Mittwoch, 25. Juni 2008

Rocker Boy - Ismaki n°25

Another fabulous sketch on the Ismaki challenge blog this week. And I used my for so long desired Rocker Boy by Sugar Nellie which can now be purchased as a single stamp via Funkykits. You can't imagine for how long I've been stalking the Funkykits website to see if he is back in stock until I discovered that you can only get hold of him if you buy the whole spring kit (of which I already had some other stamps, so it was nonsense to buy the whole kit).

Ein weiterer super Sketch auf dem Ismaki challenge blog diese Woche. Und ich konnte den, von mir so lange ersehnten, Rocker Jungen von Sugar Nellie verwenden, der jetzt auch als einzelner Stempel bei Funkykits erhältlich ist. Ihr könnt euch gar nicht vorstellen wie lange ich regelmäßig bei Funkykits reingeschaut habe um zu sehen ob dieser Stempel wieder auf Lager ist. Bis ich dann mitbekommen habe, dass man ihn nur innerhalb des Spring kits kaufen konnte, und da ich davon schon ein paar andere Stempel hatte, war es Unsinn das ganze Kit nochmal zu kaufen.


The paper is Daisy Bucket, a present of Sugar Nellie and can also be purchased via Funkykits. I love the style of it and it fits this cute stamp perfecly. The senitment I used is from High Hopes Rubber Stamps.

Das Papier ist von Daisy Bucket, ein Geschenk von Sugar Nellie und kann auch bei Funkykits gekauft werden (oder bei Paperbasics für alle die aus Deutschland kommen, es ist die Sweet Marabella Linie). Ich bin total begeistert von dem Stil des Papiers, es paßt so perfekt zu diesem Motiv. Der Text ist von High Hopes Rubber Stamps.

Last but not all all least I would like to advertise for our lovely Elisabeth, the Sweet Art Ebony Designer of Sugar Nellie. She is currently taking part in an artist challenge, where you can vote for your favourite image. So hop over and give her your vote (don't we all just loooooove her drawings???) Vote here and here...
Thanks so much, take care and enjoy the day!! We will go to the playground in the afternoon :)

Zum Schluss möchte ich euch gerne dazu auffordern bei einem Wettbewerb für unsere Elisabeth, die Designerin der Sweet Art Ebony Kollektion von Sugar Nellie zu stimmen. Sie nimmt gerade an einem Kontest teil und wir lieben doch alle ihre traumhaften Zeichnungen und ihren Stil, oder?! ;) Abstimmen könnt ihr hier and hier...
Ich danke euch!! Genießt den Tag! Wir werden am Nachmittag auf den Spielplatz in Lustenau (Vorarlberg A) gehen, der herrlich beschattet ist. Dort kann Niklas im Sand und mit Wasser spielen.


  • Stamps:Sugar Nellie, High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: Daisy Bucket Design, Su cardstock Close To Cocoa
  • Accessories: ribbon Stampin' Up and May Arts, corner rounder punch, sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, Spica Glitter pens, white gel pen, SU pastels

Kommentare:

  1. Beutiful card! Like that boy. Love the stars you used! Great doodling.If you like I have some blogcandy to win.....

    AntwortenLöschen
  2. Hi Katharina, deine letzten Karten sind wieder alle fantastisch geworden.
    Bist du so lieb und schaust mal auf meinen Blog, ich hab was für dich.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. Oh Wow Katharina, you have done an amazing job with this weeks Ismaki sketch. Love it! Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  4. Fab card as always Katharina!
    Vicky x

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous card! Love the cute stamp and the colours.Really great!!

    Debbie x

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card Katharina Love the rocker boy stamp he looks so cool!

    AntwortenLöschen
  7. what a great card, love that stamp too
    x

    AntwortenLöschen
  8. superb card Katharina,
    I think that the stars are brilliant...and love the image....i have just received mine!!!!Yay!
    I have been and voted for Elizabeth as well. xx

    AntwortenLöschen
  9. OH...Very wonderful card Katharina!!
    I love it!
    Great job!
    Hugs my friend
    Mumur

    AntwortenLöschen
  10. Eine wunderschöne Karte. Abgestimmt habe ich natürlich auch gleich, denn die Motive von Elisabeth Bell sind total süß. War nur etwas überrascht, als ich auf der Seite eine Karte von mir gefunden habe.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  11. Love all your creations..Kathrina:)x

    AntwortenLöschen
  12. Fabulous Katharina!! I've tried out your sketch #16 thank for sharing it. HERE
    is my card.

    AntwortenLöschen
  13. Very beautiful card!! Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  14. gorgeous card Katherine thanks for all the sketches. It's really help me when making cards Jill x

    AntwortenLöschen
  15. Very beautiful card ! I love the colors and the stamp ! Very great work !

    AntwortenLöschen
  16. Ist die wieder klasse.
    Fantastisch. Ein klasse Stempel und die Papiere harmonieren klasse.
    Ein Traum.

    AntwortenLöschen
  17. WOW, fab job with the rockstar!! :D
    Loving those colours and as usual the layout is superb..

    Hugs, Marlene x

    AntwortenLöschen
  18. genial cette carte les ronds remplacés par des etoiles
    bizz Mu

    AntwortenLöschen
  19. A gread card for a boy it's also a cute one ( But than for a Boy )

    AntwortenLöschen
  20. He's so cool, love the stars! xx

    AntwortenLöschen
  21. Hier stimmt alles...
    Deine Karte ist ein kleines Gedicht!

    GLG Doris

    AntwortenLöschen
  22. Rock on buddy! You really did make a fun card here! I know a few teens that would love it! Great as always
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  23. Totally Fabulous Katharina!! your coloring of the rocker fella is Fantastic...your papers and accents are Superb!!

    AntwortenLöschen
  24. what a fab card! love the colour combo and the ribbons.

    AntwortenLöschen
  25. Katharina, darf ich mal was loswerden ?!? DU bist "amazing" - meine Güte, wie genial ist die Karte denn bitte wieder - sowas zu zaubern und dann noch für einen Jungen, Hut ab, meine Liebe !

    AntwortenLöschen
  26. Love this - what a fab card. Teen boys are hard to make cards for but this is just perfect Katharina xxx

    AntwortenLöschen
  27. very beautiful card !!!! good job!

    AntwortenLöschen
  28. Fantastic card ! Bravo

    AntwortenLöschen
  29. What a fun card!! I love the ribbon in the background!! And the stars are super with that image!

    AntwortenLöschen
  30. This is so cool! Very boyish. Great work!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...