Freitag, 4. Juli 2008

High Hopes Release Day - Chance to win!

Release day at High Hopes Rubber Stamps!! Wohoooo!! Go over here and have a look at all the awesome new stamps. Crissy (the designer of High Hopes has outdone herself once again!!)

Neuersheinungstag bei High Hopes Rubber Stamps!! Wohoooo!! Klickt euch zu den Neuerscheinungen durch und schaut euch diese sensationellen Bilder an. Crissy (die Designerin von High Hopes) hat sich mal wieder selbst übertroffen!!!

Of course I couldn't resist having a play with some of the new stamps. And if you are a fan of pirates (like me :) you gonna looooove this one!!! But there is more! High Hopes release a whole "under the sea" theme and a "circus" set. There are not only fabulous characters, but also terrific accessories to use on your creations and to combine with other stamp brands.

Natürlich konnte ich nicht widerstehen gleich mal eine Karte mit einem der neuen Stempel zu basteln. Und wenn ihr, so wie ich, ein Fan von Piraten seid, dann werdet ihr diesen hier lieben! Aber es gibt nocht mehr. High Hopes hat ein ganzes Set zu dem Thema "Im dem Meer" und "Zirkus" herausgebracht. Dabei sind nicht nur traumhafte Charaktere, sondern auch wunderbare Accessoires, die man auf den Kreationen mit High Hopes oder mit anderen Stempelmarken kombinieren kann.


Do you see the small charm on my card with the text "Just for you" (which is from Cuddly Buddly by the way)? I did this charm myself with my new Polyshrink plastic. I will post more details and a short tutorial about how to do it in a few days :)

Seht ihr das kleine Charm auf meiner Karte mit dem Text "Just for You" (das ist übrigends von Cuddly Buddly)? Das habe ich selbst gemacht mit meiner neuen Polyshrink plastic Folie. Ich werde in den nächsten Tagen ein kleines Tutorial darüber veröffentlichen :)

To celebrate the new release at High Hopes, I am giving away this fabulous Peg Leg Pete pirate stamp, together with Polly, the ships wheel and the lantern. To win theses stamps just leave a comment under this post and tell me which of the new stamps you like the best. I will draw the winner on sunday (so this is a really fast candy and dedicated to my fastest commenters ;) Thank you!

Um diese Neuerscheinungen bei High Hopes zu feiern habt ihr die Möglichkeit folgende Stempel zu gewinnen: Peg Leg Pete pirate, Polly, ships wheel und die lantern. Alles was ihr dazu tun müßt ist einen Kommentar unter diesem Beitrag zu hinterlassen und mir zu sagen welcher der neuen High Hopes Stempel euch am Besten gefällt :) Ich ziehe den Gewinner am Sonntag Abend (das ist ein wirklich kurzfristiger Blog Candy, der an all meine regelmäßigen Schnellkommentierer gerichtet ist ;) Danke euch!!



  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps, Cuddly Buddly
  • Paper: Basic Grey, Stampin' Up
  • Accessories: ribbon May Arts, buttons Stampin' Up, Polyshrink plastic, Su scallop punch, sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen, Spica Glitter pens, background SU pastels

Kommentare:

  1. Hallo Katharina

    Was für ein supertolles Kartenwerk!

    Mir gefällt der Peg Leg Pete am besten, der ist sowas von knuffig!

    Lg, Tanja

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Katharina,

    wieder eine superschöne Karte :)

    Ich liebe deine Werke und du bist mir seeeeeeeeehr oft eine Inspiration :)

    Daher hab ich hier was für dich:

    http://tigger-dr.blogspot.com/2008/07/award-erhalten.html

    Viele liebe Grüße

    DANA

    AntwortenLöschen
  3. Hi Katharina, I love your card with the new Pirate stamps. Can't wait to see your tutorial for the polyshrink plastic as the charm is just so cute and I have this cuddly buddly set. It's hard to pick my favourite HH from the new collection as I think they're all great but I did think Henry The Great was cute with all his little bunnies, Have a great weekend, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  4. I am loving the new stamps! My favorite will have to be the mermaid and the sea background.

