Freitag, 25. Juli 2008

Another Whiff of Joy Preview for you!

This is another lovely Charlotte image Alison designed for me, which will be available for preorder on the Whiff of Joy website soon. Charlotte is riding her friend Bob, the reindeer, aren't they cute together?

Das ist ein weiteres Charlotte Motiv, das Alison für mich gezeichnet hat. Es wird ebenfalls bald für die Vorbestellung auf der Whiff of Joy Webseite bereit stehen :) Charlotte reitet auf ihrem Freund Bob dem Rentier. Sind die zwei nicht total putzig zusammen?

Kommentare:

  1. Katharina you have to stop teasing us this way! OPEN up that shop honey! I want to spend money ;) hahaha

    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  2. WOW das Motiv ist absolut genial! Ich komme durch all die neuen Motive der verschiedenen Firmen schon im Sommer in Weihnachtslaune *hihi*. Ich hoffe du hast es mit den Versandkosten noch geschafft, ich weiß auch noch wie das war alles im Shop einzurichten. Ach ja, meine Lampe ist da und es hat alles wunderbar geklappt. Du kannst den Link also gern angeben ;)

    Ein schönes Wochenende
    wünscht dir Jay Jay, die schon seeeehr gespannt auf weitere Sneek Peaks ist!

    AntwortenLöschen
  3. Das is sehr schön! Ich liebe es!
    (Sorry about the bad German! *smiles*) Wonderful! I KNOW I'm gonna have to get myself bancrupt over these! :D

    AntwortenLöschen
  4. I love this one, Charlotte looks like she is having sooo much fun....hugs rach.xx

    AntwortenLöschen
  5. She's adorable! Love the reindeer. :)

    AntwortenLöschen
  6. ich find die voll putzig!!!! haben mag ;o)

    AntwortenLöschen
  7. Katharina! My fingers are actually starting to itch. I really want to start coloring these images. Open up your shop soon! Please!!!!

    AntwortenLöschen
  8. Oh my gosh, how cute is she!! Loving all of hte sneak peaks and can't wait to shop, shop, shop!! I'll be gone on holidays for a couple weeks, but if I can find a computer, I'll be stalking your blog for sure while I'm gone:-)

    AntwortenLöschen
  9. Ah that is adorable!!! :)Kathy

    AntwortenLöschen
  10. süß...schönes motiv!!
    freue mich auf mehr davon! :)

    AntwortenLöschen
  11. OH Wow. She's adorable. I can't wait to get me one of those.

    Hugs
    Nic

    AntwortenLöschen
  12. OHMYGOODNESS, Katharina!! You're killin' me!!!! I can't believe I'm actually dying to make Christmas cards now!!! Aaghhh!

    AntwortenLöschen
  13. I am LOVING ALL of the previews I have seen! =)
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  14. O ist das süß, ich freue mich sch auf Deinen Shop.
    LG patzi

    AntwortenLöschen
  15. So sweet:) reminds me of the bambi on the babysham adverts for those old enough to remember lol.
    x

    AntwortenLöschen
  16. So cute! I love seeing all the pre-views.

    AntwortenLöschen
  17. Oh they are just so sweet!!! You have got yourself another customer :).

    AntwortenLöschen
  18. wow Katharina I just can;t wait to buy some of your stamps, well all of them. Thanks for all the sketches you let us use and for all your ideas. There is an award waiting for you at my blog Hugs Jill x

    AntwortenLöschen
  19. Wauw,what a lovely stamp again. Love to have this one. :) Can't wait till the store is open. lol :)..

    Rosalien

    AntwortenLöschen
  20. Such a cute fun image. I want one!!!

    Love Debbie xx

    AntwortenLöschen
  21. ooo what a cute stamp!! I'm gonna have to spend money ;)

    AntwortenLöschen
  22. Oh my: the more you show, the more I love them. Still think the girls are more cute than the boys.....
    Love,
    Jacqueline

    AntwortenLöschen
  23. oh wow Katharina another fabulous stamp - cant wait to get my hands on these. Hope your well and having a great week.
    There's a little something for you on my blog
    hugs :)x

    AntwortenLöschen
  24. Charlotte et Bob are so cute together :)

    AntwortenLöschen
  25. Thank you for the comment you left on my blog - apologises, I have retaken a photo of my card and put it on. Sorry about that, I must get a scanner.

    Vicky.

    AntwortenLöschen
  26. Too cute! I love this whole line of stamps you've previewed--gotta have it! I can't wait to get some!

    TFS--
    Suzanne Dean

    AntwortenLöschen
  27. ...einfach nur klasse, traumhaft!! Kann mich den anderen nur anschließen, ich schaue weiter vorbei!!
    Grüße
    Elke

    AntwortenLöschen
  28. OMG....I just read on Kimmie's blog that you are opening up shop!!! So I came right over and read all about it. I have been stalking your sketch blog on and off for a while now and I LOVE your style... I can't believe you are starting such an exciting venture!!! I am going to be first in line here in the US to get those stamps... they are ADORABLE.. and the best thing... I can color them!!!!

    Best of luck to you. I would love to guest design for you someday soon... I'm a little late for this first round, but you can bet I'll be submitting in the near future!

    HUGS

    AntwortenLöschen
  29. oh wow...this is so cute! when does your store open?

    AntwortenLöschen
  30. Wow, das Motiv ist ja auch wieder mega-süß!! Was Du da alles auf die Beine stellst, ist echt klasse!! Ich freu mich auf alles, was da noch kommt!

    Und gönn Dir bei dem schönen Wetter auch mal eine Pause! ;o) Ganz liebe Grüße, Tanja

    AntwortenLöschen
  31. This image is so cute!! I love it!! Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  32. Hach es macht richtig Spaß jeden Tag bei dir vorbei zu schauen, denn du machst mich jeden Tag auf's neue Neugierig ....
    Auch dieses Motiv ist super niedlich und ich will mehr sehen *lach*

    Ich wünsch euch ein schönes sonniges Wochenende

    *knuddels* Sonja

    AntwortenLöschen
  33. This is cute! Would be great for Christmas cards.

    Charmaine

    AntwortenLöschen
  34. beautiful design!
    Oh check out my blog there's something for you!
    xxx

    AntwortenLöschen
  35. Ich kann es kaum erwarten,...die Motive werden immer besser. Vor allem gefällt mir, das sie unverwechselbar sind!
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  36. Oh Katharina the excitement is mounting!! Such cute characters....! It gives me great pleasure to pass another award to you....i think this one is timed just right for you!! bx

    AntwortenLöschen
  37. Such cute stamps,I can't wait for the launch. I have put a link on my blog.
    Sharon :-)x

    AntwortenLöschen
  38. ui, das ist ja auch ein supersüsses motiv!!! gefällt mir sääähr :o)

    lg
    nancy

    AntwortenLöschen
  39. Katarina - congratulations and I can't wait to preorder your wonderful images!! I have added you to my blog to let everyone know about your new line.

    Hugs
    Charly

    AntwortenLöschen
  40. o this one is great. she looks lovely on a christmascard. thanks for sharing.
    eline

    AntwortenLöschen
  41. Oh my! This image is ADORABLE!!!!

    AntwortenLöschen
  42. I love this stamp!! So cutie!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...