, hardware Stampin' Up, ribbon Basic Grey, cuttlebug embossing folder "Swirls", Su slit and ticket corner punch, Spellbinders round Nestabilities, glitter
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen, background SU pastels

Kommentare:

  1. This is adorable! i love the Hamish too. Sadly baking Hamish was all sold out and I can't buy until he gets back in lol. Wonderful to see your work, and always I wait with antisipation to see what you will do next.

    AntwortenLöschen
  2. Fab card Katharina, the image is adorable and love the embossing !!

    mandy

    AntwortenLöschen
  3. This is so cute Katharina and I love the cute image. Love all the wonderful detail. Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  4. I got him too, couldn't resist he's so cute. You've made an adorable card Katharina, as always. x

    AntwortenLöschen
  5. Oh so cute!! I love your attention to detail, fabulous job!

    AntwortenLöschen
  6. How cute!! I really liked him too! I love your sketch and all the details on the card!! Nice job.

    AntwortenLöschen
  7. eine wunderschöne karte und ein toller sketch!!!
    versuch ich auch mal :o)

    AntwortenLöschen
  8. Katharina, die ist ja klasse - das Motiv ist sooooo süß - ich bin verliebt, glaub ich... *hach*

    AntwortenLöschen
  9. Awwww!!! Another stamp to drool over!!! Your card is wonderful Katharina!!1

    AntwortenLöschen
  10. This is So Cute and Fabulous!! love that stamp...can't wait to see the rest!!

    AntwortenLöschen
  11. eine traumhafte Karte-fantastisch.

    Liebe Grüße, Claudia

    AntwortenLöschen
  12. This is fab i love the sugar nellie he is adorable.

    AntwortenLöschen
  13. What a brill card, I love the new stamp he's cute x

    AntwortenLöschen
  14. Another work of art Katherina!
    You've made him irresistable!
    Viv xxx

    AntwortenLöschen
  15. What a lovely stamp! I like your sketch too!

    Oh, and your card is great :)

    ~ Leonie ~

    AntwortenLöschen
  16. Der Sketch ist genial! Und die Karte wirklich ein Traum!

    AntwortenLöschen
  17. lovely card the stamp is very cute love the sketch :)

    AntwortenLöschen
  18. Wow this is gorgeous...Noleen xx

    AntwortenLöschen
  19. Fabulous as always gorgeous image and colouring ,Dawnx

    AntwortenLöschen
  20. This image is so cute and the card is gorgeous Katharina!

    AntwortenLöschen
  21. Gorgeous card, love the sketch and the stamp. Fantastic!

    AntwortenLöschen
  22. ohh.. ist der stempel und natuerlich deine karte suess!! Ich hatte schon gar keine Zeit mehr bei sugar nellie zu schauen was da so veroeffentlicht worden ist.

    vielen dank. 4 tage das ist ja super!

    AntwortenLöschen
  23. Another gorgeous card Katharina and the sketch is fab! Might have to have a go myself once I've sorted out my desk! lol! Thanks for joining us for the challenge! x

    AntwortenLöschen
  24. Adorable! Love the scalloped edge and who can't resist a guy with cake! Love all the details!

    AntwortenLöschen
  25. This is so Fabulous, Katharina!!I love the new stamp...;-)

    AntwortenLöschen
  26. Gorgeous card. I love the image and the embossing.
    So far I have resisted Sugar Nellies - this is not helping!!

    AntwortenLöschen
  27. wonderful card katharina...the Hamish are adorable....

    AntwortenLöschen
  28. Hi K...Your little chef is fab! He is soooo cute...I like this sketch, might give it a go! IO am sooo jel of your new toys! bx

    AntwortenLöschen
  29. Was ein tolle kart eund die sugar nellie ist so lieb sehr schön.

    AntwortenLöschen
  30. Wow Katharina, was für ein toller Sketch und so wunderschön umgesetzt. Das Motiv ist aber auch zauberhaft.
    LG
    Moni

    AntwortenLöschen
  31. Marvellous card with Hamish baking, love the sketch too.

    AntwortenLöschen
  32. He's fab! I love the colours and this is another fab sketch!

    AntwortenLöschen
  33. Ich habe mich mal an diesem Sketch probiert. Wenn du möchtest, kannst du hier schaun: http://anni-ideen.blogspot.com/
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  34. The Christmas cards are such an easy task when I have your sketches by hand :o)
    Here is one I made following this sketch.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...