    AntwortenLöschen
  5. Ui, der Pirat ist ja herzallerliebst. Der wäre genau richtig für meinen Jüngsten. Für Jungs ist das ja immer so eine Sache, das passende Motiv zu finden *lach* Und ich brauch nächsten Monat Piraten Einladungen, da wäre das ja der Hit ....
    Aber ob ich nochmal so ein Glück bei dir habe ?
    Mein Jüngster drückt sich die Daumen ....

    LG Sonja

    AntwortenLöschen
  6. Hi Katharina I love your card The new stamps are just fab,I love all the new HH stamp sets but if i had to pick 1 I think lil show girl looks so cute.
    Hugs Debbie x

    AntwortenLöschen
  7. Hi Katharina
    Great card - what a chance to win a High Hopes stamp - fantastic - Good Luck everyone!!

    AntwortenLöschen
  8. Und wieder so eine tolle Karte. Ich mag die Motive von High Hopes auch sehr, habe allerdings keine Ahnung, wie ich an so tolle Stempel ran kommen kann, denn eine Kreditkarte habe ich leider nicht.
    Von den neuen Motiven gefällt mir 'Sheila' am besten. Ich bin eine leidenschaftliche Wanderin und so paßt die Kleine wie die Faust aufs Auge.
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  9. Fabulous card, love it and I love all the new stamps but I've got to have the Thundering Rogue and the cute Gilbert & Goldy.

    AntwortenLöschen
  10. OOpps!!Silly me -In all my excitement I forgot to say which stamp I liked best!!
    I think the snail is so cute - he has a real fat belly as though he has been munching on lots of leaves and has stuffed himself!!

    AntwortenLöschen
  11. Hallo,
    Great card ,i vieuw my boys the new stamps and says wow a pirate.A real cool stamp for boys.
    greetings agnes

    AntwortenLöschen
  12. Love the card & can't wait to see you tutorial as I have the Cuddly Buddly set but have never had a go at shrink plastic.
    My favorite stamp is the 'Puffy Fish'.
    Thanks for the chance to win this cute stamp.
    Sharon :-)x

    AntwortenLöschen
  13. Hi Katharina, I have just been over and ordered £40 of stamps, I love all the Pirate ones, and the circus and the sea in fact all of them. But I think I like the The showgirl the best. You are a very naughty lady sending me over there to spend my money, but what the heck retail therapy.
    Hugs Jacqui xx

    AntwortenLöschen
  14. Your card is very beautiful!! The stamp is funny!!
    Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  15. Fab card coloured to perfection as always. The new stamps are brill, but as Scott's into magic it has to be Henry the Great, just looks like him when he was younger (don't tell I said that lol). Have a great weekend.

    AntwortenLöschen
  16. Hallo Katharina
    Die Karte sieht ja cool. Aus. Hmm na das ist schwirig welches ich den schönesten stempel von den neuen high hoppes finde:) Kann da leider nur 2 nennen und zwar "Findley" und "Simon"
    Nun hoffe ich doch ich hab mal glück:)
    Grüsse ines

    AntwortenLöschen
  17. Hallo Katharina, du hast mal wieder eine super Karte mit den neuen Stempelchen gezaubert..., schaut rundum perfekt aus...:-) Tukatakaland lässt grüßen...:-) Mir fefällt spontan der POLLY..., klein aber fein...
    ich warte schon "ewig" auf meine neuen HH Stempelchen...Stempler haben keine Geduld...;-) L.G. Silli

    AntwortenLöschen
  18. Your card is fab, love all the new HH stamps...so difficult to choose just one...I like Max the Magnificent from the circus range and Puff Fish from the sea range
    thanks for a chance to win
    lv gill x

    AntwortenLöschen
  19. Angela (SCS monkeymama)4. Juli 2008 um 13:54

    Awesome card! I just love High Hopes stamps! I would say I love the mermaid best, but who's to say I won't change my mind! Thanks for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  20. Hi Katharina - beautiful High Hopes stamps and hard to pick a favourite but mine is Sheila as my girls are little explorers too. Thanks for the chance to win the generous candy. Hugs, Maria

