Donnerstag, 31. Juli 2008

Joy

Wow, what an exciting day I had yesterday!! The Whiff of Joy online store went up and had a fulminant start. Even my husband sneeked out of bed during the night to have a peek at the placed orders... hehe I guess I have infected him with my virus ;) Thank you everybody once again for your kind words, your support and for your orders. I am sure you will love the stamps!

Wow, das war vielleicht ein aufregender Tag gestern. Der Whiff of Joy online store ist eröffnet worden und hatte gleich einen fulminanten Start. Sogar Marcel (mein Mann) hat sich in der Nach aus dem Bett geschlichen um nachzusehen ob schon jemand bestellt hat...hehe Ich denke ich habe ihn mit meinem Virus infiziert ;) Herzlichen Dank nochmal an euch alle für eure lieben Worte zur Eröffnung, eure Unterstützung und eure Bestellungen natürlich :) Ich bin mir sicher, dass ihr die Stempel lieben werdet!

Today I'll show you the first Whiff of Joy card ever...hehe this feels good! :) I made it for this weeks Cute Card Thursday challenge with the theme "In the house". Isn't she just the cutest decorating her christmas tree. I was so excited while colouring her in that my hands were shaking ;) And guess what! Whiff of Joy is the sponsor of this weeks Cute Card Thursday challenge. So if you want a chance to win this lovely Charlotte stamp together with a Charlie stamp, give the challenge a try :)
I'll also enter my card to the Our Creative Corner Challenge with the theme "Make a christmas card in July" and to the Papertake Weekly challenge with the theme "Christmas".

And don't forget that it's pre-order time at Whiff of Joy Stamps, NO Extra shipping costs on a pre-orders!!
Thanks for popping in and let me know how you like Charlotte!
Hugs

Note: The Guest designer call ended yesterday. Thank you so much for all your beautiful and unique entries. I hope I will be able to announce the first Whiff of Joy guest designer tonight, so watch this place :)

Heute möchte ich euch gerne die erste Whiff of Joy Karte zeigen...hehe das hört sich so gut an! :) Ich habe sie für die Cute Card Thursday challenge dieser Woche gemacht. Das Thema dazu ist "Im Haus". Ist sie nicht einfach zuckersüß wie sie ihren Christbaum schmückt? Ich war so aufgeregt als ich sie coloriert habe, dass meine Hänge wie Espenlaub gezittert haben ;) Und stellt euch vor - Whiff of Joy ist der offizielle Sponsor der dieswöchigen Cute Card Thursday challenge. Wenn ihr also eine Chance wollte diese süße Charlotte und einen Stempel von Charlie zu gewinnen, macht doch bei Cute Card Thursday mit :)
Ich reiche meine Karte ausserdem bei der Our Creative Corner Challenge ein mit dem Thema "Bastle eine Weihnachtskarte im Juli". Und bei der Papertake Weekly challenge soll man auch eine Weihnachtskarte machen. Man kann ja nie früh genug anfangen :)
Und vergeßt nicht, dass es bei Whiff of Joy Stempel Vorbestellungszeit ist - KEINE zusätzlichen Versandkosten für alle Vorbestellungen :)
Danke fürs Reinschaun und laßt mich wissen wie euch Charlotte gefällt!
Liebe Grüße

Notiz: Der Guest Designer Call endete gestern. Herzlichen Dank für eure wunderschönen und einzigartigen Werke! Ich hoffe, dass ich den ersten Whiff of Joy Guest Designer heute abend bekannt geben kann, also seid gespannt :)

  • Stamps: Whiff of Joy Stamps
  • Paper: from stash
  • Accessories: ribbon and hardware Stampin' Up, buttons Raspberry ribbon, Martha Steward border punch, sewing machine, SU crystal effects, glitter
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor oens, Twinkling H2o, white gel pen, Spica Glitter pen

Kommentare:

  1. eine wunderschöne karte!
    das motiv ist wirklich toll... habe ich auch bestellt! :)

    AntwortenLöschen
  2. Oh Katharina the card is lovely and it is so nice to see Charlotte in colour, I cannot wait to receive her now. Hope you have time to take it a bit easy now the launch is over, how nice for your husband to take so much interest, will we see a card by him now He!he!
    Lots of hugs as usual Jacqui x

    AntwortenLöschen
  3. beautiful card Katharina and I am glad that you have got orders flying in
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  4. Hi Katharina,

    deine Karte gefällt mir sehr und es ist klasse die erste Charlotte in Farbe zu sehen. Ich überlege noch welche Stempel in meinen Warenkorb wandern werden *hihi*.

