Freitag, 11. Juli 2008

Crafty Monkeys


Zoe, the 8 year old daughter of Nikki (http://bunny-zoes.blogspot.com/) and her friend Hannah run a challenge blog every fornight for kids. What a great idea!! So I wanted to help and spread the word, so your children can also start getting crafty :)
It is already the second challenge at the Crafty Monkeys challenge blog and they had a really good participation on their first one. There is also a nice prize up for grabs, so join in :)

Zoe, die 8 jährige Tochter von Nikki (http://bunny-zoes.blogspot.com/) und ihre Freundin Hannah betreiben einen challenge blog für Kinder. Was für eine tolle Idee. Also wollte ich helfen und ein wenig Werbung dafür machen :) Es ist schon die zweite challenge bei den Crafty Monkeys und die Teilnahme beim der Ersten wahr auch schon sehr gut. Diesmal gibt es auch einen tollen Preis zu gewinnen. Also gebt euren Kindern einen Schubs ;)

Kommentare:

  1. Hi Katharina, Thank you so much for putting this message on your blog. I really appreciate it. Have a great weekend, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  2. I know this challenge and Zoe and Hannah do very beautiful cards!! For me it's impossible to leave a comment on their blog, the server doesn't want! I don't know why!
    Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  3. Hi Christelle,
    I thank you for your lovely comment on my blog. Can you tell me your blog adress? I want to come and visit you :)
    Hugs
    Katharina

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Katharina,
    ja den Blog kenne ich, aber leider haben meine Jungs nicht so die Lust dazu, aber ich werde es auf meinem Blog Posten. Dafür mops ich mir mal deinen Text wenn ich darf, denn dann hab ich es auch gleich schon in Englisch *grins*
    Falls es dir nicht recht ist dann sag einfach bescheid.

    *knuddels* Sonja

    AntwortenLöschen
  5. what a great idea, i will pop over.TY {m}

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...