    AntwortenLöschen
  21. Deine Karte ist mal wieder super schön geworden!! Süßes Motiv!
    Der Pirat ist auch mein Favorit! :)
    Da muss ich dich hie rauch mal wieder mein Glück versuchen...irgendwann muss es ja mal klappen. :)

    LG, Mireille

    AntwortenLöschen
  22. Since I'm a fish monger(!!) I have to say that my favourite stamps of these new ones, are the "under the sea" stamps. They are adorable;)

    Have a lovely weekend Katharina! Here it is warm and sunny and I have the weekend off, so I'll spend most of it outdoors;)
    Hugs from Kristine

    AntwortenLöschen
  23. Liebe Katharina

    Hoffe es geht Dir gut und bist nicht im Stress. Glückwunsch zu Deiner gelungenen Piratenkarte. Ich find sie total schön!
    Also mir gefällt "Henry The Great" am Besten. Die Bunny's sind so herzig. :-)

    Viele liebe Grüsse und ein schönes Wochenende!
    Pati

    AntwortenLöschen
  24. I keep changing my mind as to my favorite.I like the fish and I like Too many blessings to count. I like Henry the Great. Maybe my favorite is Sheila, the hiker.

    AntwortenLöschen
  25. I really love a lot of the new stamps, but since I have a son who loves pirates..my fav must be Peg Leg Pete along with Polly!
    Can´t wait for the mini tutorial on shrink plastic!

    AntwortenLöschen
  26. Hi Katharina,

    eine tolle Karte mal wieder. Die neuen High Hopes sind alle wunderschön aber am besten gefallen mir "Peg Leg Pete" und "Sweet Anabela".
    Dein Candy ist toll, ich drück mir mal die Daumen :o)

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  27. love your card Katharina. All the stamps look great but I think the sea ones are my favourite, especially the mermaid, clam and all the fishes! xx

    AntwortenLöschen
  28. Very cute stamps! I think my favorite is Findley the fish. He looks SO happy! :)

    AntwortenLöschen
  29. Hi Katharina,

    Your card is great. I have a little pirate loving boy so I'll definately need the pirate! Wow all the stamps are great. So many possible combinations! My favorite has to be Sweet Anabela. Have a great week-end!

    AntwortenLöschen
  30. Oooo, High Hopes blog candy! I have so many favourites from the new release, it's hard to choose!
    I think it's a tie between Sweet Anabela, Diver Dan and Clammy & Pearl.

    AntwortenLöschen
  31. OMG !!!!!!! These stamps are just awesome !!!! Well everyone knows I am a dolphin fan but this time I have to go in the other direction.lol I totally love the Juggles stamp. This would be so perfect for my grandkids. But then the other one loves pirates too. But I have to stay with the Juggles. It would be so nice to win the Pirate stamp so thanks for the chance dear. Your card is just gorgeous dear. And I can't wait to hear how you done the charm that is just awesome

    AntwortenLöschen
  32. These stamps are wonderful, and I love your card! My favorite is peg leg pete!

    AntwortenLöschen
  33. The new stamps are fantastic, I love the pirate and I love the under the sea stamps, but if I had to pick one favourate it would be the treasure map.

    AntwortenLöschen
  34. Hi Katharina, thank you for the chance to win these stamps, your pirate card is totally fabulous, as always! My favourite is Stanley Sea Snail he reminds me so much of a ride I used to love as a child when we went to a mini funfair at the seaside, my girls now love that ride to!!
    Got to say I love them all really!
    Joanne x

    AntwortenLöschen
  35. Wow you have some really really really fast comments!
    I love using polyshrink.. although I still call it shrinky dink. The brand I played with as a kid!

    Love your card, it is just so fun!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  36. Hi Katharina, lovely card as usual. My favourite new High Hopes stamp would be "jack and jilly jelly" as I love the sentiment that goes with it! Lots of love, Denise x

    http://thecraftyden.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  37. Oh I love them all..they are just the cutest stamps ever. I am partial to the Sweet Anabela, she is so cute and I can't wait to colour her hair in all different colours, add glitter and all things pretty.

    Bela

    AntwortenLöschen
  38. So many wonderful ones! Even the phrases are perfect! I would have to say The Thundering Rogue is my favorite, so unique.

