Sonntag, 11. Mai 2008

You make my Life so sweet!

Die erste Challenge auf dem neuen Challenge Blog "Stamps Something" ist "Von irgendwas das erste" (die Übersetzung hinkt etwas, ich hoffe, dass ihr wißt was ich meine :)
Ich habe auf meiner Karte die zwei Motive zum ersten Mal benutzt, ich hoffe das zählt!

The first challenge on the new Challenge Blog "Stamps Something" is "First somethings".
I used the two images on my card for the first time, I hope this counts :)

Das süße Hänglar Mäschen ist mit Supracolor Stiften und Twinkling H2Os coloriert. Ich habe die Ränder distressed und mit der Nähmaschine zweimal rundherum genäht.
Rund um die Hintergrundpapiere habe ich auch genäht. Den Muffin habe ich zuerst coloriert, dann ausgeschnitten und etwas Crystal effects und Glitter aufgetragen.
Vergeßt nicht bei "Stamps Something" vorbeizuschauen, das Design Team hat tolle Arbeit geleistet!
Danke für eueren Besuch, ich wünsche euch ein schönes Wochenende!

The sweet Hänglar girl is colourd with Supracolor pens and Twinkling H2Os. I distressed the borders and put some stitching around her. There is also stitching on the background papers. I coloured the muffin, cut around it and added some crystal effects and glitter to it.
Don't forget to check out
Stamps Something, the DT did a fabulous job!
Thanks for visiting, have a wonderful weekend!



  • Stamps: Hänglar and Stänglar, High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: Basic Grey, Stampin' Up cardstock Old Olive, dp Fall Flowers
  • Accessories: hardware, rhinestone and ribbon Stampin' Up, corner rounder punchSu crystal effects, glitter
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen, background SU pastels

Kommentare:

  1. Gorgeous card Katharina.
    I get so much inspiration from your cards. They are ALL amazing.
    Viv xx

    AntwortenLöschen
  2. Lovely images Katharina. I really like this stitching with your new sewing machine! Just beautiful. Lol Lynn x

    AntwortenLöschen
  3. Wow this is amazing it must have taken ages. I love the stitching around the outside.
    Amanda
    x

    AntwortenLöschen
  4. Deine Karte ist super geworden. Ich muss dafür auch noch eine Karte machen.

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  5. What a Gorgeous and Fun card!! I love all the fabulous stitching!!and the coloring and papers are Wonderful!!

    AntwortenLöschen
  6. Die Karte ist wieder wunderschön.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  7. ich find sie ganz wundervoll...und das zählt bestimmt :o)

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous as always Katharina. Love the stitching and your colouring is always so good.

    AntwortenLöschen
  9. i love this girl, so adorable, who made the cupcake stamp

    AntwortenLöschen
  10. Deine Karte ist wieder wunderschön geworden. War auch schon am Überlegen, was ich mache. Das mit dem Stempel ist auch eine gute Idee. Da hätte ich noch reichlich Auswahl.;-))

    Noch schöne Pfingstfeiertage.
    LG Jutta

    AntwortenLöschen
  11. Fabulous card as usual Katharina. See you're making full use of your new sewing machine!

    AntwortenLöschen
  12. Wow Katharina,

    Die gefallt mir sehr gut. Tolle farben :)).

    LG Monique

    AntwortenLöschen
  13. Die Karte ist wieder ganz zauberhaft geworden, Katharina. Tolle Farben und Papiere und das Motiv ist ja so süß.
    LG, Moni

    AntwortenLöschen
  14. oh wow Katharine another fabulous card, love the Hanglar image just wish we could get them her in the uk !! :-( I love the cute cupcake, looks so yummy. Hope your having a good weekend :-)x

    AntwortenLöschen
  15. what a cute card!! i love the eyele tfor the O and the image is adorable, great coloring, as always!! And your sewing is great! thanks for joing our challenge!

    AntwortenLöschen
  16. Beautiful card Katharina! Love the printed papers and the fun colors. Gorgeous job coloring that image too. Love the little cupcake! :) Thanks for taking our challenge! :)

    AntwortenLöschen
  17. This is so beautiful! I love how you colour and high-light you're images, the stitched border is lovely too

    AntwortenLöschen
  18. Love your card! I see you are really enjoying the new sewing machine ;)

    AntwortenLöschen
  19. wonderful colors, and great papers that co-ordinate with the stamps you've chosen..

    AntwortenLöschen
  20. So gorgeous again katharina, love the stamp, papers.. colours everything!! it really is a beauty! :)

    Marlene x

    AntwortenLöschen
  21. Katharina, die ist wieder mal sowas von zauberhaft, die Farben sind genial schön gewählt, das Papier passt einfach perfekt dazu und die Nähmaschine ist in Deinen Händen zur Wundermaschine mutiert - traumhaft !!!

    AntwortenLöschen
  22. How cute! I love how you combined the two papers, and the layout is fabulous!

    AntwortenLöschen
  23. Deine Karte ist wie immer Wunder wunderschön

    AntwortenLöschen
  24. This is really cute, love that image! Your cards are always so inspiring and just down right beautiful.

    AntwortenLöschen
  25. fabulous card, love the H&S image and the little chocolate cake looks delicious!

    AntwortenLöschen
  26. love this card the stitching is fab hope you are enjoying your new toy
    :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...