Montag, 2. Juni 2008

Scalloped Minicard - Video

My entry for this weeks Papertake challenge "To Die For" (Use die cuts or punched shapes on your project) is this small "anyoccasion" - card I did with my newly discovered favorite die kit from Debbie's Die Cuts - the Scalloped Card 'n Envy Set.

Mein Beitrag für die Papertake challenge dieser Woche mit der Vorgabe Ausstanzungen auf den Projekten zu verwenden ist diese kleine Karte für jeden Anlass :)
Ich habe sie aus meinem neuen Lieblingsset von Debbie's Die Cuts - dem Scalloped Card 'n Envy Set. Kurz übersetzt heißt das, dass die runde, gewellte Basis für die Karte eine fix und fertige Ausstanzung von Debbie war, die ich nur mehr dekorieren mußte.


I had so much fun doing this card and it was so quick that I made a video for you to watch (if you like ;) Have fun watching and thanks for stopping by!

Weil es so lustig war die Karte zu gestalten habe ich ein Video dazu gemacht.
Viel Spaß beim Anschauen und danke fürs Vorbeikommen :)



Kommentare:

  1. Hach meine liebe Katharina, was soll ich nur noch schreiben ??? Das Video ist mal wieder wunderschön und das Ergebnis einfach eine liebe kleine Karte. Super, vielen Dank.

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Katharina, vielen dank für das tolle Video. Die Karte ist mal wieder süß geworden!
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. oh wow sooo cute, I love it. ANd I love the little video and had fun watching it. Thankyou :)x

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card Katharina, and thank you for the video and the music!!

    AntwortenLöschen
  5. die Karte ist Zucker, sowas von süß. danke für das tolle Video.

    AntwortenLöschen
  6. Great card and thanks for the video!

    AntwortenLöschen
  7. Lovely card Katharina, video is brilliant !

    Mandy

    AntwortenLöschen
  8. Brilliant card Katharina, and cool video.
    Hugs Rach.x

    AntwortenLöschen
  9. Katharina, kannst Du mir mal verraten, wie das mit Deiner Kreativität so läuft ?!? Du musst ja übersprudeln vor Ideen, Sketchen, etc. Da komm ich aus dem Urlaub zurück und das erste was ich sehe, ist wieder einmal eines Deiner traumhaften Werke - und das Video, das ist der Hit !!! Vielen, vielen lieben Dank für die neuerliche Inspiration... xox

    AntwortenLöschen
  10. Well done Katharina!! Another great tutorial - I especially enjoy the humour!! You're so inspiring - another great use for our circlar punches! bx

    AntwortenLöschen
  11. Hi Katharina,
    Me again! just to say a huge big thank you for your comment and that no i am not mad at all about the submission...quite the opposite in fact..I am soo flattered, thank you so much.
    Hugs Rach.x

    AntwortenLöschen
  12. Die Karte ist total goldig. Und für das Video vielen lieben Dank.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  13. How adorable, a little scalloped round card! Love it, and the kitty is just too cute too!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  14. Fab card Katharina and what a terrific tutoril! You are really quick! ;-]

    AntwortenLöschen
  15. Girl that is just gorgeous !!! I love watching you put together your art on video, but hey lets hear you talk on it. I would love to listen!!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  16. Thank You so much for sharing your wonderful work,it's a gorgeous layout and card!!

    AntwortenLöschen
  17. Vielen Dank!

    Ich schaue fast täglich bei Dir vorbei. Und jedesmal gibt es neue kleine oder große Meisterwerke zu entdecken. Wie machst Du das nur immer?

    LG diana

    AntwortenLöschen
  18. Fantastic video tutorial...great work Katharina! Thanks for sharing...again!

    Carole :D

    AntwortenLöschen
  19. This is just adorable Katharina. I will pop back later tonight to watch the video. Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  20. Gorgeous card! Thanks for the tutorial

    AntwortenLöschen
  21. Fabulous card Katharina and a Great Tutorial....(nice music too)

    AntwortenLöschen
  22. thanks for the videotutorial, your card is cut I would love to make it :)

    AntwortenLöschen
  23. lovely card, great die cuts. Love the colours you've used! thanks for visiting me!
    Kim

    AntwortenLöschen
  24. Great card and loving the video tutorial - a great idea! Inspiring as always! :0) x

    AntwortenLöschen
  25. Fab card and video was great.

    AntwortenLöschen
  26. Katharina, I had so much fun watching and learned alot! You make it all look so easy!! Lol!! :) You are so brilliant, thank you so much for sharing!!

    *Hugs!*

    Elisabeth xx

    AntwortenLöschen
  27. An unusual card and a brilliant idea. Love it xxx

    AntwortenLöschen
  28. Love this! Thank you for making the video!

    AntwortenLöschen
  29. I really enjoyed seeing how you made this card! It's so cute.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...