Dienstag, 13. Mai 2008

Ismaki Challenge n°19 - Hänglar and Stänglar fisherboy

Ismaki Woche #19 und wieder ein inspirierender Sketch von Bea. Ich habe meine Chance genutzt und einen meiner neuen Hänglar und Stänglar Stempel benutzt. Das layout war perfekt dafür :)

Ismaki Week #19 and another inspirational Sketch by Bea. I took my chance and used one of my new Hänglar and Stänglar stamps, which arrived on Saturday. The layout was perfect for it :)
Der Junge ist mit meinen Supracolor Stiften und Twinkling H2Os ausgemalt. Wenn ihr wissen wollt, wie ich coloriere, dann schaut wieder bei mir rein, voraussichtlich am Freitag veröffentliche ich ein Video Tutorial darüber :) Ich habe den Jungen dann ausgeschnitten, einen schmalen Rand um ihn herum gelassen und auf Abstandshaltern aufgeklebt.

The boy is coloured in with my Supracolor pens and Twinkling H2Os. If you are interested in how I colour my images, stay tuned. I'll post a video colouring tutorial on friday :) I cut around him leaving a small border and put him on foam blocks.

Ich habe meine viereckigen Nestabilities verwendet um den Rahmen zu machen und abgerissenes Papier als Wellen. Der Himmel ist aus weissem Transparentpapier, die Vögel habe ich händisch dazugemalt.
Auf dem Hintergrundpapier habe ich wieder meine neue Nähmaschine verwendet.
Danke fürs Vorbeischaun!

I used my square Nestabilities to cut the frame and used teared paper for waves. The sky is white vellum, the birds are hand sketched. I did some sewing on the background paper with my new sewing machine.
Thanks for visiting!

  • Stamps: Hänglar and Stänglar, Stampin' Up (sentiment
  • Paper: Stampin' Up scrapbooking kit "Crew kids - boy"
  • Accessories: buttons Stampin' Up, ribbon noname, Fiskars cutting template for scalloped border, vellum, foam blocks
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen

Kommentare:

  1. Oh Katharina was ist die entzückend. Ein Traum was Du aus diesem Sketch herausgeholt hast. Einfach knuffig.

    AntwortenLöschen
  2. I think its more than perfect, stunning, love how you've made the scene in the square.

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous card I love the little scene you have created.

    AntwortenLöschen
  4. Wauw this one is wonderful again. I love what you did with this sketch. So original. Great job. Hugs Marja

    AntwortenLöschen
  5. Wow..... This is wonderful. I like everything in this card!!!

    my card:
    www.tiina38.vuodatus.net

    AntwortenLöschen
  6. wow...die karte ist wundervoll geworden!!!

    AntwortenLöschen
  7. Amazing card Katharina - love your new stamp! Carole x

    AntwortenLöschen
  8. Wonderful card ! I love the stamp and the colors ! Very great work !

    AntwortenLöschen
  9. Great card, love how you did the sky.

    AntwortenLöschen
  10. WOW K! You've put alot of work into this creation - it is fabulous! So much to look at and take in! Your little guy is soooo cute! And the seaside in a frame is so inspirational. TFS! bx

    AntwortenLöschen
  11. Wow, die ist dir wieder mal absolut gelungen, tolle Details und super umsetzung. Der Stempel ist soooo süsss, warte auch auf meinen :-))).......

    AntwortenLöschen
  12. süße karte hast du gezaubert !!!!!! gefällt mir super !!

    AntwortenLöschen
  13. magnifique carte
    le tampon est sublime
    quand au contour p'tiot beurre genial
    bizz Mu

    AntwortenLöschen
  14. die karte ist wieder total schön geworden. die motive sind so süß!! *neidischguck*

    AntwortenLöschen
  15. Très très belle carte et comme toi, j'ai utilisé du calque pour le cadre au centre.... scrap bizzzz

    AntwortenLöschen
  16. beautiful card, great colors !

