Montag, 9. Juni 2008

You Are A Special Dad!

This is the fathersday card I gave to my husband. I used one of my cute little Hänglar and Stänglar stamps from the latest club kit. This little boy is so sweet with his huge heart padlock.

Das ist die Vatertagskarte, die ich für meinen Mann gemacht habe. Ich habe dafür einen Hänglar und Stänglar Jungen aus dem aktuellen Club kit verwendet. Ist er nicht zu süß mit dem riesiden Herz - Vorhängeschloss?

I kept the card quite simple in colours and embelishments, because Marcel (my husband) is not too keen on flowers and bows. I set some accents with the black buttons and black sewing and love how all the dots and circles go so well together. The sentiment is computer printed.

Ich habe die Karte sehr einfach gehalten. Sowohl in den Farben als auch mit den Embelishments. Marcel (mein Mann) ist kein großer Fan von Blumen oder Maschen. Ich habe ein paar Akzente mit den schwarzen Knöpfen und dem schwarz Genähten gesetzt. Und mir gefällt richtig gut wie all die Kreise miteinander harmonieren. Den Text habe ich am Computer ausgedruckt.

I also wanted to show you this little card my 2 year old son Niklas did for his Daddy (We finally found it...hihi). I did the cuttlebug embossing, but he did all the cutting, adhering and layout ;) himself. I am very proud that he has so much fun creating. He wants to do a card every day, which we then send to close relatives. I already bought plain white cards just for him to use and the wall of my craftingroom is full with his creations. He is just the cutest little boy :)
Thanks for visiting!!

Ich möchte euch auch gerne diese Karte zeigen, die mein 2 jähriger Sohn Niklas für seinen Papa gemacht hat (Wir haben sie schließlich doch noch gefunden :) Ich habe das Embossing mit der Cuttlebug gemacht, aber das Ausschneiden, das Festkleben und das Layout ;) hat er ganz alleine gemacht. Ich bin so stolz auf ihn, weil er so viel Spaß am Basteln hat. Er will fast jeden Tag eine Karte machen..hihi Ich habe sogar schon weiße Kartenrohlinge nur für ihn gekauft und die Wand meines Bastelzimmers ist schon voll mit seinen Werken. Er ist einfach der süßeste kleine Junge :)
Danke fürs Reinschaun!


  • Stamps: Hänglar and Stänglar
  • Paper: Stampin' Up cardstock Blue Bayou, dp Le Jardin
  • Accessories: button and ribbon Stampin' Up, Su slot punch
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen.

Kommentare:

  1. That's right Katharina. Get 'em started early. You're never too young to start craftin'
    Lovely card as usual - can't you ever do a duff one just to make me feel normal!!

    AntwortenLöschen
  2. Love your father's day card! This is so beautiful. Love your blog & work!

    Toota-loo,
    Karen

    AntwortenLöschen
  3. I love your card Katharina and your son card is beautiful. So clever. That's great.
    Hugs,
    Lim

    AntwortenLöschen
  4. Die karte von dir ist ja mal wieder ein Meisterwerk aber die karte deines Sohnes ist super ....

    AntwortenLöschen
  5. Your card is so beautiful! Your colouring is really gorgeous. And I just love your son's card. Don't you just love being a Mum? :)

    *Hugs!*

    Elisabeth xx

    AntwortenLöschen
  6. Oh wow die Karte für Deinen Mann ist der Wahsinn.
    Begeistert bin aich auch vom Kärtchen Deines Sohnes. Die ist einfach nur knuffig.

    Ich wünsche Dir einen schönen Tag.

    AntwortenLöschen
  7. Hello! I'm french. Your fatherscard is very nice!! And the others too!!
    Congratulations to your son: his card is very nice too!! It's funny!!
    Kisses, Christelle.

    AntwortenLöschen
  8. die Karte ist ein Traum, wunder-wunderschön.

    Ja, man muß den Nachwuchs rechtzeitig ausbilden *gr*, eine süße Karte hat Dein Sohn gemacht.

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful Father's day card Katharina. I also love Niklas's card - he did a great job. Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous card Katharina I also love Nikklas's card he has made a fab job of it

    AntwortenLöschen
  11. Love your card Katharina, it just flows; brilliant colours and papers...fab image.
    Glad that Niklas found his card for his Daddy as it is so cool....he sounds like such a sweetie...aww makes me go all soft and gooey inside.
    Hugs Rach.x

    AntwortenLöschen
  12. What a cute little guy,love the paper as well!
    Your son made a wonderful card,he's going to be great crafter just like his mama!!!

    AntwortenLöschen
  13. wiedermal eine total schöne karte von dir!!
    und die von deinem sohn...süß! :)

    AntwortenLöschen
  14. Deine Karte ist sehr Klasse Katharina. Die wird deinem Mann sehr gefallen. Und dein kleiner Niklas hat auch solch süsse Karte gemacht. Thanks for sharing!

    AntwortenLöschen
  15. Oh love your card, cute... but still perfect for the "man" in your life.

    But I am sorry you may have been outdone my Niklas's card... that really is one of the sweetest cards ever! touches the heart =)

    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  16. Oh your card is really nice ! I love your work ! Thanks for your comment, it helps me feel me better. Where do you live in Switzerland ? Two years ago, I was working in Morges (VD) so I've got a special link with Switzerland ;). Murielle

    AntwortenLöschen
  17. aww they are both lovely, it's nice to see a little one getting involved with fathers day rather tha letting someone buy a card for them :)

    how about a new challenge to try?
    http://sbs18challenges.blogspot.com the next challenge comes out tomorrow :)

    AntwortenLöschen
  18. Sind das zwei schöne Vatertagskarten - meine Güte ! Und wie heißt es so schön hier im Rheinland ? Der Apfel fällt nicht weit weg vom Birnenbaum, also: Dein Kleiner hat Dein Talent, zum Knuddeln süß und dass Du stolz bist, das kann ich nur zu gut verstehen !!!

    AntwortenLöschen
  19. Wow Katharina, die Karte ist traumhaft schön gemacht.
    Und die Karte von deinem Sohn ist ja zu süüüß geworden.
    LG, Moni

    AntwortenLöschen
  20. love your father's day card, and looks like your little one has inherited your craftability!

    AntwortenLöschen
  21. Ooo this is so cute, your card's not bad either, teehee!

    Think you've got a budding crafter there Katharina. Better watch out, his layouts will be better than yours soon ;D xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...