Donnerstag, 22. Mai 2008

Cute Card Thursday #11 - Sketch #12

I had the honour to do a sketch for this weeks Cute Card Thursday Challenge. You have to look at the fabulous DT creations, they are overwhelming!! Thanks for the great cards Ladies!!

Ich hatte die Ehre diese Woche einen Sketch für die Cute Card Thursday Challenge machen zu können. Ihr müßt unbedingt dort vorbeischaun, die werke des Design Teams sind ein Wahnsinn!! Danke, meine Damen, für die tollen Karten!

I did a rather simple fun card with two of my High Hopes stamps. The cute cat was so wonderful to colour in. Hope you like the sketch and that a lot of you will participate in the challenge!
Take care!

Ich habe eine eher simple Karte mit zwei meiner High Hopes Stempel gemacht. Die süße Katze war wirklich traumhaft zu colorieren. Ich hoffe, dass ihr meinen Sketch mögt und viele von euch mitmachen werden!
Liebe Grüße und einen schönen Tag wünsche ich euch!


  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: Su cardstock Old Olive and Ruby Red, Su dp Fall Flowers
  • Accessories: ribbon DCWV, Prima Flower, SU Hodgepodge hardware ancient copper, half pearls, Spellbinders Nestabilities oval, Fiskars template
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen, background with SU pastels

Kommentare:

  1. How sweet is this Katharina. I love it. I also love your thank you cards - they are just wonderful. I am still in love with your last sketch so much so that I just had to do another PTW one with it - I am addicted lol xx. Thank you for all your inspiration xx

    AntwortenLöschen
  2. wow...wieder eine klasse karte!!
    jeden tagmwenn man hier vorbei kommt,
    findet man neue tolle sachen.
    dafür bekommst du von mir den kreativ-award. :)
    ich weiß,du hast ihn bereits,aber du hast es einfach verdient!! :)

    AntwortenLöschen
  3. Love the card...your colours are fab.
    Hugs Rach

    AntwortenLöschen
  4. Die Karte ist totaaaaaaal süß und dem Sketch werd ich mich sicherlich auch bald widmen :)

    Bin ein kleiner Fan deiner Sketche geworden *g*

    LG DANA

    AntwortenLöschen
  5. Thanks for your nice words Katharina - and I love your new picture - I didn't recognise you cos you look so different xx

    AntwortenLöschen
  6. Katharina die Karte ist ein Traum. Supersüüüß. Auch der Sketch ist mal wieder wunderschön, aber Sandy mag im Moment nicht colorieren. Vielleicht setze ich ihn aber trotzdem mal um. Deine Sketche sind einfach zum niederknien.

    AntwortenLöschen
  7. thank-you for your kind comments

    Your sketches are amazing as is your work i will be back :)

    AntwortenLöschen
  8. What a lovely card Katharina. The cat stamps and the mousses are so cute. I hope to find some time for the sketch.It's wonderful. Hugs Marja

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card Katharina I love the cute stamps you have used.

    AntwortenLöschen
  10. Aw really cute card and thanks for the sketch it was great!!

    AntwortenLöschen
  11. Mensch Katharina, die ist aber schön geworden und die Katze ist soooo niedlich.

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  12. very very very cute, love it

    AntwortenLöschen
  13. Gorgeous card! I love all the little details - the turned over corner, the ribbon threaded through the eyelets, and the mouse stamped in different strengths of ink to give the impression that it's moving across the page. Really like your sketch.

    AntwortenLöschen
  14. Nein, wie goldig!
    Tolles Motiv und sehr schöne Umsetzung Deines Sketchs!

    Bin begeistert!

    AntwortenLöschen
  15. Liebe Katharina,

    eine wundervolle Karte ist das, traumhaft schön und der Sketch ist superklasse. Ich werde heute abend mal werkeln.

    LG, Claudia

    AntwortenLöschen
  16. Your sketch and cards are beautiful,I love the color combo.High Hopes stamps are great:-)

    AntwortenLöschen
  17. This is very cute card. Lovely stamp and colours!

    AntwortenLöschen
  18. Fabulous sketch and card Katharina - amazing colouring as always. I've been having a go after watching your little movie clip!

    AntwortenLöschen
  19. Ooooh Kahtarina, wie süß ist die denn. So eine tolle Karte, die du wieder gezaubert hast. Das Motiv ist echt sowas von knuffig. Der Sketch gefällt mir auch super gut :)
    LG, Moni

    AntwortenLöschen
  20. This is wondeful, I have this cat, she is one of my favorite cat stamps. Your sketch is wonderful and I can't wait to have a go at it this afternoon. Oh and I love that mini pin at the top! Cute!

    AntwortenLöschen
  21. Fab sketch Katharina and a great card - I love the cat image and the lovely little clockwork mice.
    Cathy

    AntwortenLöschen
  22. Fantastic card and sketch Katharina, love the images they are just the cutest

    AntwortenLöschen
  23. gorgeous card Katharina!!! great sketch!! :)

    AntwortenLöschen
  24. Super cute!! I even had to go over and order that stamp at High Hopes. My very first order with them. Head over to my blog I've given you an award!!!

    AntwortenLöschen
  25. Another lovely sketch along with yet another lovely card!! Thanks so much! Your sketches alone have kept me busy this week!
    (I can't wait any longer to see what you come up with for the new Sugar Nellies!!)

    AntwortenLöschen
  26. gorgeous card Katharina and can I just say how much I enjpoy receiving your e-mails. Your cards are always great and very inspirational.
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  27. This is adorable Katharina!
    Oh & a big thank you for the gorgeous sketch :)

    AntwortenLöschen
  28. Fun card!!! What a sweet stamp!

    AntwortenLöschen
  29. Oh my, what a sweet image. The details on this card is so fantastic. Love it! Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  30. Beautiful card Katharina, the image is so sweet and I love your embellishments!

    Thank you so much for providing us with such a fabulous sketch!

    AntwortenLöschen
  31. j'aime beaucoup ce sketche et j'adore ta carte!

    AntwortenLöschen
  32. oh wow this is soooo cute, I love the High Hopes Stamps - gorgeous :-)x

    AntwortenLöschen
  33. Aww, how cute is that kitten!! Great sketch and I love the colours you've used.

    xx :0)

    AntwortenLöschen
  34. Wow die ist ja mal wieder zauberhaft

    AntwortenLöschen
  35. Thank you for this sketch!
    This is very lovely card Katharina!
    xx

    AntwortenLöschen
  36. Stunning, I had a go at your sketch, your very talented! Thanks!

    AntwortenLöschen
  37. Hallo Katharina :)

    Ich liebe deinen Blog und auch deine Sketches :)

    DAher hab ich mich mal wieder an einem versucht:

    http://tigger-dr.blogspot.com/2008/06/alles-gute.html

    GLG DANA

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...