Montag, 21. Juli 2008

Thank You - Sketch #22

Another Sketch challenge at the Papertake Weekly Challengeblog today. I really struggled to get my card ready, because I was so busy reading all your lovely comments and emails regarding Whiff of Joy Stamps. What an exciting time! And you won't believe what breathtaking sketches Elisabeth Bell sent me this morning (I almost fell off my chair when I saw them), I'll tell you more about this later :) Please don't forget to enter the Guest Designer call and the Naming competition if you don't already have :) I thank you for the already entered cards and I am looking forward to visiting all your blogs and enjoying your creations :)

Es ist wieder Montag, also Zeit für eine neue Sketch Herausfoderung auf dem Papertake Weekly Challengeblog. Ich habe mich diese Woche wirklich fast verzettelt und meine Karte nicht fertig bekommen, da ich so damit beschäftigt war eure lieben Kommentare und Emails zu Whiff of Joy Stamps zu lesen. Was für eine aufregende Zeit! Und ihr glaubt ja gar nicht was für unglaubliche Skizzen mir Elisabeth Bell heute morgen geschickt hat (ich habe bin fast vom Stuhl gefallen als ich die gesehen habe ), aber dazu später ;) Bitte vergeßt nicht an dem Guest Designer call und der Naming competition teilzunehmen, wenn ihr es nicht schon habt. Ich danke euch schon für eure zahlreichen Beiträge und ich freue mich schon auf ein ausgiebiges Blog hopping um mir jedes einzelne Werk genau anzusehen :)
I used the lovely "Picking apples" designed by Elisabeth Bell for todays card. I just can't get enough of her motives :) I embossed the blue bgp with my cuttlebug folder "spots and dots". That's why I also want to enter my card to the "Our Creative Corner" challenge with the theme "Dry Embossing".
I hope a lot of you join in on this weeks challenge over at
Papertake Weekly. I will be back later today with another Whiff of Joy preview. So stay tuned :)


Ich habe die süße "Apfelpflückerin" designed von Elisabeth Bell für meine Karte verwendet. Ich kann einfach nicht genug von ihren Motiven bekommen. Das blaue Hintergrundpapier habe ich mit meiner Embossing Schablone von Cuttlebug "Spots and Dots" verschönert, deswegen reiche ich die Karte auch bei der "Our Creative Corner" challenge ein mit dem Thema "Trockenes Embossing".
Ich hoffe dass viele von euch bei der Papertake Weekly mitmachen. Ich werde später nochmal wiederkommen mit der versprochenen Vorschau eines weiteren Motivs von Whiff of Joy Stamps :) Also bleibt dran!!



  • Stamps: Sugar Nellie
  • Paper: Crate Paper, Stampin' Up cardstock "Close to cocoa"
  • Accessories: hardware Stampin' Up hodgepodge, Prima Flowers, ribbon Stampin' Up, Su ticket corner, slit and slot punch, cuttlebug embossing folder "spots and dots", sewing
  • coloured with Caran D'Ache Supracolor pens, Twinkling H2O, Spica Glitter pens, white gel pen

Kommentare:

  1. Beautiful card Katharina, I have just ordered a Spiral punch and some hardware from SU and these look fabulous on your card, Have a great day, Hugs, Nikki x

    AntwortenLöschen
  2. Katharina a stunning card as always, thank you for your lovely comments. They mean alot.

    AntwortenLöschen
  3. Wow was für ein wunderschöner Sketch und ein Traum von einer Karte.
    Toll gewerkelt.

    AntwortenLöschen
  4. Oh she is a beauty Katharina! I love that paper you've used to the right of your card!

    It's such an exciting time for you right now...I'm delighted for you!! bx

    AntwortenLöschen
  5. Ein Traum von Karte und der Sketch dazu, umfall.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  6. Wow und da brauch ich ja gar nicht mehr weiter nach einen Sketch bei dir suchen .... denn dieser hier ist echt klasse.
    Und die Karte die du daraus gezaubert hast ist superschön....

    *knuddels* Sonja

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Katharina, was für eine süße Karte uns auch der Sketsch einfach spitze.
    Lg patzi

    AntwortenLöschen
  8. klasse schaut deine Karte aus Katharina...:-) Tolle Farben hast du benutzt...
    Na hier gibt es ja eine Menge News..., Herzlichen Glückwunsch zu deinem Entschluss, Stemplis zu verkaufen...:-) Ich bin sehr gespannt und freu mich drauf! Viel Glück! L.G.

