Samstag, 12. Juli 2008

Simple Boy Card - Einfache Karte für Jungs

Good morning everybody!! It has really cooled down over here. It rained all night and temperature fell from 30°C to almost 18°C. I don't mind at all, I am not the hot wather type of woman ;)

Guten Morgen alle miteinander!!! Bei uns hat es richtig schön abgekühlt über Nacht. Es hat stark geregnet und jetzt hat es statt 30°C nur mehr 18°C. Mich stört das überhaupt nicht, ich schätze tropische Hitze überhaupt nicht :)

I did a really quick and simple boy card yesterday for the Stamp Something Triple Play Challenge "3 layers, 3 colours, 3 embellishments". I used the Arty Girlz sketch to do my card. Thanks for the inspiration girls! I did a really dangerous looking Karate Luca (from Sugar Nellie) with his black tunica and the ornage bell :) I added no sentiment on purpose, so it is an every occassion boy card :)
Thanks for stopping by and don't forget to have a look at my
YAOB Sunday crafter tomorrow :)
Hugs

Ich habe gestern eine richtig schnelle und einfache Jungenkarte für die Something Triple Play Challenge "3 Schichten, 3 Farben, 3 Verzierungen" gemacht. Als Inspiration habe ich den Arty Girlz sketch dieser Woche verwendet. Mein Karate Luca (von Sugar Nellie) ist ein richtig Gefährlicher geworden ;) mit seinem schwarzen Anzug und dem orangenen Gürtel..hehe
Ich habe mit Absicht keinen Text verwendet, so ist es eine Jungenkarte, die man zu jedem möglichen Anlaß schenken kann.
Ich danke euch fürs Reinschaun und vergeßt nicht euch morgen meinen YAOB Sunday Bastler anzusehen :)
Laßt euch mal Drücken!!! (Ich finde es wirklich blöd, dass es im Deutschen keine gescheite Übersetzung für das Englische "Hugs" = Umarmung gibt..hehe) Naja, vielleicht klingt ja "Ich schicke euch eine Umarmung" besser -- Ich weiss nicht?!?! Aber ihr wisst ja jetzt was ich meine ;P


  • Stamps: Sugar Nellie
  • Paper: Stampin' Up dp "Afternoon Tea"
  • Accessories: button Stampin' Up, star punch, Su ticket corner punch, brads Making Memories, Sewing machine
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor, Twinkling H2O, white gel pen, background SU pastels, all edges are distressed with a brown inkpad

Kommentare:

  1. What a great boy card Katharina, love the image and coloured so beautifully as always, Enjoy your cool Saturday, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  2. Simple is stylish and this fits the bill a treat Katharina. Viv xxx

    AntwortenLöschen
  3. Die Karte ist ganz optimal für einen Jungen. Gefällt mir total gut.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  4. Boah wie klasse. Einfach, dafür aber echt wunderschön. Tolle Farben.

    Ich wünsche Dir ein wunderschönes WE.

    AntwortenLöschen
  5. What a great card. They are such fun images. Shame SN don't make this stamp in a girl as my Emma is an orange belt in Karate.

    AntwortenLöschen
  6. gorgeous card, I so love this Luca image, great colours, hope you have a great weekend!

    AntwortenLöschen
  7. Great card Katharina and fab colours

    AntwortenLöschen
  8. Einfache Karte? Für mich ist sie aufwendig und ich bräuchte wohl ewig dafür. Sie gefällt mir richtig gut.
    Bei uns ist es auch seit heute Nacht kühler geworden. Hatten am Abend ein richtig heftiges Gewitter.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  9. OH...I love your card Katharina!!!
    Love colours and details.
    I love your style and your design.
    Thanks so much for the nice comments you left in my blog.
    Have a good week
    Hugs my friend
    Mumur

    AntwortenLöschen
  10. This is a fabulous card. A little boy would just love it. Your colors are great, too.

    AntwortenLöschen
  11. Hi Katharina

    Its great to see you joining in with Arty Girlz again :)

    Your card is wonderful ~ the colours are perfect and the image is FAB

    Thanks for joining in with our sketch challenge xx

    AntwortenLöschen
  12. What a fab card for a boy Katharina I love the Karate image.

    AntwortenLöschen
  13. Gorgeous card, love those buttons

    AntwortenLöschen
  14. Wonderful guy card! Love the shading on him. Enjoy your cooler weather as today here it is going to be 95 degrees and very humid! I will be inside thank you -
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  15. exccellent card i really love the blue and brown colour combo its one of my favs.

    Thanks for joining in with the Arty Girlz challenge.

    crissi xx

    AntwortenLöschen
  16. super cute! love the karate boy stamp and the colors you used are so great!

    AntwortenLöschen
  17. Wow, it's a fabulous card Katharina. The colours and papers are gorgeous and that image is just too cute

    AntwortenLöschen
  18. This is such a great Boys card Katharina, and coloured to perfection as always. have a great Weekend
    Hugs Jacqui xx

    AntwortenLöschen
  19. Ich glaube Du weisst immer genau wie die Karte aus zu sehen braucht wenn du die Stempel kriegst...Meine gute diese ist auch wieder sehr schön. alles passt wieder...super!!
    grüsse Francien.

    AntwortenLöschen
  20. Great card Katharina, Perfect for a boy...Love the colour combination, and your colouring. hugs rach.xx

    AntwortenLöschen
  21. great card Katharina, love the layout you have used
    x

    AntwortenLöschen
  22. This is a fantastic boy card, they are always the most difficult for me. Thank you for the inspiration. Linda x

    AntwortenLöschen
  23. Hi Katharina,
    eine tolle Jungs-Karte hast du da gezaubert. Deine Coloration ist wieder traumhaft und die Knöpfe passen auch perfekt.
    Wünsche dir und deinen Lieben einen schönen Sonntag.
    Hugs, Moni

    AntwortenLöschen
  24. eine wunderschöne Karte, ganz große Klasse.
    Ich knuddel Dich auch mal aus der Ferne und wünsche Dir ein schönes WE.

    AntwortenLöschen
  25. Die Karte ist mal wieder zauberhaft und super klasse in ihrem ganzen Desing

    AntwortenLöschen
  26. Fabulous card..I love the coloring and wonderful papers!! Have a Great Weekend!!

    AntwortenLöschen
  27. Great card Katharina - great image and the colouring is fab.

    AntwortenLöschen
  28. Such a fun card Katharina! That image is adorable and great coloring too. Love the layout and the printed papers. Great stitching and embellishments too. Thanks for playing along with our challenge, it's perfect! :)

    AntwortenLöschen
  29. super fun boy card!! Love your colors, layers and embellishments for the challenge!! Beautiful and "dangerous" coloring on the karate boy:) Thanks for joining us:)

    AntwortenLöschen
  30. fab card Katharina, i love the l/o and colours you have used. {m}

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...