Dienstag, 3. Juni 2008

Update Hanglar and Stanglar News


Now it is official!!! Sugar Nellie has signed the contract with Marie of Hänglar and Stänglar. Sugar Nellie will be making Hänglar and Stänglar stamps for Funky Kits in the UK soon!!! And they ship internationally!!!!! What fantastic news, unbelievable for all of you who have been waiting for this!! So stay tuned for more information and news about this big deal!!

Jetzt ist es offiziell! Sugar Nellie hat den Vertrag mit Marie von Hänglar and Stänglar unterschrieben. Bald wird Sugar Nellie Hänglar und Stänglars produzieren und international über Funky Kits versenden. Ein Traum wird wahr!! Also bleibt dran um mehr aktuelle Informationen über diese Sensation zu erhalten!

Kommentare:

  1. woooo hooooo
    can't wait lol!!
    Sharon :-)x

    AntwortenLöschen
  2. Fantastic news, but will the appeal become less when everyone can get hold of them???? LOL!

    AntwortenLöschen
  3. Oh das ist ja klasse, ich liebe diese stempel und bekomme sie ja auch schon ab und an! LOL

    AntwortenLöschen
  4. Amazing news, yabbadabbadoo!!!!!

    AntwortenLöschen
  5. Wow, das sind ja tolle Neuigkeiten. Habe nun schon öfters bei Funky kits bestellt und bin absolut zufrieden. Heute kam erst meine Lieferung mit den süßen Elisabeth Bell Motiven.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  6. Isn't this wonderful news, I was getting so frustrated trying to get hold of even one stamp or image. I have given upsmoking since this morning so I will have lenty of money to buy ALL OF THEM
    Have a good day and thanks for the news Hugs Jacqui xxx

    AntwortenLöschen
  7. fantastic news Katharina, can't wait, thanks for keeping us informed!

    AntwortenLöschen
  8. how great news this is Kathrina! and how great to be in de DT to make cards with them!!

    AntwortenLöschen
  9. This is such great and exciting news Katharina, yippie!

    xx Inge

    AntwortenLöschen
  10. Wow!!! Das sind ja super tolle News. Danke für die Info. Ich kann es kaum abwarten, diese super süßen Stempelchen selber zu besitzen *hibbel*.

    AntwortenLöschen
  11. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....that's all I have to say......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

    AntwortenLöschen
  12. uiiiiiiiiii das sind ja wohl super tolle Neuigkeiten ... da muß ich meinen Geldbeutel festhalten

    AntwortenLöschen
  13. hi, oh WOW, i cant wait to get my hands on them, this is fantastic news, thanks for letting us know
    emma xxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...