Montag, 23. Juni 2008

Update YAOB Sunday and chance to win a Sugar Nellie stamp

After seeing my idea of YAOB Sunday (Your Artwork On My Blog), Sugar Nellie generously offered a free stamp for next weeks YAOB (who I chose :)
All you have to do is to create a card using any of my sketches (it doesn't matter which one) with a Sugar Nellie as central motive.
Please leave a comment under THIS post with a direct link to your card until saturday 28th of June 8 pm.
Have fun creating!!! I know I will have a great pleasure to see your cards and to visit your blogs!


Nachdem Sugar Nellie meine Idee von YAOB Sunday (Your Artwork On My Blog) aufgefallen ist haben sie gleich einen gratis Stempel angeboten für die karte desjenigen, der nächste Woche auf meinem Blog vorgestellt wird. Alles was ihr dafür tun müßt ist eine Karte mit irgendeinem meiner Sketche (egal welcher) zu gestalten UND als zentrales Motiv eines von Sugar Nellie zu verwenden. Bitte hinterlaßt unter DIESEM Beitrag euren Kommentar mit einem direkten Link zu eurer Karte bis spätestens Samtag, 28.6. 20:00
Ich wünsche euch viel Spaß!! Ich weiss dass ich den haben werde wenn ich mir eure schönen Werke anschaue!



Kommentare:

  1. Hi Katherina, I posted this once but thought I had better do it again, what a lovely idea from Sugar Nellie
    My Card is on my Blog
    http://jacqui47.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. I made one last night does that count??? Boy I hope so for I sure would love to win a stamp !!!!!!
    you can find it here

    AntwortenLöschen
  3. Love your sketches - done 2 - i for here a it is a Sugar Nellie. You can find it here.
    Hope you have had a good day,
    Hugs
    Cathy xx

    AntwortenLöschen
  4. Hi Katharina, I love your sketches and I did my card using #16 but I do not have any Sugar Nellie stamps :( you can see it on my blog
    http://simplybeautifulcreations.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  5. Thank you for the amazing sketches. I really enjoyed working from this one that I chose. I only started stamping a few months ago but your work has been so inspirational to me. Here is the card I made, sorry I don't know how to make the link:
    http://jeanette-happythoughtsinkspots.blogspot.com/2008/06/just-because-youre-you.html

    AntwortenLöschen
  6. Thanks for the fab challenge and great sketches :) Love the chance to win a Sugar Nellie stamp they are my favourates
    Here is mine

    AntwortenLöschen
  7. I also posted a card on my blog... however I do not have any sugar nellie products to use... :) But its there anyways, just in case lol.

    AntwortenLöschen
  8. Hi Katharina, fun challenge!! I posted my entry on my blog!! Love all your sketches, but finally decided #8 worked best for the image I had. Thanks:)

    AntwortenLöschen
  9. Je viens de découvrir ton blog, grace à celui de Sugar Nellie. Tes sketchs sont fabuleux.

    Voilà donc ma carte

    http://lescartesdevaloudesbois.over-blog.com/article-20733002.html

    Merci beaucoup

    AntwortenLöschen
  10. I got mine done. You can view it on my blog at:

    http://mama2fellas.blogspot.com/2008/06/katharinasugar-nellie-challenge.html

    AntwortenLöschen
  11. Hallo Katherina,
    da will ich doch auch mal mein Glück versuchen....
    Ich habe mir Sketch Nr. 10 für deine tolle Challenge ausgesucht

    FLATI

    Lieben Gruß
    xxx Sonja

    AntwortenLöschen
  12. Hallo Katharina,

    meine Karte ist hier:
    http://manderla-hobby.blogspot.com/2008/06/sugar-nellie.html

    Liebe Grüße
    Claudia

    AntwortenLöschen
  13. Hello Katharina ,i've make a card with your sketch and a sugar nellie.
    You can see it on my blog Thanks for looking
    Greetings Agnes

