Donnerstag, 15. Mai 2008

Stunning News and an Award

Stellt euch vor, ich wurde gefragt ob ich im brandneuen Design Team von Sugar Nellie dabei sein will. Na klar, was für eine Frage ;) Mit mir wurden noch 2 weitere Ladies rekrutiert und ich kann euch sagen, die von Sugar Nellie haben sich die Rosinen herausgepickt.
  • Marlene - Ihre Kreationen sind göttlich und
  • Tiets - Wow, macht sie tolle Layouts :)
Einige von euch werden schon gemerkt haben, dass ich ihre Designs sehr schätze und es kommen jetzt laufend neue heraus. Ein großer Release ist in der nächsten Woche geplant und die Stempel sind sowas von süß :)
Ausserdem gibt es ein großes Geheimnis, dass auch bald gelüftet wird. Ich kann nur soviel verraten, dass es die Meißten von euch SEHR interessieren wird :)

I have been asked to become a Design Team Member for Sugar Nellie. Isn't this just wonderful? I have been smiling ever since ;)
There are two absolutely wonderful crafting Ladies who also joined the Sugar Nellie DT.
  • Marlene - I am sure you already know her work, she is such a versatile artist and her creations are stunning
  • Tiets - Her layouts are amazing. you should check out her blog!

You might know that I love their designs and there are more wonderful new stamps to come. There will be a huge new release in the close future and another big secret will be disclosed soon. I can only give away that most of you will be VERY interested in it :) but *shhhhhhh* ;)

Dieser wundervolle Award wurde mir von 2 meiner liebsten BastelDivas gegeben. Marlene und Nikki. Ich danke euch so sehr für diese nette Geste und kann den Award auch nur wieder an euch zurückgeben, denn ich werde durch eure Werke jedesmal aufs neue inspiriert. "Nachtrag": Auch die liebe Mireille und Tanja haben mich mit diesem Award ausgezeichnet. Danke dafür!
Ich vergebe den Award ausserdem noch an Betty, denn Kreativität ist ihr zweiter Vorname :)

This wonderful award was given to me by 2 of my favourite crafting Ladies. Marlene and Nikki
Thank you so much, I can just give it right back to you, because I love to visit your blogs and get inspired each time I visit! I also got this award by the lovely Mireille und Tanja. Thanks so much. I'll also pass this award on to
Betty, because Creativity is her second name :)

Kommentare:

  1. Congratulations on becoming a DT member!

    AntwortenLöschen
  2. Heyyy cool! Ich gratuliere dir zur Einladung ins Sugar Nellie DT. Und auf das Geheimnis bin ich ja nun auch richtig gespannt *hibbel*.

    AntwortenLöschen
  3. Congratulations! Well done, you absolutely deserve it! I can't wait to see what you create with those fabulous new stamps out soon!

    AntwortenLöschen
  4. Ya!!! Congrats Katharina!! you're hot, hot, hot!! Way to go:-)

    AntwortenLöschen
  5. Congrats!! Honestly I know I don't know you but when I first seen that announcement on the blog I thought of you!! You always make such beautiful cards with their stamps!! Good for you!! I can't wait to see what they are up too!!

    AntwortenLöschen
  6. Meine Güte, liebe Katharina Du bist ja gefragt :) Ich freue mich wahnsinnig für Dich. Da haben sie genau die Richtige gefragt.

    Glückwunsch meine Liebe.

    AntwortenLöschen
  7. Congratulations Katharina!! You deserve it!! Your cards are amazing!!

    AntwortenLöschen
  8. Congratulations Katharina!! They are so lucky to have you on their team!! I can hardly wait to see what's up!

    AntwortenLöschen
  9. Glückwunsch Katharina, dass hast du dir verdient. Deine Werke sind einfach traumhaft schön.
    Ah - kommen nächste Woche evtl. schon die neuen Stempel auf den Markt? Da werde ich sicher jeden Tag vorbeischauen, ich finde die so genial.

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  10. Herzlichen Glückwunsch, freue mich schon was Du tolles zauberst mit den Sugar Nellies

    AntwortenLöschen
  11. Liebe Katharina,

    ich gratuliere Dir von Herzen und freue mich sehr für Dich.

    Liebe Grüße, Claudia

    AntwortenLöschen
  12. Huhu,

    du hattest gefragt von welcher Firma der Aststempel auf meiner Karte ist. Der ist von Darcie's.

    Liebe Grüße
    von Jay Jay

    AntwortenLöschen
  13. Congratulations! Can't wait to see your designs.

    AntwortenLöschen
  14. Congratulations Katharina!!!
    They are so fortunate to have you on their team cuz you ROCK girl!!
    Can't wait to see your creations!
    Hugs,Diane

    AntwortenLöschen
  15. Congrats Katarina! I love your work! I'm sure you will be a top designer for Sugar Nellie!

    Carmen

    AntwortenLöschen
  16. Huge congratulations on your new DT post :-)

    Jules x

    AntwortenLöschen
  17. Congratulations Katharina! I'm really excited about the new stamps coming soon to Sugar Nellie and looking forward to seeing your creations with them. annie x

    AntwortenLöschen
  18. Congratulations Katharina great news.

    AntwortenLöschen
  19. Congrats Katharine !!! and I am looking forward to 'work'with you!

    AntwortenLöschen
  20. Katharina, da kann ich ja nur zweimal kräftig gratulieren... Tolle Neuigkeiten, ich gönne es Dir von Herzen, weil ich auch denke, dass sie sich genau die Richtigen für das DT ausgesucht haben. Und den Award hast Du mehr als nur verdient... xox

    AntwortenLöschen
  21. Woo hoo!! Congrats on becoming a DT member!! You're so talented, I'm excited to see what you come up with!!

    AntwortenLöschen
  22. Hi Katharina, congrats on your award and a big congrats on becoming a DT member - well deserved, look forward to seeing your lovely creations. Have a great weekend :-)x

    AntwortenLöschen
  23. Herzlichen Glückwunsch! Wundert mich aber nicht, bei all den tollen Kreaationen, die du so zauberst.
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  24. CONGRATULATIONS!!!!!!! I am so happy for you. You so deserve it girl!! I love your work, and your skills. Thanks so much for the tutorial, I love seeing how other people color. It is the first thing I notice when I look at other peoples work, and you are definitely one of my favorites!!
    Hugs, Sophie

    AntwortenLöschen
  25. Yippieee congrats Katharina, I'm looking forward to your SN dt cards:-D

    xx, Inge

    AntwortenLöschen
  26. congratulations Katharina, your work is fantastic and your tutorial was perfect, thank you. x

    AntwortenLöschen
  27. Congrats Katharina - that's great news! x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...