Freitag, 20. Juni 2008

Sad News / Traurige Nachrichten

... for our wallets...hihi
High Hopes Rubber Stamps is getting ready for another huge and sensational new release at the start of July (trust me, I saw the sketches :). So stay tuned for more sneek previews and some maybe some yummy HighHopes give away :)

für unsere Geldbörsen... hihi
High Hopes Rubber Stamps bereitet gerade einen riesigen und sensationellen Berg Neuerscheinungen vor (Ihr könnt mir glauben, die sind ein Traum, ich habe die Sketche gesehen :) Also bleibt dran für mehr Vorschauen und vielleicht eine Chance auf einen High Hopes Blog Candy :)

Kommentare:

  1. ohhh all these new releases going on...I think i'm going to have to take out a second mortgage...lol.
    Can't wait to see what the New HH are going to be like....Hugs Rach.x

    AntwortenLöschen
  2. Oh my hubby is going to kill me... Thanks for the update so I can start saving pennies, for them along all of the other fabulous releases!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  3. Oh Yeah... Can't wait to see the new stamp range. Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  4. Oh no!!!!!!!!!!!!!! Heaven help me !!!!! I need a second job !!!!!!! lol

    AntwortenLöschen
  5. Oooooo, just in time for my birthday, haha!! Can't wait! Sneek peek looks like a snail/slug or else it's a ghost! Look forward to seeing your creations Katharina as I know you'll just make me want them all!

    AntwortenLöschen
  6. you are funny, Katharina. I thought something not good happened.Can't wait to receive the stamps, hihi:-))

    AntwortenLöschen
  7. Oh I can't wait to see them,High Hopes is one of my fav stamps!!!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...