Dienstag, 20. Mai 2008

Kristina's Blog Candy - Thinking of You

Kristine vergibt einen tollen blog candy um ihre neue Design Tätigkeit für die Firma Ladybug and Friends zu feiern. Dafür muss man eine Karte machen, die von ihrem Stil geprägt ist. Ich bin ein großer Bewunderer des Skandinavischen Kartenstils, voller Details und Accessoires, und Kristine ist ein tolles Beispiel dafür :)

Kristine is offering some fab blog candy to celebrate her new Design Team membership for Ladybug and Friends. You have to do a card inspired by her style. I am a huge admirer of the scandinavian card making skills, full of details and accessories, and Kristine is a true profi :)


Die riesige Blume ist aus dem Stampin' Up pretties kit, der süße Bär ist von Hänglar und Stänglar, der Text ist Stampin' Up. Ich habe rund um die Kanten ein wenig genäht und die umgekehrte "scalloped" Bordüre mit meinem Stampin' Up slit punch gemacht.

The huge flower is from the Stampin' Up pretties kit, the cute baer is from Hänglar and Stänglar, the sentiment Stampin' Up. I did some sewing around the broders and used my SU slit punch to do the reverse scallops.

Das ist die Innenseite meiner Karte. Ich habe die Cuttlebug Stanzschablone "hearts and stamps" dafür verwendet.

This is the inside of the card. I used the cuttlebug die "hearts and stamps".

Und schließlich die Rückseite. Hier habe ich einfach ein paar Reste des Designpapiers aufgebraucht.
Danke fürs Vorbeischaun!

And finally the back, I used some scraps from the dp to do it.
Thanks for visiting!


  • Stamps: Hänglar and Stänglar, Stampin' Up (sentiment)
  • Paper: Stampin' Up cardstock black and River Rock, dp "Le Jardin"
  • Accessories: crystals from Efco, ribbon from stash, button Chatterbox, flower SU pretties kit, brads SU hodgepodge silver, heart brad Making Memories, Scrapers floss, Su slit punch
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen, background Su pastels

Kommentare:

  1. Liebe Katharina,

    mir gehen langsam die Superlativen aus *lach*. Traumhaft schön, eine wundervolle Karte.

    Liebe Grüße, Claudia

    AntwortenLöschen
  2. Traumhaft schöne Karte, Katharina! Ich bin immer sprachlos, wenn ich deine Werke bewundere!

    Lg, Tanja

    AntwortenLöschen
  3. wow Katharina!
    This card is amazing!
    Thank you so much for playing!
    And remember taht you get an extra point if you upload it to SCS gallery!
    Hugs from Kristine

    AntwortenLöschen
  4. How cute is that bear. Love the reversed scallops, looks kind of like a crown! Really wonderful as always!

    AntwortenLöschen
  5. What a beautiful card Katharina. It is sooo pretty. Also, I just had to say thak you for all these wonderful sketches you keep giving us. You are soo clever and they are a joy to work with. I loved this weeks PTW challenge xx

    AntwortenLöschen
  6. Ooohh gorgeous Katharina!!! love the soft colours and teddy is cute :)
    Made a card with your sketch for PTW its on my blog

    Did your stamps come today??? Oh my you going to love them!

    Big hugs,

    Marlene xx

    AntwortenLöschen
  7. Ich bin immer wieder begeistert von deinen kreativen Karten. So auch wieder von dieser. Es macht einfach Spaß, immer wieder bei dir rein zu schauen.
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  8. This is so cute Katharina. I love the extra detail you have done on the inside and the back of the card too. Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  9. What a precious stamp!!! It's gorgeous Katharina!!!TFS!

    AntwortenLöschen
  10. Wow Katharina die ist mal wieder zuckersüüß. Eine traumhaft schöne Karte. Klasse.

    AntwortenLöschen
  11. adorable card!! i love the reverse scallop edge you did!! And I love that you did the inside and back too, so pretty!!

    AntwortenLöschen
  12. Meine Güte, ist die schön geworden, besonders auch die Innen- und Rückseite, ein Katharina-Gesamt-Kunstwerk !!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...