Montag, 21. Juli 2008

Introducing Charlie

I am back with my second post for today. Here is the promised Whiff of Joy preview. Let me introduce Charlie designed by the very talented Canadian illustrator Alison Acton. I love cute little girl stamps, but I have two boys myself and the choice of cool little boy images is not very good. So I guess you will see a lot more of Charlie the next time, if you like :)

Ich bin wieder da mit meinem zweiten Beitrag für heute. Und zwar kommt hier die versprochene Whiff of Joy Vorschau. Ich möchte euch gerne Charlie vorstellen, designed von der sehr talentierten kanadischen Illutratorin Alison Acton. Ich liebe ja süße Mädchen Motive, aber ich habe selbst 2 Jungs. Die Auswahl an süßen und zugleich coolen Jungsstempeln ist nicht sehr gut, deswegen werdet ihr in nächster Zeit wohl mehr von Charlie sehen, wenn ihr wollt :)
Another wonderful update on the Whiff of Joy happenings is the announcement of a new permanent Design Team member. Due to the high resonance from Canada and the USA, I decided to ask the wonderful Kim Reid from Kraftin' Kimmie's Corner to join us :) I have admired her work and enthusiasm for the blogging world for long and it was todays highlight that she accepted my proposal.

Es gibt noch mehr Neuigkeiten von Whiff of Joy. Und zwar habe ich ein weiteres permanentes Design Team Mitglied zu unserer wunderbaren Gruppe hinzugefügt. Auf Grund der großen Resonanz aus Kanada und den USA habe ich mich dafür entschieden Kim Reid von Kraftin' Kimmie's Corner zu fragen ob sie bei uns dabei sein will. Ich bewundere sie schon lange für ihre Arbeit und ihren unermüdlichen Beitrag zur Blogger Welt. Sie hat mir sofort zugesagt, was mich sehr gefreut hat (Also können die Stempel ja nicht so schlecht sein, die ich bis jetzt gezeigt habe..hihi)

Kommentare:

  1. Such wonderful news for you Katharina! Good luck with your new venture, that stamp is adorable...can't wait to see more! :)

    AntwortenLöschen
  2. Ach wie süß ... ich meine natürlich, cool!! Du hast recht, die Jungen sind etwas in der Unterzahl ;) Schön, dass Du das ändern wirst!

    Bin schon auf die nächsten Stempelmotive gespannt!

    AntwortenLöschen
  3. Yay!!! Kim's work is wonderful and as a fellow Canadian, that's awesome, you truly have a wonderful international DT!!!Charlie is too cute!! I have 1 boy and 1 girl, so I think I'm going to be loving all of your characters!! Can't wait to see more:-)

    AntwortenLöschen
  4. Hihi, Charlie sieht ja frech aus! Ich gebe dir recht, es gibt wirklich viel zu wenig Jungenmotive, da passt Charlie ja wirklich wunderbar in die Stempelwelt. Ich bin auf weitere Motive gespannt :)

    AntwortenLöschen
  5. Oh, der Knirps ist aber nett. Du machst mich schon ganz hippelig, denn ich kann es kaum erwarten, bis es deine Stempel zu erwerben gibt.
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  6. Oh Katharina, you are just TOO kind!! I am SO excited to be a part of this amazing group of ladies and to be able to join you on your inky adventure!!! You really made my day!!!!

    AntwortenLöschen
  7. Wow what a cute image ,realy need these stamps ,
    huge congrats to KImmie on joining your team to xxxDawnx

    AntwortenLöschen
  8. He is so cute!! I love the style of the stamps in your company and can't wait to get them! They are so cute! Congrats to Kim, too!

    AntwortenLöschen
  9. How lucky I am to find this blog :) You make beutiful cards. I will be here every day from now on ;)

    ....also..if you would like DT member from Iceland I would love to be a part of it :) I just made a new blog and I also have an older blog: http://skrappkelling.wordpress.com. You can find my new one in my profile.

    Have a nice day!!

    AntwortenLöschen
  10. Ooo fun! I have 2 boys myself (or rather 1 with 1 on the way). And i love Kim's blog as well! So how fun for her to be a new designer!

    AntwortenLöschen
  11. Oh my is Charlie a cutie or what... kind of looks like trouble too =)... And oh my Congrats to Kimmie! I must say she was probably one of my first favorites, Your team is a true dream team! Wow!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  12. Charlie is adorable with that gleam of trouble in his eyes. Congrats to Kim as well. All the best of luck in your new venture.

    AntwortenLöschen
  13. Charlie is very cute. Looks very mischevious.

    So glad to hear Kimmie is on board I love her blog too.

    Hugs
    Nic

    AntwortenLöschen
  14. Charlie is a cutie! I have 3 boys and I do need some cute little guys to color up! It is nice to hear a fellow Canadian is on board as well. i love Kimmie's blog! You have a very talente group there!

