Dienstag, 24. Juni 2008

For A Special Friend

I managed to combine 3 challenges with this little card - boy, I am getting good at "combining" (do you think I'll manage 10 someday? ;)

Ich habe es geschafft mit meiner kleinen Karte 3 Challenges zu kombinieren - wow, ich werde wirklich gut im Kombinieren (ob ich irgendwann einmal 10 schaffe? ;)

I really loved to use this cute PB stamp and although I own it for almost a year now, I haven't used it before. I put the whole Nestability square on foam blocks, which looks really nice in real life. The sentiment is printed on the computer.
Thanks for stopping by today, maybe you can also manage to participate in one or more of these fabulous challenges this week :)

Ich habe mich wirklich gefreut, dass ich endlich diese süße PB Maus verwenden kann. Ich habe sie jetzt schon fast über 1 Jahr und noch nie gebraucht. Ich habe sie mitsamt dem cardstock, den ich mit meinen viereckigen Nestabilities ausgeschnitten habe auch Absatandshalter gesetzt. Der Text ist am Computer ausgedruckt.
Ich danke euch fürs Reinschaun, vielleicht schafft ihr es ja auch bei 1 oder mehr von diesen 3 challenges mitzumachen :)

  • Stamps: Penny Black
  • Paper: Carol Wilson Fine Arts, Stampin' Up cardstock "Barely Banana and Black", Su dp "Le Jardin
  • Accessories: Su buttons and brads, ribbon May Arts, Square Nestabilities, sewing machine
  • coloured with Caran D'ache Supracolor pens, Twinkling H2O, Spica Glitter pens, white gel pen

Kommentare:

  1. Beautiful card Katharina, I love the cute image

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card Katharina,
    such a sweet image. hugs rach.xx

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous card Katharina I love the cute image,

    AntwortenLöschen
  4. Wunderschönes Kärtchen. Das Mäuschen ist sowas von süüüüüss! *schwärm*

    Lg, Tanja

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card Katharina, such a cute image and I love the buttons, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  6. Wow this is so beautiful Katharina and such a cute image - thanks so much for joining us at PSB challenge this week

    AntwortenLöschen
  7. Very pretty !! I also loved this layout!! Beautiful image and colors!! Cool that you managed to get three done with 1 card!!

    AntwortenLöschen
  8. Sehr schöne Karte mit der süüüüüüüüüßen Maus.
    LG patzi

    AntwortenLöschen
  9. Wow die ist wieder einfach wunderschön. Liebevolle Gestaltung, einfach klasse.

    AntwortenLöschen
  10. This is just wonderful, love the details. And that stamp is adorable.
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  11. Hallo Katharina,
    eine wunderschöne Karte hast Du da wieder gezaubert. Tolle Farben und das Motiv ist so süß!

    AntwortenLöschen
  12. Very beautiful card!! I love the colours and the stamp!! Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  13. wow this is stunning Katharina, the stitching, papers, image everything about it looks fabulous.
    thanks for joining this weeks PBS challenge.
    Tracy x

    AntwortenLöschen
  14. Katharina, love your card, so sweet thanks so much for playing with us.

    AntwortenLöschen
  15. Das ist eines meiner Lieblingsmotive. Die Karte ist megatoll geworden.

    LG von Litta

    AntwortenLöschen
  16. beautiful card katherina, i love the cute stamp

    AntwortenLöschen
  17. Simply amazing job with all three challenges Katharina!! Adorable little image and I love the buttons!!! Thank you for plaing along with us this week:)

    AntwortenLöschen
  18. Ich liebe dieses Motiv!
    Deine Karte ist wunderschön!

    AntwortenLöschen
  19. Wow Katharina, die Karte ist wieder so wunderschön gemacht. Tolles Layout und super coloriert.
    LG, Moni

    AntwortenLöschen
  20. Just lovely Katharina! Cute image, gorgeous coloring as always. Love the stitching and the accent pieces. Thanks for joining us this week, great job! Woo Hoo for combining the challenges too. :)

    AntwortenLöschen
  21. Beautiful card! love the buttons and the stitching.

    AntwortenLöschen
  22. Beautiful, it looks so delicate. Jovi

    AntwortenLöschen
  23. oh Katharina, die Karte ist so zauberhaft, wunderschön.

    AntwortenLöschen
  24. Die Karte sieht absolut super aus! Die kleine Maus ist aber auch zu niedlich!
    Sag mal, ist meine Post bei dir eingetrudelt? Ich hatte vor einiger Zeit was geschickt.

    AntwortenLöschen
  25. Such a great card. This image is so cute!
    Vicky x

    AntwortenLöschen
  26. What a darling image! Great card as always Katharina!!!

    AntwortenLöschen
  27. Beautiful card, katharina! such a sweet image...;o)

    AntwortenLöschen
  28. I love your card Katharina!
    Love colours and details!!
    Hugs
    Mumur

    AntwortenLöschen
  29. Gorgeous!! love it to bits :)

    Marlene x

    AntwortenLöschen
  30. Hi Katharina, hope you are well sorry i haven't been over to see you in a while.
    Your card is fabulous as always, i love this cute stamp and fab layout. So lovely to see you joining in at PBS Challenge, hope to see you again :)x

    AntwortenLöschen
  31. this is lovely Katharina. do you know what, I think I have that stamp too and not inked him up yet either LOL x

    AntwortenLöschen
  32. cute card and great that you did it for so many challenges!

    AntwortenLöschen
  33. Jemand wie Du, der es schafft, so viele Challenges so perfekt miteinander zu verbinden, zählt für mich unter die wirklich Kreativen dieser Karten-Welt - unglaublich !

    AntwortenLöschen
  34. I love this card!! the colors are stunning and I love your ribbon treatment, image and lovely coloring!!

    AntwortenLöschen
  35. this is so lovely katharina!!
    xoxo BA

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...