    AntwortenLöschen
  39. Hallo Katharina!
    Du bist so voller Ideen...und machst sooo schöne Karten!!!
    Ich mag den Big Lou Piranha -der hat so ein nettes fieses Grinsen!

    AntwortenLöschen
  40. Your card is beautiful, thanks for the change to win the awesome new tamps from High Hopes.
    I like the Juggles stamp, he is sooo cute ;)

    Hugs, Janneke

    AntwortenLöschen
  41. hy

    tolle karten wie immer.

    am besten gefällt mir Show Horse
    *gg*

    lg betty

    AntwortenLöschen
  42. Oh your pirate is WONDERFUL, Katharina!!! I especially love the buttons and the stitching!! Aren't these images so fun to play with!!!??

    AntwortenLöschen
  43. ard katharina!! My favorites would be the underwater ones, Pete the Diver, the mermaid, etc...my kids are lile little fish themselves...me too!!

    AntwortenLöschen
  44. Die Karte ist wieder wunderschön. Und die neuen Stempelchen, schwärm. Mein persönlicher Favorit wäre der Pirat, der guckt so "grimmig".
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  45. I'm new to your blog, but have been browsing today and I love your creations!

    I'm only just getting into the High Hopes stamps, and I'd love to get my hands on this pirate for a few projects!

    I think my favourite of the new releases is Peg Leg Pete or possibly the super cute fish - Findley.

    AntwortenLöschen
  46. Hallihallo, Katharina

    wiedermal ein tolles Kartenwerk,
    einfach zauberhaft.
    Die neuen Stempel sind alle knuffig
    aber mein persönlicher Favorit: Simon-voll cool
    Gruß Monika

    AntwortenLöschen
  47. Oh my, it is hard to pick just one. The pirate would be great for cards for my GS's. I LOVE the fish, sooo cute! Great card!!

    AntwortenLöschen
  48. Wow was ist die Karte wieder super. Klasse.

    Ich wünsche Dir ein schönes WE.

    AntwortenLöschen
  49. The poly shrink plastic charm looks fantastic, I can't wait to read more about how you made it.
    And in playing along for a chance to win I've spent several minutes browsing images. Goodness, the stamps are all so cute. Polly is adorable but I also like the anchor.

    AntwortenLöschen
  50. All the new stamps are great but Sweet Anabela I like the best.

    AntwortenLöschen
  51. Hallo Katharina,
    Danke für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog...
    Ich hab dir für deine tollen Tips zu danken, wegen der Fotos *lächel*
    man lernt doch immer wieder dazu...
    DANKE

    xxx Sonja

    AntwortenLöschen
  52. I love the pirate, he's so cute and new stamps would be great!! Thanks for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  53. My favorites are the mermaid and diver dan!! fantastic card!

    thanks for the opportunity!

    joy.stagg@centerstone.org

    AntwortenLöschen
  54. aww you are way sweet to share. I love the pirates but the under the sea is so cute. Findly, Gilber, Goldy are adorable. And Big Lou-he makes me laugh!

    AntwortenLöschen
  55. what a cute card. I have never looked at pirates as something cute, but this card really has changed my point of view about pirates :)

    My favorite would be Henry the great with all of the bunnies

    AntwortenLöschen
  56. Tolle Karte wieder mal und die neuen HighHopes Stempel sind einfach zu herzig. Wie soll man sich da für EINEN entscheiden? *puh*
    Aber ich glaube ich hab' mich am Meisten in das Piratenschiff "The Thundering Rogue" verliebt. Das find' ich zusammen mit den kleinen Piraten total genial!
    LG
    Sylvia
    PS: In Deutschland/Europa bekommt man die Stempel nicht..oder doch?

