Samstag, 21. Juni 2008

Aloha on your Special Day - Sketch #16

Hope you are having a wonderful saturday everybody. My boys are feeling a bit better during the day, so we spend a lot of time outside, playing and enjoying the sun. We have a 60 year old large tree, which provides a wonderful shadow for almost the entire garden.

Ich hoffe ihr habt einen wunderschönen Samstag. Meine zwei Jungs fühlen sich tagsüber schon besser, also verbringen wir viel Zeit im Garten, spielen und genießen die Sonne. Wir haben einen 60 jährigen Fächerahorn, der so groß ist, dass er fast den ganzen Garten beschattet. Einfach herrlich darunter zu sitzen :)

Because of the terrific weather I was in the mood for a summer card with bright and shiny colours. I used the adorable High Hopes Leilani and the supplies of the Card Art card kit of June to put my layout together. The gardenias are cut out and arranged on foam blocks at the bottom of the motive. Therefore this card also qualifies for this weeks Saturday's Workout challenge.

Wegen dem schönen Wetter war ich in der Stimmung für eine sommerliche Karte mit kräftigen Farben. Ich habe die süße High Hopes Leilani und den Inhalt des Card Art card kit von Juni verwendet um mein Layout zu gestalten. Die Gardenien sind alle ausgeschnitten und mit Abstandshaltern rund um das Motiv drapiert. Damit qualifiziert sich meine Karte auch für die Saturday's Workout challenge dieser Woche.

I also did another sketch with my layout for you to use. Maybe you like it and want to give it a try :) If so, please leave a comment under this post, I would love to visit your blog to see what you have created!
Ich habe wieder mal einen Sketch nach dem Layout der Karte gestaltet. Vielleicht gefällt er euch ja und ihr probiert ihn mal aus. Dann hinterlasst doch einen Kommentar unter diesem Beitrag, ich würde gerne bei euch vorbeischaun um euer Werk zu sehen :)
Have a wonderful weekend!
Ich wünsche euch ein schönes Wochenende!

Kommentare:

  1. Gorgeous card Katharina Love the Fab HH stamp and the colours you have used.

    AntwortenLöschen
  2. Wie alle Deine Werke traumhaft schön :o)

    AntwortenLöschen
  3. Oh Katharina was für ein supersüßes Kartenwerk.
    Die Farben sind superklasse und der Sketch ein Traum.

    Vielen lieben Dank für dieses wunderschöne Kärtchen zu Saturday´s Workout.

    AntwortenLöschen
  4. A beautiful summery and hot card...great details...love the colours used.
    So glad to hear that the boys are feeling a little better and are able to get out to have a play...bless.
    love the sketch Katharina, will have a go at that one soon.
    take care hugs rach.xx

    AntwortenLöschen
  5. WOW!! Love it Katharina!! Fantastic coloring, beautiful papers an all of the elements are placed perfectly, fabulous job as always! Glad ot hear your boys are feeling better, hope you have a wonderful day:-) Kelly

    AntwortenLöschen
  6. Fab card i love the cute HH image and the papers.

    AntwortenLöschen
  7. Ein toller Sketch und eine wunderschöne Karte...

    GLG Doris

    AntwortenLöschen
  8. What a lovely car and wonderful sketch. So great you boy's are feeling beter. I hope you enjoy the football match to night. Hugs Marja

    AntwortenLöschen
  9. Hi Katharina - I have been a bad blogger recently and I just saw that I have missed soooo many of your wonderful creations. They are all beautiful. I LOVE your sketch - you know I just adore your sketches - so I will be having a play with that later. Hope you are ok and having a great weekend xxxx

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous bright card Katharina and I too love this cute HH stamp. I love your fabulous sketch and would love to use it. Thank you, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  11. Another wonderful card Katharina, I just love the colours you have used. Hope you're having a good weekend

    AntwortenLöschen
  12. your card is wonderful I love the papers you used and the stamp is cute

    AntwortenLöschen
  13. What a fabulous card, Kathrina. The colors are wonderful.

    AntwortenLöschen
  14. eine supersüße Karte, wunderschön, tolle Farben, ein toller Aufbau.
    Ganz große Klasse.

    AntwortenLöschen
  15. What fun colors and patterns! I love your hula card! Such a fresh and happy card for summer!! Your sketch is wonderful, and your card is fabulous!

    AntwortenLöschen
  16. ohhh looooooove it! the card is amazing! I sure will give it a try!!! Fun sketch!

    AntwortenLöschen
  17. I love your card!! Your work is wonderful!! Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  18. Hallo Katharina, vor einigen Tagen bin ich durch Zufall auf deinen blog aufmerksam geworden. Seit dem , besuche ich dich hier öfters. Ich finde deine Karten sooo schön...oder sollte ich sagen SÜß! Ganz großes Kompliment. Ich freu mich schon auf einen neuen post von dir. Hab einen schönen Sonntag...und viele tolle Ideen! Grüße vom Rande Berlins...:-) Silli

    AntwortenLöschen
  19. Lovely card Katharina!! And thanks for the sketch, I will use it later ... because time is always a problem!

    AntwortenLöschen
  20. WOW she so cute, lovely summer colours.

    AntwortenLöschen
  21. Das ist wieder total wunderschöne Karte geworden!!!

    AntwortenLöschen
  22. Oooh Katharina, die Karte ist wunderschön und so süüß gemacht. Die Farben und das Motiv sind ja sowas von klasse. Der Sketch gefällt mir super gut und toll wie du ihn umgesetzt hast.
    LG
    Moni

    AntwortenLöschen
  23. Oh wow Katharina, this card is so great, I love that stamp and use it a lot, I love the colours you have chosen and the lovely flowers round the edge. Also thanks for the great sketch nearly finished my take on it. Glad the boys are feeling better and were able to get out for a little horriblefor them to be in the house all the time
    Have GREAT week hugs Jacqui xx

    AntwortenLöschen
  24. Wow!! this is So Gorgeous!! I love the colors you choose here!! your coloring, fabulous sketch and accents!!

    AntwortenLöschen
  25. Gorgeous card - I love that image, she is adorable. Great bright summery colours too.
    Glad your boys are feeling better, my Ellie is almost back to normal too!
    Will have a go at your great sketch today.
    Hugs
    Cathy xx

    AntwortenLöschen
  26. You just keep amazing me with all the fabulous designs you keep coming up with!! This one is no exception. I'm going to have a bash at this sketch. It looks great! So pleased the boys are improving Katharina!
    Viv xxx

    AntwortenLöschen
  27. this is such a fun card!! love the colors you chose and that adorable image!

    AntwortenLöschen
  28. well I don't have any Sugar Nellie stamps but I did do this sketch and you can see my interpretatin here :)
    http://afrogladycreation.blogspot.com/2008/06/oriental-beauty.html

    AntwortenLöschen
  29. Love your card!
    Also love the sketch, so I made a card using it.

    Here's my card: http://jufluvs2scrap.blogspot.com/2008/06/card-sketch.html

    AntwortenLöschen
  30. Hallo Katharina, ich habe mich von Deinem Sketch inspirieren lassen und ein Kärtchen gewerkelt. Zu finden auf meinem Blog.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...