Samstag, 12. April 2008

Splitcoaststampers sketch 171 - The hardest sketch I ever did :)

Ich wollte mal wieder an einer Splitcoaststampers Sketch challenge teilnehmen und habe mich für die aktuelle mit der Nummer 171 entschieden. Oh Mann war das ein Fehler ;) Ich habe nie bemerkt wie schwer es ist eine Karte ohne den ganzen Schnickschnack, den wir Kartenbastler so sehr lieben, zu machen. Und ihr kennt mich und meinen Stil. Ich liebe jede Art von Embelishments in jeder Ecke meiner Karten. Also war diese Karte nach diesem Sketch eine wirklich harte Geburt für mich :) Und am Ende weiss ich auch nicht so recht ob sie mir gefällt oder nicht... hihi
Naja, wenigstens ist das kleine Sugar Nellie Mädchen total süß!
Ich wünsche euch eine gute Nacht und danke euch von Herzen für die vielen Geburtstagswünsche, die ich schon bekommen habe!

I wanted to do a Splitcoaststampers sketch challenge again and decided to do this weeks number 171. Oh boy what a mistake ;) I never realised who hard it was to do cards without a lot of bits and pieces... You know me and my style and I love to have a lot of embelishments in every corner of my cards if possible. So this card was a really tough job for me and in the end I don't know if I shall like it or not... LOL
At least the little
Sugar Nellie girl is really cute!
Have a good night everybody and thanks so much for the many good wishes for my upcoming birthday :)

  • Stamps: Sugar Nellie
  • Paper: Stampin' Up cardstock "Bravo Burgundy", dp "Fall Flowers
  • Accessories: brads Making Memories, ribbon Stampin' Up, SU hodgepodge Ancient Copper
  • coloured with Supracolor and white gel pen, background with SU pastels

Kommentare:

  1. You've done a fantastic job Katharina! Your colouring is fab as usual.

    AntwortenLöschen
  2. Meine liebe Katharina, glaube mir eines: die Karte ist Dir mehr als gelungen, auch wenn Dir der Schnick-Schnack fehlt, ich finde sie einfach nur zauberhaft schön... Wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende... *knuddelz*

    AntwortenLöschen
  3. When I saw this card, I thought 'WOW'! It's fantastic. It's done it's job, it's challenged you, and you WON!!!
    Clean, simple and very pretty.
    Viv xxx

    AntwortenLöschen
  4. Auch ohne viel Schnickschnack ist die Karte klasse geworden.

    LG von Litta

    AntwortenLöschen
  5. ja katharina, sie ist schlicht, aber einfach nur wunderschön und auch sehr edel.
    lg
    bea

    AntwortenLöschen
  6. I love your card. You did a Fabulous job with this sketch!!

    AntwortenLöschen
  7. Wow- das ist ne tolle karte zu diesem Sketch!

    Domi

    AntwortenLöschen
  8. It is FABULOUS!!!!! I love the buckle!!!!

    AntwortenLöschen
  9. I think you've done a great job! I love the colours and paper you've used.

    xx :0)

    AntwortenLöschen
  10. ich versteh total was du meinst... hahahah...
    deshalb hab ich den sketch ueberprungen.
    schoene karte hast du gemacht.

    lg
    claudi

    AntwortenLöschen
  11. Ohh.. know what you mean by being out of your comfort zone, but the card turned out super cute.. and I bet you've learned from the experience :D

    Hugs, Marlene xx

    AntwortenLöschen
  12. I think you did a great job with the sketch even with it's simplicity.

    Charmaine

    AntwortenLöschen
  13. Great take on the challenge using a square card! I love this little maggie stamp from Sugar Nellie! She looks so sweet here!

    AntwortenLöschen
  14. It's a pretty card Katharina, but I know what you mean - after doing a few cards with lots of layers I'm finding the older SCS sketches harder to put together!

    AntwortenLöschen
  15. Hi Katharina, The card is fantastic and you did a great job of the sketch. Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  16. It is beautiful, you did such a fab job with this sketch!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...