    AntwortenLöschen
  9. Super cute card!! Thanks for playing along with us!

    AntwortenLöschen
  10. Hi Katharina,
    Your card looks gorgeous, as does your new photo!!!very nice.
    can't wait to see what Elisabeth has created.
    Hugs rach.xx

    AntwortenLöschen
  11. Ooo another fab sketch and card Katharina - love it! Am amazed you can find the time at the moment! Love the new photo of you too :) xx

    AntwortenLöschen
  12. beautiful card - and what a great sketch. I think I have to make a card with it...

    AntwortenLöschen
  13. Wow!! this is over the top Beautiful!! I love the image, your coloring and your sketch is Fabulous!!..Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  14. This card is adorable Katharina!
    And I LOVE your new profile picture! You look amazing!
    Have a crafty week;)
    Hugs Kristine

    AntwortenLöschen
  15. This is such a GORGEOUS card Katharina! As always you produce a stunning creation.
    (Thank you for your lovely comments too)!
    Viv xx

    AntwortenLöschen
  16. Wouderful and so fabulous ,
    thanks for such a brilliant sketch again ,Dawnxxx
    huge congrats on your newstamp range ,can not waite to see them ,xxx

    AntwortenLöschen
  17. Wouderful and so fabulous ,
    thanks for such a brilliant sketch again ,Dawnxxx
    huge congrats on your newstamp range ,can not waite to see them ,xxx

    AntwortenLöschen
  18. I really need to get one of those spiral punches and that stamp! Absolutely fab card!

    AntwortenLöschen
  19. die Karte ist traumhaft schön geworden, ganz ganz große Klasse.

    AntwortenLöschen
  20. Beautiful card Katharina, I love how you have coloured the image

    AntwortenLöschen
  21. die gefällt mir extrem gut!!!

    AntwortenLöschen
  22. OHHHH Katharina this is just gorgeous, i love the colours you used, i will make my card tomorrow.... Big Crafty Hugs Tina xxxx

    AntwortenLöschen
  23. Beautiful, the papers are great and the image is so adorable, fabulous colouring, another stunning card
    lv Gill x

    AntwortenLöschen
  24. You inspire me, Katharina!!! I spent the whole morning playing with your sketch and wanted to share it with you!!!

    Thanks for the inspiration, girlie!!
    http://kraftinkimmieskorner.blogspot.com/2008/07/dare-to-get-dirty-and-katharinas-sketch.html

    AntwortenLöschen
  25. Ich glaubv, ich werde süchtig nach deinen Sketchen ;)

    http://kreativ-sucht.blogspot.com/2008/07/wieder-nach-einem-sketcxh.html

    AntwortenLöschen
  26. Super fun sketch Katharina!! I played along with one and will definitely be using it again!! I would of like to have spent a bit more time on it...but wanted to get it finished up as we are leaving for holidays soon!! Thanks for the inspiration and wonderful sketches, I love them!! Kelly
    http://craftingcreatively.blogspot.com/2008/07/sending-you-smiles.html

    AntwortenLöschen
  27. Deine Karte ist mal wieder ein Traum

    AntwortenLöschen
  28. Hallo liebe Katharina,
    wieder mal hab ich einen deiner tollen Sketche für eine KArte nutzen können.
    Hab vielen lieben Dank für deine Mühe und das du uns die Sketche stets zur Verfügung stellst.

    http://tigger-dr.blogspot.com/2008/08/baby-karte-nach-sketch-baby-card-after.html

    GLG DANA

    AntwortenLöschen
  29. OhMigoodness, Katharina! Here is the famous card!! I feel so honoured to have received her! And she is even more beautiful in real life!!! ;D Thank you again, you are a Sweetheart!!

    *Hugs!!*

    Elisabeth xx

    AntwortenLöschen
  30. Hi Katharina, I love this card and the sketch is fantastic, I have used it before, this time I used it with my Whiff of joy stamp, I would love you to take a look if you have the time it is HERE
    Hugs Jacqui x

    AntwortenLöschen
  31. This is such a nice sketch and your card is of course wonderful. I am currently making some Christmas cards and I have made one following this sketch, thought you might want to take a look :o)
    You can see it here.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...