Dienstag, 29. Juli 2008

RAKs I recieved - Last WoJ preview

What a lucky girl I am with such wonderful and supportive blogging friends like you!
I was quite busy over the last couple of days getting the
Whiff of Joy online shop ready for Pre-orders which already start tomorrow *giggling with excitement*. So it was a welcome joy to get 2 beautiful cards with lovely congratulations for my new venture.

Ich bin wirklich vom Glück gesegnet mit so lieben Blogging Freunden wie euch. Die letzten Tage war ich doch recht beschäftigt mit der Fertigstellung des Whiff of JOy Online Shops, damit er rechtzeitig für die schon morgen startende Vorbestellungsaktion fertig ist. Also war es eine willkommene Abwechslung 2 wunderbare Karten mit guten Wünschen zu bekommen.
This terrific card is from Carmen, the owner of the Card-Art Online store in the Netherlands.
It came together with my new Card Art cardkit, which is fabulous again!! Can't wait to use it. Thank you Carmen!!


Diese tolle Karte ist von Carmen, der Besitzerin des Card-Art Online stores in den Niederlanden. Sie kam zusammen mit meinem neuen Card Art cardkit, das wieder traumhaft schön ist. Ich kann es schon kaum erwarten wieder damit zu basteln! Danke Carmen!


The second card was sent to me by Heather from Hopefully. What a great colouration of the PB bunny! Thanks so much Heather!

Die zweite Karte ist von Heather von Hopefully. Eine tolle Coloration des PB Hasens. Vielen Dank Heather!

So here is another Whiff of Joy preview of Angel Charlotte, I really love her and can't wait to ink her myself...hehe She will look wonderful on christmas cards! Tomorrow you will be able to see all Charlotte and Charlie designs on the Whiff of Joy online shop and start pre ordering (remember no shipping costs for all pre orders!!) Hope to see you tomorrow! :)

Hier ist ein weiterer Whiff of Joy preview von Engel Charlotte, ich bin richtig verliebt in sie und kann es kaum noch erwarten bis ich sie selbst benutzen kann :) Sie wird auf Weihnachtskarten traumhaft aussehen. Ab morgen geht es dann los, da könnt ihr alle Charlotte und Charlie Motive im Whiff of Joy online shop sehen und vorbestellen (vergeßt nicht - KEINE zusätzliche Versangebühr während der Vorbestellungszeit!!) Ich hoffe ihr schaut morgen vorbei! :)

Kommentare:

  1. Oh I LOVE Charlotte the Angel!!! Can't wait to start pre-ordering and thank you for the wonderful offer of no shipping at all!!! That means we can all order extra stamps :).

    AntwortenLöschen
  2. WOW!

    Deine erhaltene Post ist wunderschön! Dass du dich darüber gefreut hast, kann ich nachempfinden =)

    Das neue Charlotte-Engel Motiv ist ja auch ganz bezaubernd. Normal mag ich Engel (ausgenommen Magnolia) nicht so gern, aber die kleine Charlotte ist ja echt super!

    Ich freue mich schon sehr auf deine Shoperöffnung morgen. Natürlich schaue ich vorbei :)

    Liebe Grüße
    von Jay Jay

    AntwortenLöschen
  3. What fabulous cards you have received Katharina. Both just gorgeous, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  4. wow lovw this angel! She's a beauty!!

    AntwortenLöschen
  5. da hast Du aber wunderschöne Post bekommen. Der Engel ist aber auch süß. Freue mich auf Morgen.
    LG patzi

    AntwortenLöschen
  6. Oh I have just found this blog and I love it. Looking forward to the shop been open.

    AntwortenLöschen
  7. OH Charlotte the Angel is super cute!!! I can't wait to see them all in 'real life'! Heehee!! Congrats again Katharina....you must be SO excited!!!

    AntwortenLöschen
  8. I just can't wait for the pre-orders to open! *bounce bounce bounce* :D

    I love that angel - she's so cute AND has attitude. I've been longing for that combination in a stamp! :D

    AntwortenLöschen
  9. Oh my only one more day. The waiting is the worst for me! I love this one she's really cute!!!
    Your welcome I'm glad the card arrived safe and sound to you. Congatulations again and good luck tomorrow.

    AntwortenLöschen
  10. Oh..I think this one will be my favorite. She is gorgeous! Enjoy tomorrow...I know you are going to be flooded with orders!!!

    AntwortenLöschen
  11. Hallo Katharina,

    ich denke mal, du wirst aufpassen müssen, daß dein Server morgen nicht crasht, wir sind alle schon mega-gespannt auf all die schönen Stempel, die du uns schon als kleine Sneak Peeks gezeigt hast.
    Ich werde auf jeden Fall morgen in deinem Shop vorbei schauen.

    Liebe Grüße, Nadine

    AntwortenLöschen
  12. WowK...it's rolled around so fast...How nice of the girls to send you a good luck wish....(love the sentiment on the first one!!)...Charlotte is a star of course...good luck for tomorrow...I hope you're INUNDATED with orders!! bx

    AntwortenLöschen
  13. I am really enjoying the new line previews and I know this is going to be a wonderful avenue for you to grow even more in your stamping as well as the rest of us LOL! I gave you an award to day through my blog :)

    AntwortenLöschen
  14. I just LOVE angels so this I just have to order!
    Have a great day
    /Gunilla

    AntwortenLöschen
  15. Oh my, they just keep getting better! I am in soooo much trouble!!

    AntwortenLöschen
  16. Hi!

    I am from Puerto Rico, that counts as US even if our language is different. I've been seeing your blog and loving all those wonderful images and I was wondering if you'll ship overseas even if it might delay a lot more. I really love your images and would love to buy at least one stamp (I'm on limited budget) at least from your company.

    Besides, love all the sketches and cards you do and get. Great source of inspiration your blog.

    AntwortenLöschen
  17. Oh Charlotte the Angel is so pretty! Can't wait to meet them all! And well deserved but beautiful RAK cards!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  18. Ich zähle die Stunden...
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  19. beautiful cards Katharina- bet you don't sleep much tonight!
    Love the latest preview as well
    Shazza
    x

    AntwortenLöschen
  20. I just ordered her this morning.. she is beautiful.. Can't wait to get her (among the other 2 I ordered).. Congrats again!

    AntwortenLöschen
  21. Delighted for you!!!

    She is just so cheery and bright, fantastic!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...