Mittwoch, 9. Juli 2008

Hugs and Fishes

The newly released "Under the sea" theme by High Hopes Rubber Stamps is simply amazing. All the animals are full of detail and perfectly easy and fast to colour :)

Die Stempel des neu erschienenen "Unter dem Meeresspiegel" Themas von High Hopes Rubber Stamps sin einfach nur traumhaft. Die Tiere sind voller Details und wahnsinnig schnell und einfach zu colorieren!

I used Gilbert, the goldfish for my card. Isn't the sentiment funny?? I Love the Tina's ideas for sentiments with harmonise with the images perfectly! The sentiment is on foam pads to give more dimension.
Hope you like my rather quick card, but I like the simple effect of it :)
Hugs!!


Ich habe Gilbert den Goldfisch für meine Karte verwendet. Ist der Text nicht super lustig? Ich bin jedesmal begeistert was für Ideen Tina jedesmal für den Text hat, der dann perfekt mit den Bilder harmoniert :) Ich habe ihn auf Abstandshalter gesetzt um mehr Dimension zu bekommen.
Ich hoffe meine eher einfache Karte gefällt euch, ich finde die simple Schönheit sehr ansprechend :)
Alles Liebe!!


  • Stamps: High Hopes Rubber Stamps
  • Paper: Stampin' Up cardstock "Pretty in Pink", dp "Berry Bliss"
  • Accessories: brads and buttons Stampin' Up, ribbon Raspberry ribbons, Spellbinders Nestabilities, corner rounder punch, sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen

Kommentare:

  1. Such a fun card, love the fishy.

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous, beautifully coloured fish, this is one of my faves of the new stamps.

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card Katarina, love the pretty colours you have used they go so well together. Hugs Nikki x

    AntwortenLöschen
  4. Fab card I love the colours of gilbert Gorgeous.

    AntwortenLöschen
  5. A very groovy Gilbert...beautiful card and perfect colouring!
    Carole ;o)

    AntwortenLöschen
  6. Fabby card Katharina, simple but oh so effective. love the goldfish and the catchy sentiment...love how you have done the sewing and your colour combination is so pretty. hugs rach.xx

    AntwortenLöschen
  7. die Karte ist ein Traum, sowas von schön. Ganz große Klasse.

    Und Dein neues Blog-Outfit finde ich superklasse.

    AntwortenLöschen
  8. Die Karte sieht toll aus und Gilbert ist ja ein süßer Geselle.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  9. Wow this is fun. Those colors are so cute.

    AntwortenLöschen
  10. Your colouring is fab, will have to think about getting some of these stamps soon!
    Clairexx

    AntwortenLöschen
  11. Hi Katharina!! Die Karte total süß geworden und der Spruch dazu ist wirklich witzig!! ;o)) Wenn Du magst, habe ich da etwas für Dich auf meinem Blog... LG, Tanja

    AntwortenLöschen
  12. Und wie mir die Karte gefällt. Der Goldfisch ist ja zu niedlich. Ich glaube ich muss bald mal wieder bei HHS bestellen.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  13. oh wow, what a fab card and i love the stamp it's so much fun:-)

    Sue
    xx

    AntwortenLöschen
  14. Brilliant card katharina, love the colours you have used

    AntwortenLöschen
  15. So cute, Katharina! Love the fish, the stitching and the layout!

    AntwortenLöschen
  16. Wie heißt es so schön?:"Weniger ist manchmal mehr!" Und diese Karte trifft damit den Nagel auf den Kopf. Einfach nur schön.
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  17. love this little fish, so so cute!! :-)
    Hugs Kate xxxx

    AntwortenLöschen
  18. What a pretty card ;)
    You colors are just great ;)

    AntwortenLöschen
  19. beautiful card Katharina, such pretty colours!

    AntwortenLöschen
  20. Hi Katharina,
    what a great cards you have made lately. I loved the one with the new HH pirate a lot!!! I left you an award on my blog.
    Love,
    jacqueline

    AntwortenLöschen
  21. What an fantastic cards you mad, the are fabulous
    tineke x

    AntwortenLöschen
  22. Och Gottchen wie ist die süüüüß. Was für ein niedlicher Stempel. Klasse Kärtchen meine Liebe.

    AntwortenLöschen
  23. What a gorgeous card!! The colours are beautiful! Great layout.

    xx :0)

    AntwortenLöschen
  24. I love the fishy...he's so cute.

    Charmaine

    AntwortenLöschen
  25. what a cute little fishy, great card
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  26. so cute and love the pretty colours you've used on this card. annie x

    AntwortenLöschen
  27. You never disappoint Katharina!
    This is another example of a lovely card so prettily coloured.
    Viv xxx

    AntwortenLöschen
  28. I love the expression on his face (amazing how they can look so expressive when it's just couple of dots and lines?!!) and your colours are so cute. still trying to decide which ones to get - too many again! xx

    AntwortenLöschen
  29. This is sooooper cute lol xxx Love the colours and your sentiment is just fab and fun xxxx

    AntwortenLöschen
  30. I love your card and the colours!! The stamp is funny!! Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  31. Ich bin von dem Fisch allein schon begeistert und muss immer kichern wenn ich ihn sehe. Aber deine Karte macht ihn noch viel putziger!

    AntwortenLöschen
  32. spitzenmäßig ist dein Fisch... und so super in Szene gesetzt - einfach hammer

    AntwortenLöschen
  33. Fantastic and So Fun!! I love the fishy and your right the sentiment is perfect!!

    AntwortenLöschen
  34. he is so cute, i love your card, the colours are great. {m}

    AntwortenLöschen
  35. Super cute card!! That fishy is adorable, and beautifully colored(as always:)) Just beautiful!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...