Mittwoch, 30. Juli 2008

Whiff of Joy is up and running :)

The Whiff of Joy online store is now available and is taking pre-orders for the Charlotte and Charlie images which will be available on August 11th. No additional shipping costs on all pre-orders. So hop over and let me know what you think :)

Der Whiff of Joy online shop ist einsatzbereit und ihr könnt Vorbestellungen für die Charlotte und Charlie Motive tätigen, die dann ab dem 11. August erhältlich sein werden. :) Keine zusätzlichen Versandkosten für alle Vorbestellungen. Schaut doch mal vorbei und sagt mir was ihr davon denkt :)

Kommentare:

  1. Ohh dann gehe ich doch gleich mal luschern :) Gut, dass ich doch nochmal vorbei gekommen bin, auch wenn ich schon schlafen müsste *hihi*.

    Dann herzlichen Glückwunsch zur Eröffnung deines Shops!

    Jay Jay

    AntwortenLöschen
  2. I love them Katharina! I placed my first order with you but since I'm reference number 7 I guess I'm not the only one who loves them :). Good job!!!

    AntwortenLöschen
  3. ich war gerade schon shoppen *grins*
    der shop ist wunderschön geworden und ich wünsche dir ganz viel erfolg!!!

    lg
    nancy

    AntwortenLöschen
  4. Hi Katharina,
    The stamps are absolutely adorable!! I bet the stamps just take off like crazy because they are adorable! Good luck!

    AntwortenLöschen
  5. The shop is fantastic Katharina, I placed my order, it all worked like a dream, only took a couple of minutes! I did limit myself to just 2 this time as I am waiting for Elisabeth's and then I will have to have them all! Can't wait for these ones to arrive though! Very exciting!

    AntwortenLöschen
  6. My order is in. Gosh what a hard choice it was. I wish I didn't have to watch the pennies. I would have loved to have had them all. I can't wait to get stamping.

    Hugs
    Nic

    AntwortenLöschen
  7. Love those kids!!!

    AntwortenLöschen
  8. I wish you good luck with the shop! You have some great stamps there!

    AntwortenLöschen
  9. What a great shop!! It is fantastic & I love it:)
    Thank you for those nice words about me. And you have described the team so well!
    Hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  10. Hi Katharina. I just placed my order. Whoo-Hoo. I had a hard time choosing. Wish I could afford them all! They are stunning. Your site is set up very well. Very smooth and user friendly.

    AntwortenLöschen
  11. Super awesome Katharina!! I'm hoping you'll be adding US$ to your currency converter. Other then that I got me some super cute stamps!!!

    AntwortenLöschen
  12. herzlichen glückwunsch zur shoperöffnung.
    wünsche dir alles gute!!
    auch wenn ich gerade sehr knapp bei kasse bin,habe ich mir 3 motive gegönnt. :-)

    lg, mireille

    AntwortenLöschen
  13. Konnte es nicht sein lassen und habe auch schon was bestellt... :-)
    Die Motive sind ja aber auch sooo süss!

    AntwortenLöschen
  14. Auch wenn ich nicht mehr niedlich stemple, ich wünsche Dir von ganzem Herzen viel Erfolg mit Deiner süßen Kollektion. Der Shop ist wunderschön aufgebaut, gefällt mir richtig gut.

    Alles alles Gute und viel Erfolg.

    AntwortenLöschen
  15. Herzlichen Glückwunsch zum Shop, mit so süßen Motiven. Ich konnte nicht anders, und habe bestellt.
    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  16. Ther are soooooo adorable! WTG!
    *pops off to order*

    AntwortenLöschen
  17. Hi Katharina,
    meine Bestellung hast du auch schon :o)) Die Motive sind wirklich zuckersüß, viel Erfolg mit dem Shop!
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  18. yeah! I've just placed my order! Great shoppe! Very nice layout and customer-friendly :) I was number 24, and it's still early, so there is obviously a whole pack of stampers keen to get their hands on theese beauties! Congrats on the grand opening!

    AntwortenLöschen
  19. Good luck Katharina. I'm off for a quick look xxxx

    AntwortenLöschen
  20. Wohaaaa!!! they are great Katharina, but then we knew they would be, I placed my order and cannot wait for them to arrive, well done, wish I could of ordered more only ordered 4 but when pennies come in will be back for more. The website is lovey and easy to use so all your hard work has been worth it, you will sell out in no time. Very best wishes and hugs Jacqui xx

    AntwortenLöschen
  21. Herzlichen Glückwunsch zur Eröffnung deines neuen Shops.
    Ich wünsche dir viel Glück und hoffe für dich, das er gut läuft.
    Die Motive sind echt toll und ich freue mich schon auf die andere Kollektion

    xxx Sonja

    AntwortenLöschen
  22. Super Katharina, I have just ordered them all....I could not choose.....

    AntwortenLöschen
  23. YIPPIEEEE I got the 2 I wanted the most ;) the others will have to come live with me when I make some money ;) hahahaha anybody wanna buy some cards LOL

    hugs Ria

    AntwortenLöschen
  24. Wohaaaa!!! they are great Katharina, but then we all knew they would be, I placed my order for 3 of them and cannot wait for them to arrive, well done.The website is looking fab and is so easy to use.
    Hugs Debbie x

    AntwortenLöschen
  25. Hi Katharina. Just couldn't wait for you new shop to open. I have limited myself to two stamps this time. Just adorable, now Iv'e got to wait for the postie to deliver my gorgeous stamps Yummy!! LOL Maybe you would take a peek at my blog. Thanks Jane http://youmakemelaugheveryday.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  26. Great stamps, I have ordered four for now- wish I could afford them all. Good luck
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  27. congrats! What an exciting time for you! Off to go look at the goodies!

    AntwortenLöschen
  28. Habe Deinen tollen Shop auch schon eingeweiht und bestellt. Wünsche Dir ganz viel Erfolg, was bei den wundervollen Motiven kein Problem sein sollte.
    Lieber Gruß, Antje

    AntwortenLöschen
  29. Wow! I love all of the new Charlotte & Charlie stamps! They are super cute!

    AntwortenLöschen
  30. Glückwunsch zur Eröffnung! Ich wünsche Euch ganz viel Spaß und Erfolg!
    Naja, und bestellen war ich auch schon! *gg*

    AntwortenLöschen
  31. The store looks great Katharina :-)The stamps are fantastic, I've just got to decide which ones to have now.
    Sharon x

    AntwortenLöschen
  32. Open the champagne! The wonderful new shop is now OPEN! :)

    Congratulations Katharina and may the future hold ALL the best for you, your great team and the Whiff of Joy online shop.

    AntwortenLöschen
  33. Hi Katharina..I sincerely hope today was hugely successful for you!! I am eagerly awaiting the release of your Elisabeth Bell designs and then I'll be investing my hubbie's cash for sure!! bx

    AntwortenLöschen
  34. Hallo liebe Katharina Frei,

    ich verfolge schon lange diesen wunderschönen Blog und bin immer wieder fasziniert von den tollen kreativen Ideen und Werken.

    Ich wünsche für den Start alles alles Gute. Werde in den Shop immer wieder mal rein schauen. Hoffe, das demnächst 2 schöne Charlott und ein Charly Stempel bei mir zu Hause sind. (Diese habe ich soeben Vorbestellt)

    Ganz liebe Grüße,

    Steffi

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...