    AntwortenLöschen
  57. Liebe Katharina

    das ist wieder eine wunderschöne Karte! Natürlich wie immer, passt alles perfekt!
    Die neuen STempel sind ja alle toll, aber der Pirat hat es mir angetan. Meine Tochter hat im Kindi gerade das Thema Piraten, da würde das super passen!
    eine schönes Wochenende und ich freue mich schon auf Deine weiteren Inspirationen und Kreationen. Es ist immer eine Freue Deinen Blog zu besuchen

    lg Manuela

    AntwortenLöschen
  58. Wauw what cute stamps. I like the Peg Leg Pete pirate stamp the most.
    Wonderful blog candy
    Hi from Denmark
    www.dot-scrap.dk

    AntwortenLöschen
  59. Hallo Katharina,

    ich finde Henry The Great klasse, wohl wegen der vielen süßen Häschen :-)

    Deine Karte sieht toll aus!

    Viele Grüße
    Sabine

    AntwortenLöschen
  60. Wiedermal ein wunderbares Kunstwerk von dir! Ich bin schon sehr auf dein Tutorial gespannt!
    Bis jetzt besitze ich leider noch keinen einzigen High Hopes Stempel...*schnief* aber unter den neuen Stempeln wäre "Sweet Anabela" mein absoluter Favorit!
    Lieben Gruß und ein schönes WE,
    Verena

    AntwortenLöschen
  61. Love your pirate card....Like how you did the charm...Can't wait for the tutorial...The stamp I like is
    Sweet Anabella. It is soooo cute...But then, all the stamps are cute.... Hope you had a great 4th and have a super weekend.....

    PattiM
    (Pattie's passion)

    I Scrap So All Moments Are Remembered!!!!

    AntwortenLöschen
  62. Whoo Hoo what cute stamps on offer!!! My favourite is the Thundering Rogue! (with Goldie swimming around it). Your card brings the stamp to life and I love the shrink plastic charm! ;0)
    Viv xx

    AntwortenLöschen
  63. Wow! What a great card! Thanks for the opportunity to win. Actually all of the pirate stamps are my favorite. But I really like Peg-Leg Pete.

    AntwortenLöschen
  64. AHH Last night I was looking at CardArt and saw the new HH stamps. The pirates are my favorite but the mermaid with the fishes are totally cool as well. They are all on my wish list.:)

    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  65. Hallo Katharina, Deine Karte ist wieder mal ein Traum!!!

    Von den neuen High Hope Stempeln gefällt mir "Juggles" der Clown am Besten. Der sieht so richtig knuffelig aus, so wie man sich als Kind einen Clown vorstellt *grinz*.

    Liebe Grüße
    Danny

    AntwortenLöschen
  66. Eine tolle Karte hast du gezaubert, und der kleine Pirat ist auch mein Lieblingsmotiv! Das Wasserthema passt hervorragend zum Sommer und Piraten sind auch ansonsten sehr vielseitig einsetzbar.

    Bin schon ganz gespannt auf deine nächsten Kreationen mit den neuen Stempeln!

    AntwortenLöschen
  67. Katharina-
    I'm so glad I checked out the High Hopes site, Thanks to you! Favorite?? Seriously, when they are ALL SO cute?! How could I really pick just ONE??? I'm REALLY being pulled toward the whole underwater theme set she has. That little 'puff fishy' is, I think, my favorite--right now--but I can see doing SO much with SO many of them.
    Thanks for the chance to win these ADORABLE stamps!!
    -Stacey

    AntwortenLöschen
  68. Oh Katharina, this is so cute ~ I definitely like Peg Leg Pete the best!!!

    AntwortenLöschen
  69. hi katharina
    my fave is defenaly the pirates soooo cute

    AntwortenLöschen
  70. the pirate is too-------cute but so is the underwater scene. I like them all TFS.
    Anne

    AntwortenLöschen
  71. Hi Katharina, firstly have to say what a fantastic card....I really must get a sewing machine!! Secondly, how generous of you with the candy!! My favourite......mmm now that is difficult, however, I do love the puffa fish....he's just so cute!!

    AntwortenLöschen
  72. Ich hab ja noch nie was gewonnen und habe auch gar keine hoffnung was zu gewinnen, aber der Clammy and Pearl der hat es mir ganz angetan.... Passt so gut zu minem Studio...
    LG
    Lory

    AntwortenLöschen
  73. WOW Katharina, die Karte ist ja echt süss....