    AntwortenLöschen
  17. Very splendid!!!
    I love your card, the details and colors.
    Great job!
    Bizz

    AntwortenLöschen
  18. Die Karte ist wieder traumhaft schön. Freue mich schon auf Deinen Colorierkurs, denn das ist bei mir nach wie vor eine Schwachstelle.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  19. die karte ist ja total süss geworden und richig superschön.
    danke für deine karte zu meinem sketch auf ismaki.

    AntwortenLöschen
  20. Wowzers!! this card is Fabulous...Amazing....the scene you created is Wonderful and the boy in the front not only is fabulously colored but stands out perfectly...all a work of art!!!

    AntwortenLöschen
  21. Stunning work. Fab image too, love it.

    AntwortenLöschen
  22. Oh wow, ist das eine süße Karte. Sie ist wirklich total schön gemacht. Der Hänglar-Junge ist aber auch so zauberhaft. Bin hin und weg ...
    LG, Moni

    AntwortenLöschen
  23. ganz entzückend der kleine Angler !! Gefällt mir sehr gut.

    LG von Litta

    AntwortenLöschen
  24. waouh!!! your card is fantastic!!! I love everything!!!

    AntwortenLöschen
  25. adorable!!! card Katharina!!! :) x

    AntwortenLöschen
  26. Wonderful once again!! fabulous frame and the colouring stunning :)

    Hugs, Marlene x

    AntwortenLöschen
  27. This rocks! Love the frame with the "water" in it! How clever! Your little fisherman is wonderful as well! Just too much fun!

    AntwortenLöschen
  28. When I click on your link, I always know I'm going to see a great card! And I'm never disappointed!

    AntwortenLöschen
  29. Oh my goodness, I am sooooo jealous of you Katharina!! How ever do you get your hands on those wonderful stamps!?? You did an amazing job on this card with the diamond shape and the little Hanglar boy! So beautiful!!

    AntwortenLöschen
  30. Hi Katharina, This is such a great card. I love this cute fisher boy and have this stamp and can't wait to use him. You card is such an inspiration to me. Please check out my blog as I have an award for you. Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  31. Gorgeous card!! Love the image and your coloring is great!! I am amazed by the background. It really looks like water in the background! Great job!

    AntwortenLöschen
  32. wow !!!!!!!!!!!!!! very fantastic card !!!!!

    AntwortenLöschen
  33. love the new H&S fishing boy stamp - it would be fabulous for boys of any age!

    AntwortenLöschen
  34. Stunning card - an amazing scene.
    I love these images, but sadly I can't find anyone who stocks them in the UK!! I just drool over yours!

    AntwortenLöschen
  35. I love everything about this card!! The background and the stamp are just darling!! I love the little sailboat too!! Nice job.

    AntwortenLöschen
  36. Fantastic card Katharina, love the image and fab colours. Thanks for the info on the sewing machine, they are great

    AntwortenLöschen
  37. Deine Karte ist so traumhaft schön! Die vielen kleinen Details .. bin - wie immer - schwer begeistert!

    AntwortenLöschen
  38. Oh Katharina! What a beautiful card! Love what you did with the scenery! And of course your coloring is gorgeous,can't wait to see your tutorial!

    AntwortenLöschen
  39. Wow, this is one amazing card! I love how you used the vellum!

    AntwortenLöschen
  40. Gorgeous Katharina! Love the Hanglar boy (but then they are all fab, lucky you that you can get your hands on them!) and your layouts are stunning as always. x

    AntwortenLöschen
  41. He is so cute...I love how you made the background scene with the birds and water.

    Charmaine

    AntwortenLöschen
  42. oh this is so adorable!! I love that little fisherboy!! Such a creative idea for vellum!! wow wow wow!!

    AntwortenLöschen
  43. beautiful card, love the way you used the sketch!! That hanglar boy is fantastic!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...