Donnerstag, 8. Mai 2008

Cute Card Thursday #9 - Gems and Juwels

Cute Card Thursday week #9 mit dem Thema Edelsteine und Juwelen. Ich brauchte eine baldige Besserungs Karte für eine Freundin, und ihr kennt mich... bei so einer kann ich nicht an meinem geliebten High Hopes Valerie Krankenschwester Engel vorbeigehen...hihi
Dieser Stempel hat sich wirklich schon bezahlt gemacht, ich habe ihn schon etliche Male benutzt.
Für diese Karte habe ich nicht mein gebräuchliches Kartenformat verwendet, da ich wollte, dass das Motiv und die Details genug Platz zum Wirken haben. Die Karte ist 210x148 mm groß.

Cute Card Thursday week #9 with the theme Gems and Juwels. I needed a get well card for a friend of mine, and you know me.... my alltime favourite "Get Well" image is this sweet High Hopes Valerie Nurse Angel :) This stamp really paied off, I have already used it plenty of times... :) I didn't use my normal card size for this one, the measurements are 210 x 148 mm, so it's quite large. But I wanted to have enough room for the accessories and the image to be effective.


Vor ein paar Tagen habe ich diese wunderbare Karte von der lieben Simone, der Besitzerin des Paperbasics Shops gekommen. Sie hat mir auch noch ein paar tolle Goodies mithineingepackt. Es war auch noch etwas dabei, dass für euch auch interessant ist, aber das bekommt ihr erst in ein paar Tagen zu sehen. Jetzt war ich aber gemein, euch so auf die Folter zu spannen ;) Ich hoffe, ihr seht mir das nach! Ist der Stempel von Rachelle Ann Miller nicht absolut süß?

I also want to show you this gourgeous card, which I recieved a few days ago, together with some wonderful goodies from the lovely Simone, the owner of Paperbasics. Isn't this cute Rachelle Ann Miller stamp simply adorable?

Ich danke euch fürs Vorbeischaun!
Thank you for stopping by today!

  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: Stampin' Up cardstock "really Rust and Chocolate Chip", SU dp "Afternoon tea"
  • Accessories: Prima flowers, SU rhinestone, ribbon Stampin' Up, Efco crystals, buttons Karen Foster design, Spellbinders Nestabilities square
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen, background with SU pastels

Kommentare:

  1. Wow Katharina die ist zucker. Einfach nur wieder wunderschön. Da kann man ja nur gesund werden.

    AntwortenLöschen
  2. Fab card How cute is that stamp!

    AntwortenLöschen
  3. Katharina, ich kann mich nur wiederholen... Deine Karten sind und bleiben Kunstwerke für mich... So ein genial schönes Kärtchen, ich kann mich kaum sattsehen... Und auch von mir kommen Gute-Besserungs-Wünsche... *bussi*

    AntwortenLöschen
  4. Mensch Katharina, beide karten sind echt zuckersüß und so schön anzusehen. bin echt begeistert - auch von deinem Design - echt hammer

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card Katharina, love the colours and the gems look fab on her wings

    AntwortenLöschen
  6. beautiful card Katharina. Loved where you put the gems.

    p.s my card wasn't intended to be a xmas card but now that you've said it, it does look very christamssy doesn't it?! =) It can be my 1st one of the year! x

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous cards, love both stamps they are so cute! Love the layout for the CCT card, lovely size of card!

    AntwortenLöschen
  8. super suess geworden.
    die High hopes liegen dir wirklich!

    AntwortenLöschen
  9. Loved this as soon as I seen your card! the stamp is soo cute and the papers are devine!! totally adore it, but then I love all your cards :)

    Hugs, Marlene x

    AntwortenLöschen
  10. wow...das motiv ist sooo süß!
    tolle karte...da kann man ja nur gesund werden. :-)

    AntwortenLöschen
  11. Great get well soon card I'm sure that would cheer the recipitant up no end. Fab!

    AntwortenLöschen
  12. This is just so cute!! I love your image and the layout is great!

    AntwortenLöschen
  13. gorgeous get well card, your friend will love it - the stamp is so cute :-)x

    AntwortenLöschen
  14. Deine Karten sind wieder superklasse. Es passt wieder alles zusammen und die Motive sind supersüß!!

    AntwortenLöschen
  15. love your card, that little image is too cute!! love that orange ribbon too!

    AntwortenLöschen
  16. Gorgeous card Katharina - I love the backing papers.

    AntwortenLöschen
  17. I love your card!! the colors, image and accents are Wonderful!!!..the one you recieved is Lovely too.

    AntwortenLöschen
  18. Well, now I know how beautiful this style can look on an A5 card, I'll have to give it a try.
    It's fabulous Katharina. The card you received is lovely also.
    Get well wishes go to your friend!!
    Viv xx

    AntwortenLöschen
  19. love the cute stitching up angel nurse on your get well card and your colouring is amazing, as always. And such a pretty RAK card too!

    AntwortenLöschen
  20. Wow die Karte ist wieder so süß und wunderschön gemacht. Da muss man ja gesund werden :)
    LG
    Moni

    AntwortenLöschen
  21. Fab cards as always Katharina.

    AntwortenLöschen
  22. :D THESE ARE SOOOO VERY CUTE!! CAN'T GO WRONG WHEN YOU START OUT WITH ADORABLE STAMPS LIKE THESE!!!! ;p GREAT JOB!

    AntwortenLöschen
  23. What a cheerful card! Love the bright pink and blue. Really cute!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...