    AntwortenLöschen
  15. That Charlie stamp is soo cute. He looks full of Mischieff ;)
    Congrats to Kimmie :) her work is beautifull.

    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  16. Hallo...ich bin gestern durch Zufall über dein Blog gestolpert. Habe mir sofort dein Vodeo über das kolorieren reingezogen...Mir ist ein licht aufgegangen, weil ich schon viele schön kolorierte Stempel gesahen hatte, aber noch nicht rausgefunden hatte wie man sowas macht...Ja, ich bin blutiger Anfänger!

    Ich wünsche dir viel Erfolg mit dein Unternehmen, ich werde es verfolgen!

    Schöne Grüße aus Deutschland - Irma

    AntwortenLöschen
  17. Congratulations Kim :-)

    That stamp is great - can't wait until they are available to buy

    Sharon x

    AntwortenLöschen
  18. Charlie is so cute! I'm looking forward to work with these stamps!
    And I can't wait to see some more designs!
    Hugs
    Kristine

    AntwortenLöschen
  19. Ich freu mich riesig das du die Jungsmamas mit deinen tollen Stempeln unterstützen willst.
    Denn ich gehöre auch dazu und habe drei von dieser einen Sorte *lach* und finde es immer sehr schwer für meine Jungs oder deren Freunde Motive zu finden die cool sind ...
    Und der kleine Charlie ist cool.

    Ich bin gespannt was du uns als nächstes Zeigst

    LG Sonja

    AntwortenLöschen
  20. wirklich ein klasse motiv!! kann es kaum erwarten,mehr zu sehen! :)

    AntwortenLöschen
  21. Dein Charlie ist wirklich cool geworden! Freu mich auf mehr :o)
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  22. Hihi , ich nochmal....
    Ich habe meinen drei Jungs gerade deinen Charlie vorgestellt und er ist sogar bei meinem Großen (16 Jahre) gut angekommen.... mit dem Kommentar ... "joa niedlich und schauen tut der cool, aber ich bin schon zu alt dafür" *lach*
    Ich finde das ist ein Kompliment in dem Alter (o:
    Mein Jüngster (6Jahre)hätte von Charlie gerne eine Karte.Wir warten also alle gespannt was du uns noch zeigst

    *knuddels* Sonja

    AntwortenLöschen
  23. och...na das ist ja mal ein süsses kerlchen!!! ich bin auch auf die nächsten motive sehr gespannt :o)

    lg
    nancy

    AntwortenLöschen
  24. Go Kimmie!!! All the best with your new venture!

    AntwortenLöschen
  25. Charlie is adorable too!!! Congrats Kimmie!

    AntwortenLöschen
  26. Charlie is very cool! Being a mum of two little girls myself I am always more drawn to the girly stamps... but that doesn't mean I'm not dying to see more of Charlie! Love your examples so far!

    AntwortenLöschen
  27. good luck with your new venture, i will certainly be buying from you, the images i have seen so far are excellent xxx

    AntwortenLöschen
  28. fabulous news and great stamp- I am goin gto love this range :0)
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  29. Hallo :-) Katharina,

    ich freue mich schon sehr noch mehr von Charlie zu sehen.
    Endlich mehr Jungen Motive freu!
    Liebe Grüße
    Sylvia

    AntwortenLöschen
  30. OMG Katharina i really can not wait for the release day..... the cards are going to be beautiful with your stamps... Charlie is a real cutie.... Big Crafty Hugs Tina xxx

    AntwortenLöschen
  31. He's so cute, Katharina!
    I don't have boys (or girls for that matter), but some boy-stamps would make me very happy!

    AntwortenLöschen
  32. o love boy cards but it's difficult to get some nice stamps for it. this one is very cute. thnx for sharing.

    eline

    AntwortenLöschen
  33. Charli ist ja wohl super cool und echt klasse.... das du das Thema Jungs aufgreifst find ich prima... denn Mädels gibt es ja in Hülle und Fülle - aber coole Jungs eher weniger... danke dir schon mal für deine Umsetzungen

    AntwortenLöschen
  34. Yeah for you, Congratulations. Your stamps are gorgeous and I can't wait to see them in Canada. Yeah, for Kimmie, I adore her work and I look in on her blog everyday. Now for sure even more as I want to see what she creates with these lovely stamps. I woudl like to know if they will be available for purchase in Canada? I am hoping so. I make cards for Toronto's Hospital for Sick Children (all donated of course) and I would love to use these stamps this winter for the kid's cards. The doctors and nurses give out cards to the kids and the kids have some in their rooms so they can give them out to friends and family. Your stamps are amazing for this venture.
    All the best on your opening day.
    (you can see my post on my blog last Monday)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...