Montag, 7. Juli 2008

Love - Sketch #21

Heya everybody!! I hope you had a perfect weekend!! Today is the birthday of Fran, a lovely and very talented blogging friend of mine :) , hop over to have a look at her wonderful work!
It's Papertake Weekly sketchchallenge time again and I came up with another fun layout for you.

Hallo alle miteinaner!! Ich hoffe ihr hattet ein schöne Wochenende! Heute ist der Geburtstag von Fran, eine liebe und sehr talentierte Blogger Freundin von mir, springt doch schnell auf ihren blog und wünscht ihr alles Gute (wenn ihr schon da seid könnt ihr auch über ihre Werke staunen..hihi)
Es ist wieder Zeit für die Papertake Weekly sketchchallenge und ich habe mir einen neuen Sketch für euch ausgedacht :)

I used Peeking Luca and Nellie from Sugar Nellie to do my card and coloured them with my Supracolors. This image is so versatile. It can not only be used for romantic cards, but also be interpreted as brother and sister. I went a bit wild with all the buttons, but I really liked how it came out :)

Ich habe Peeking Luca und Nellie von Sugar Nellie für meine Karte verwendet und mit meinen Supracolors coloriert. Dieses Motiv ist wirklich sehr vielseitig. Man kann es nicht nur als ein Liebespaar interpretiere, sondern zum Beispiel auch als Bruder und Schwester. Ich war ein bisschen übermütig mit dem Einsatz der Knöpfe, aber mir gefällt wie es am Schluss aussieht.

I hope a lot of you will participate in this weeks Papertake challenge again! The design team created some fabulous inspiration again. Can't wait to see what you come up with :)
Ich hoffe es machen wieder viele von euch bei der Papertake challenge mit. Das Design Team hat wieder einiges an Inspiration für euch parat :) Ich freue mich schon darauf zu sehen was euch so alles einfällt :)



  • Stamps: Sugar Nellie, Stampin' Up (text)
  • Paper: Rayher, Stampin' Up, Daisy Bucket
  • Accessories: buttons and ribbon Stampin' Up, Spellbinders Nestabilities, corner rounder, sewing machine, 1/8'' circle punch
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, white gel pen

Kommentare:

  1. Katharina I just love your card!! The colors are beautiful and the buttons really look great!! Another beautfiul layout as well!! That image is one of my fav's of the Nellie and Luca!! Nice card!

    AntwortenLöschen
  2. Another fantastic card Katharina, I like all the buttons, I think that they work well for your sketch, which by the way is another brilliant one...Hugs rach.xx

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card Katharina, love the great details you have added, and your colouring is amazing as always. Hugs Nikki x

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card Katharina I love the layout its fab.

    AntwortenLöschen
  5. THIS ONE IS WONDERFUL! I know I say that all the time, but I love this one! It is perfect, love the colors, the image, the buttons the inking! Just beautiful!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  6. I love your example card! It is perfect. You did such a great job. The buttons are a great touch, not too much at all. Can't wait to get to working on my card for the sketch. Have a great day!

    Toota-loo,
    Karen

    AntwortenLöschen
  7. You should be pleased Katharina, it is a stunner!!
    A girl can't ever have too many buttons..lol

    Marlene x

    AntwortenLöschen
  8. Sehr schöne karte, ich habe eine award fur dich .

    Lg agnes

    AntwortenLöschen
  9. Love the colors and the coloring! Great sketch and card, Katharina!

    AntwortenLöschen
  10. WOW die ist wieder traumhaft schön.
    Klasse Farben und der Sketch ist wieder super.

    Ich wünsche Dir eine schöne Woche.

    AntwortenLöschen
  11. Die Karte gefällt mir wieder total gut.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  12. Super cute card and a fabulous sketch ,thankyou ,hugs Dawnxx

    AntwortenLöschen
  13. another great sketch, and I just love your card, all the buttons look great Jill x

    AntwortenLöschen
  14. Meine liebe Katharina, ich komme zwar derzeit kaum zum Blog-Leben, aber bei Dir muss ich einfach zwischendurch schauen kommen und ja, ich werde immer belohnt von Deinen traumhaften Werken - schon wieder so eine tolle Karte, die Knöpfe darauf sind beileibe nicht zuviel, im Gegenteil - unheimlich harmonisch... Ich wünschte, ich hätte Dein Talent !!! xox

    AntwortenLöschen
  15. Fabulous - what a great card this is. The colours are just wonderful xx I do so love your sketches Katahrina - I'm just off to have a go at the PTW challenge now xxx

    AntwortenLöschen
  16. Wonderful card Katharina and thank you for the sketch!
    Tomorrow I will have a craft day with 7 girls at home and mayby I can working on a card with this sketch ... I don't think so, because the 'organizer' is too busy, me this time!! But we have a lot of fun!Oh by the way, I love the buttons.

    AntwortenLöschen
  17. Another stuning card, thanks lodas Katharina for the sketch....

    AntwortenLöschen
  18. Très belle carte!! Bises, Christelle.

    AntwortenLöschen
  19. your card is stunning Katharina, thank you for the wonderful sketch!

    Mandy

    AntwortenLöschen
  20. Hi Katharina,

    I love coming to your blog... So creative and so much inspiration for me... So, I'm giving you an award... All you have to do is go to my blog to claim it and get the instructions....

    Hugs,
    PattiM
    (Pattie's passion)

    I Scrap So All Moments Are Remembered~!!!!!!

    AntwortenLöschen
  21. ach Katharina, ich weiß schon langsam nicht mehr, was ich schreiben soll *lach*. Die Karte ist ein Traum, so wunderschön. Wow.
    Ich hoffe, ich komme heute abend noch dazu.

    AntwortenLöschen
  22. Wow Katharina this is so pretty. And another great sketch to try.

    AntwortenLöschen
  23. Oh my,I LOVE this sketch,you are amazing girl!!! So many pretty details on here and I love each and everyone of them. Wish I could create half as good as you!
    I enjoy your blog so much Katharina!

    AntwortenLöschen
  24. Stunning as always, loved this sketch.

    AntwortenLöschen
  25. another fabulous card Katharina, such a cute couple image. annie x

    AntwortenLöschen
  26. Oh, how ADORABLE!!! The card is fantastic, & I will definitely be using that sketch sometime in the future!!

    AntwortenLöschen
  27. Toller Sketch, superschöne Karte... meine dagegen ist mir überhaupt nicht gelungen, ich zeig sie trotzdem *augenverdreh*

    http://kreativ-sucht.blogspot.com/2008/07/einschulungswnsche.html

    AntwortenLöschen
  28. great card, i love the colours, looks fab {{m}}

    AntwortenLöschen
  29. Great card, the buttons are fab! I love detail on cards.(im a bit mad for beads ;-))
    Take care hun!
    Kate xxx

    AntwortenLöschen
  30. Deine Karte ist ja wohl absolut ein Traum

    AntwortenLöschen
  31. Hi again Katharina!
    Here is my creation for your fantastic sketch #20:
    A NEW HOME....
    Hugs
    Kristine

    AntwortenLöschen
  32. Hi Katherina,

    I left a little something for you on my blog. You are so creative and inspiring. I wanted to share that with the girls who visit my site. Blessings to you.

    Melanie

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...