    WOW, dein Shop hat wirklich einen wundervollen Start hingelegt. Ich wünsche dir weiterhin viel Erfolg, aber ich bezweifele nicht, dass du den haben wirst ;)

    Liebe Grüße
    von Jay Jay

    AntwortenLöschen
  5. Good morning Katharina!
    Wow! Charlotte is adorable! And You've coloured her so nice!
    I love this card! It's beautiful. And I can't wait to get my stamps! Of course, I ordered some yesterday!;)
    Have a nice day!
    Kristine

    AntwortenLöschen
  6. wow your card is so lovely Charlotte is adorable and your colouring is great as always :)

    *Brocéliane*

    AntwortenLöschen
  7. Ui ist die süß geworden....
    Katharina du machst mich schwach....
    Ich schleiche seit gestern um deinen Shop herum trotz kauf verbot *heul*
    Ich hab deine Shop - Eröffnung gestern auf meinem Blog vermerkt, damit ganz viele deine tollen Stempel sehen und kaufen .
    Ich glaub mit dieser tollen Karte hast du mich nun endgültig schwach gemacht

    *knuddels* Sonja

    AntwortenLöschen
  8. oh this card is so cute! Love to get my hands on that stamp and start working with it myself... patience... patience.... Aaaaargh!! :)

    AntwortenLöschen
  9. Ooohhhh Katharina!! This card looks really amazing:) Love it!!
    Have a nice day!!
    Hugs, Camilla

    AntwortenLöschen
  10. Edit...
    hatte ich was von Kaufverbot geschrieben ? *lach*

    AntwortenLöschen
  11. Congratulations, Katharina! How exciting for you! :o) The card looks great! I love the stamps, and when I have some pennies to spend, I will order some. :o)

    Good luck!

    Heather xx

    AntwortenLöschen
  12. Beautiful card Katharina, I love the image and the buttons look fabulous

    AntwortenLöschen
  13. I love your very first Whiff of Joy card, this is my favourite of your first set of stamps, she is so cute (I already ordered her)! Your card is fabulous, so glad your DH is as excited about your new venture as you!

    AntwortenLöschen
  14. Oh, that's THE cutest card! Now I can't wait to get MY tree-trimming Charlotte in the mail! :D

    *plots and plans a whole lot of cardmaking*

    :D

    AntwortenLöschen
  15. OH...Very splendid card Katharina!!!
    I LOVE your little charlotte so adorable!!
    GREAT card!!!
    Hugs MUmur

    AntwortenLöschen
  16. whooo hoo,
    Charlotte looks amazing, all coloured in and in her rightful place on the front of one of your magnificent cards....well done Katharina...
    I knew you would be up peeking at the site in the night...hehe. not that i could blame you...or Marcel for that...
    Big hugs Rach.xx

    AntwortenLöschen
  17. What a beautiful card - no wonder you were shaking colouring her, how exciting for you. Good luck with your venture - with cuties like these you are bound to be very successful
    -x-

    AntwortenLöschen
  18. ta carte est vraiment superbe
    vero2A

    AntwortenLöschen
  19. Oh you 2 must be on such a high right now...that's wonderful!! This precious card should be framed...it's the beginning of something BIG!! x

    AntwortenLöschen
  20. Awwwww!! She is so beautiful,I couldn't wait to see her in color!
    Of course I knew you we're do a fabulous job,but I love her even more now!
    Congrats Katharina!

    AntwortenLöschen
  21. Eine tolle Karte mit einen total süßen Motiv. Dies ist auch in meinem Warenkorb gewandert und ich freue mich schon auf die Stempelchen.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  22. ooh, die karte ist ganz zauberhaft geworden, wirklich sehr sehr schön!!!

    lg
    nancy

    AntwortenLöschen
  23. wow, she looks so cute Katharina. You're going to have to frame this as it's your first WoJ card - whoohoo ;) I'm so excited for you & Marcel. You'll just need to get him to make a card and he will then be 100% infected LOL xx

    AntwortenLöschen
  24. Fantastic card Katharina, the new stamp is gorgeous. Congratulations on the launch I am sure the shop is going to be a huge success.
    Joanne x

    AntwortenLöschen
  25. Beautiful card Katharina, your new stamps look gorgeous coloured in. Hugs Nikki x

    AntwortenLöschen
  26. Congrats Katharina! I am so happy that things went so well for you. You can now breathe a little easier! The card is gorgeous! How amazing to use your very own line of stamps! Have a great day. Jeanette

    AntwortenLöschen
  27. Das Motiv ist - genauso wie die anderen - wunderschön und die Karte ist toll! Ich bin schon fleißig am Überlegen, welche der Motive ich als erstes brauche ;)

    Gratuliere Dir zu dem tollen Start!