    AntwortenLöschen
  14. Hi! Katharina: I'm so excited to participate in this challenge! Here is a link to my card/blog. I love the Sugar Nellie's so much. I can't wait to get the new ones. Here it is: http://abracardabra.blogspot.com/2008/06/love-summer.html

    AntwortenLöschen
  15. Ich würde so gerne mitmachen, denn Deine Sketche sind einfach nur herausfordernd und so ein Stempelchen wäre schön für meine kleine Sammlung. Aber ich bin derzeit zeitlich so dermaßen eingespannt, dass ich befürchte, es nicht zu schaffen. Trotzdem möchte ich allen viel Glück wünschen und Dir vor allem für dieses tolle Blog-Candy danken... xox

    AntwortenLöschen
  16. I post the card on my blog.

    You find it here: http://jannekesfreubels.blogspot.com/2008/06/have-subshiney-day.html

    Thank you fo stopping by ;-)

    XO Janneke

    AntwortenLöschen
  17. würde auch sehr gerne mitmachen.
    leider hab ich nicht einen sugar nellie stempel...nicht mal abdrücke. :(

    AntwortenLöschen
  18. hi katherina what a great site do you have.
    here is my card http://scrapboel.blogspot.com/
    thnx
    eline

    AntwortenLöschen
  19. What a brilliant idea Katharina and thanks to Sugar Nellie for the chance to win! Really lovely sketch I used for my card - thanks so much. Mine is on my blog. Lol Lynn x

    AntwortenLöschen
  20. Hi There, Thank you so much for this wonderful opportunity. I have made my card with one of your sketches and a Sugar Nellie stamp which can be found here


    Lorraine

    AntwortenLöschen
  21. Ich habe es noch geschafft meine Karte zu machen, eure Challenge wollte ich mir doch nicht entgehen lassen :)

    Hier ist meine Karte.

    Liebe Grüße
    von Jay Jay

    AntwortenLöschen
  22. Hi Katharina! Thanks for all your fabulous sketches! thanks for this chance - and Thanks to Sugar Nellie too! I'd sure love to win a Sugar Nellie Stamp!

    I've posted my card here

    sammi
    xxx

    AntwortenLöschen
  23. Fantastic idea from Sugar Nellie. I have had another go with one of your sketches. It is here.
    Hope you and the boys are well. Have a good weekend,
    Hugs
    Cathy xx

    AntwortenLöschen
  24. Hallo Katharina
    eigentlich glaubte ich gar nicht das ich mitmachen konnte, da aber mein kleiner so nett war und noch lange geschlafen hat konnte ich trotzdem eine Karte nach deinem wunderschönen sketch machen. Hatte die Qual der Wahl da alle wirklich super sind....
    Hier meine Karte:
    http://lorycrea.blogspot.com/2008/06/nach-katharina.html

    LG
    Lory

    AntwortenLöschen
  25. Hallo Katharina, vielen Dank an dich und Sugar Nellie für diese tolle Gelegenheit! Ich habe deinen Sketch #16 verwendet, hat mir viel Spass gemacht!
    Meine Karte findest du HIER.

    AntwortenLöschen
  26. Hallo Katharina,

    mir meiner allerersten Rachelle Anne Miller-Karte würde ich gerne an Deiner Aktion teilnehmen. Ich habe gleich Deinen neusten Sketch benutzt, fand ihn so klasse.

    http://schnubbeldupp.blogspot.com/2008/06/meine-erste-karte.html

    LG Anja

    AntwortenLöschen
  27. What a fab Idea Katharina Mine can be seen on my blog.

    AntwortenLöschen
  28. Hallo!
    Hier ist mein Kärtchen!
    Habe nach dem schönen Sketch 18# gebastelt!
    Hoffe die gefällt euch ;)

    http://janeskreativblog.blogspot.com/2008/06/pirat-blau-braun.html

    lg Jane

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...