    Danke für diese tolle Gewinnchance!!!! Also mein Favorit ist neben Simon und Sweet Anabela, On Guard Oberto! ;-)

    Vielleicht habe ich ja dieses Mal Glück....

    Tolle Sachen zauberst Du immer!!!

    Liebe Grüße
    Eva

    AntwortenLöschen
  74. Hi Katharina! That's such an adorable card! My fave stamp is Sweet Anabela! She's lovely! Thank you for the chance.

    bunnybox9 at gmail . com

    AntwortenLöschen
  75. Ta carte est superbe, comme d'habitude, je suis fan, j'y peux rien !!!!!!!!

    Pour les nouveaux tampons, j'ai trouvé tous les poissons très rigolos et très sympa, et j'aime aussi Lil'show girl.

    AntwortenLöschen
  76. oh fab candy, I liked Lil show girl, but I also like Henry the great with his rabbits, there are just too many to choose from Jill x

    AntwortenLöschen
  77. They are all fab I always find it difficult to choose a fav HH stamp as I always love them all but the fish is very cute. Sue :o)

    AntwortenLöschen
  78. WOW die sind ja mega stark die neuen Stempel am besten gefällt mir Sweet Anabela und Deine karte ist mal wieder der Hammer!!!

    Lieben Gruß DREA (Familywoman)

    AntwortenLöschen
  79. Hi Katharina! I love the pirate ones the best and your card is brill! They would make great cards for my grandson and his playschool friends! hope you are enjoying your weekend. annie x

    AntwortenLöschen
  80. Aww those new stamps are great! I love High Hope stamps, I have just bought the elephant one, it's so cute! My favourite of the new ones is probably the Lil Show Girl, as I like dancers. I have linked you on my blog here :-)

    AntwortenLöschen
  81. Wooow Katharina, die Karte ist wieder ein Traum. Das Motiv ist ja sowas von süüß und die Farben und Details passen ja perfekt. Das Genähte gefällt mir auch super gut.
    LG, Moni

    AntwortenLöschen
  82. Hallo Katharina!! Die neuen Motive sind klasse! Wie soll man sich da für einen entscheiden?? Okay, okay... ich entscheide mich für Fisch "Findley". Er guckt so freundlich und ist perfekt für eine nette Karte! ;o)) Liebe Grüße, Tanja

    AntwortenLöschen
  83. Wow....die Karte sieht mega klasse aus . Wunder , wunderschön .Ich schaue mir sehr gerne deine Werke an.

    Liebe grüsse
    Anna
    :-)

    AntwortenLöschen
  84. Hello Katharina! what cute stamps! My favourite is Sweet Anabela although i love a lot of the under the sea ones too!
    Thank you for the chance to win x

    AntwortenLöschen
  85. wieder so eine traumhaft schöne Karte von Dir.... von den neuen Stempelchen (die alle bezaubernd sind) gefällt mir Stanley Sea Snail am besten...

    LG aus Flensburg Finja

    AntwortenLöschen
  86. Beautiful job! Love the pirate stamps! I was browsing through all the new HOTP stamps, and I was having such a hard time choosing. I love the Olivia octopus, and all the various types of fish... and Clammy & the pearl are adorable too! But I'm going to go with Peg Leg Pete and the girly pirate cause my daughter loves pirates!

    AntwortenLöschen
  87. Wow, wow Katharina.. that's just the sweetest card ever and the HH stamp is soooo gorgeous!!! love all the details, stunning!

    Marlene xx

    AntwortenLöschen
  88. What a great card, Katharina! I love the texture and colors! Great coloring like always! :)

    AntwortenLöschen
  89. die Karte ist ein Traum, wow. Wunderschön.

    AntwortenLöschen
  90. I really like the underwater stamps in this new release! But my boys will love the pirate ones. Thanks for the chance to win!

    Dina @ mamadinis

    AntwortenLöschen
  91. I can't believe I haven't comment for your card. I love your card, specially how you color your image, great card!!

    AntwortenLöschen
  92. Ingrid (The Netherlands)10. Juli 2008 um 21:44

    Thank you for letting us enjoy of all the great cards you make! I really like your style. Thanks for the inspiration.
    I like to take part of the give away too!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...