    Liebe Grüße Tanja

    AntwortenLöschen
  28. Absolutely gorgeous! She is even prettier in color! and I love the line of buttons. This card willbe a hit on all the challenge sites!! Congrats on the big day :)

    AntwortenLöschen
  29. Oh goodness...what an adorable image!!! Your colouring is fabulous too. Thanks for playing along with us at the OCC!

    AntwortenLöschen
  30. I bet you were a busy little bee yesterday!!! The very first Charlotte card....wow!!! It's gorgeous and the image is just SO cute!! I can't wait to colour her!!! Love it, Katharina!

    AntwortenLöschen
  31. Amazing card Katharina, Charlotte looks too cute and I've got my pre-order in!! :D
    Can't wait to see them IRL
    You must have been soooo busy!! great job hunnie.

    Huggles, Marlene xx

    AntwortenLöschen
  32. This is truly a "Wow Factor" card, Katharina! The stamp is fabulous and your colouring is stunning!! The musical notes paper in the background makes it SOUND like there's Christmas music playing while she's working on her tree - you can practically hear it! You are amazing! Looove your creation (all of them!! ;D)

    *Super Big Hugs!*

    Elisabeth xx

    AntwortenLöschen
  33. Wow...what að beauty!! I cant wait to get my order!! :)

    AntwortenLöschen
  34. She's better than cute Katharina - shes gorgeous!! No wonder your hands were shaking when you were colouring her. I can just imagine how excited you are! I am so glad that the orders are coming thick and fast, well done you!!!

    AntwortenLöschen
  35. Wow was für eine wunderschöne liebevoll gestaltete Karte. Traumhaft, wie immer.

    AntwortenLöschen
  36. Beautiful card Katharina! I love the layout and the soft coloring of the image. Congrats on your preorders success!!

    AntwortenLöschen
  37. Beautiful card, Charlotte definatley is adorable, love the layout and the big ribbon
    lv Gill x

    AntwortenLöschen
  38. Oh, my Katharina! she looks awesome. Your first card from your very own stamp store. Wonderful. I can't wait till mine come and I can play.

    Best wishes and hugs
    Nic

    AntwortenLöschen
  39. Gogeous card Katharina. Your new stamps are so beautiful. Congratulations on your success...you deserve it .

    AntwortenLöschen
  40. What a beautifull card you made
    Tineke x

    AntwortenLöschen
  41. very nice card ecspecially the image! you must be so pleased to see one of your stamps actually on a card!
    Nice shape of card aswell it's nice to see a change! =)
    xxx

    AntwortenLöschen
  42. Ohhh the card is just wonderful...
    I love it! Can't wait to get my hands on your fantastic stamps!

    AntwortenLöschen
  43. This a LOVELY card and what a fun image!

    AntwortenLöschen
  44. She is adorable, Katharina! So exciting to get to use your own stamp set!

    AntwortenLöschen
  45. Liebe Katharina!

    ich möchte dir noch herzlich zur Eröffnung gratulieren und ganz viel Erfolg wünschen. Die Motive sind herzallerliebst *knuddel*
    Deine Karte ist wieder traumhaft geworden...

    Ganz liebe Grüsse
    Jessi

    AntwortenLöschen
  46. Hi,beautiful card,and congratulations,pleased to hear your stamps are going to be flying out.
    Sandra x

    AntwortenLöschen
  47. Your card is adorable Katharina! Love it!!!
    I ordered some stamps, can't wait to get them.
    Big hugs, Tanya
    xx

    AntwortenLöschen
  48. Gorgeous card Katharina! Congrats on the online store - I'll check it out when I have 5 mins lol! Thanks for joining us for the challenge! x

    AntwortenLöschen
  49. Wooooooooow! Die Karte ist sooo schön und das Motiv einfach hinreißend. Ich bin schon gespannt auf weitere Karten mit den Wiff Of Joy Motiven!

    AntwortenLöschen
  50. Gorgeous card, love the colours. Congratulations on the store.

    AntwortenLöschen
  51. Fantastic card, love the cute image! good news on your store well done! Great colours! Kim

    AntwortenLöschen
  52. Oooh she's so cute, adorable card Katharina! Love the buttons;-)

    Inge xo

    AntwortenLöschen
  53. Congrads and I wish you all the luck in the world!!!

    She is so cute, love her!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...