Sonntag, 27. Juli 2008

Winner of the Whiff of Joy naming competition

Good evening to all of you night owls (like me ;) Tonight Elisabeth and I will announce winner of the naming competition for the first girl and boy images Elisabeth designed for Whiff of Joy.

But let us hear Elisabeth's story: "I want to thank you all for submitting so many fantastic names for our Whiff of Joy Stamps boy and girl characters to choose from. Which only made my job even harder! Hee-hee! Every name idea was gorgeous and so fitting and I truly wanted to choose more than just one name for each character. So I "Uhmmed" and I "Ahhed" all week over several beautiful names, with the harrowing knowledge that only ONE set of names for our boy and girl characters for Whiff of Joy Stamps could be chosen. I WISH I could have chosen all your name ideas! But then there wouldn't be much fun in that type of a competition (though it's always fun winning! :D). And now, without further delay, the winner is.....*drum roll*.... JayJay with the suggested names Willow and Oakley."

Congratulations
JayJay!!! You will get the complete set of Willow and Oakley stamps designed by Elisabeth Bell for free as soon as they are released :) Please let me know your adress.

Guten Abend an all euch Nachteulen (so wie ich eine bin ;) naja, gezwungenermaßen..hehe
Heute Abend werden Elisabeth und ich den Gewinner der Namensgebungschallenge für die ersten Mädchen und Junge Charaktere, die Elisabeth für Whiff of Joy designed hat, verkünden.

Aber lassen wir doch Elisabeth ein bisschen etwas dazu erzählen:"Ich möchte euch allen dafür danken, dass ihr so tolle Namen für unsere Whiff of Joy Stempel, das Mädchen und den Jungen, vorgeschlagen habt. Was meine Aufgabe nur schwere gemacht hat..hehe! Jeder vorgeschlagene Name war aussergewöhnlich und so passend und ich wollte wirklich mehr als nur einen Namen pro Charakter auswählen. Also habe ich die ganze Woche über den Namen gesessen und mir den Kopf zerbrochen. Ich wünschte mir ich hätte all eure Namen wählen können, aber dann wäre an so einem Wettbewerb ja nichts lustiges mehr :) (obwohl es immer schön ist zu gewinnen!) Und nun ohne weitere Unterbrechung... Der Gewinner ist....*Trommelwirbel*..... JayJay mit den Namen Willow und Oakley."

Herzlichen Glückwunsch JayJay. Du bekommst das komplette Set des ersten Release von Willow und Oakley designed von Elisabeth Bell . Bitte schick mir deine Adresse. Thank you everybody for participating!! I wish you a good night with the lovely Willow finding her way through a cold wintery night :) Hop over to Elisabeth's blog where she will explain to you why she chose those beautiful names for her images :) Take care!

Ich danke euch allen fürs mitmachen!! Ich wünsche euch eine gute Nacht zusammen mit der wunderbaren Willow, die ihren Weg im dunklen einer Winternacht sucht :) Schaut dich später auf einen Sprung bei Elisabeth rein. Sie wir euch erzählen warum sie sich diese wunderbarenNamen ausgesucht hat :) Alles Liebe!!

Kommentare:

  1. SUCH cute names! Congrats, JayJay! :D

    AntwortenLöschen
  2. Oh my God, I never thought that you would choose these names! I'm so really happy after this bad day I had today! Thank you so much!

    I really LOVE the new Willow image and can't wait to see more.

    I'll send you my address, Katharina.

    Hugs and good night
    Jay Jay

    AntwortenLöschen
  3. What an adorable image!! Oh I just can't wait!!! Love the new names too!! They are perfect!! Congrats Jay Jay!!!!

    AntwortenLöschen
  4. Katharina the names are just so perfect but so cute too.... i just adore this image, she is beautiful....

    Katharina i left an award for you on my blog...

    http://yummyscrummycreate.blogspot.com/2008/07/i-feel-so-honoured-to-have-received.html


    I am so excited about pre-ordering...the stamps... Big Big Hugs Tina xx

    AntwortenLöschen
  5. OH those names are perfect!! Congratulations Jay Jay!! And what a gorgeous holiday image.....I love it!!! Elisabeth, you are one talented lady!!

    AntwortenLöschen
  6. Wow, she is absolutely gorgeous! Perfect names! will these images also be able to pre-order starting July 30th or just the Charlie and Cahrlotte ones?...just shoot my hubby now before he gets the cc bill...

    AntwortenLöschen
  7. Wonderful choice! Good job JayJay!

    AntwortenLöschen
  8. Congrats JayJay!!! Love the names!!
    The new image of Willow is adorable!!
    Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  9. Herzlichen Glückwunsch,JayJay!! :)

    AntwortenLöschen
  10. Hui, hier hat sich ja einiges getan. Daher zuerst einmal: herzlichen Glückwunsch zu Deinem Shop! Ich bin schon sehr gespannt auf all´ Deine Motive und wünsche Dir viel Glück und Erfolg!
    Und JayJay gratuliere ich auch! Die Namen sind schon cool! ;o)

    AntwortenLöschen
  11. Das sind zwei richtig tolle Namen....
    Herzlichen Glückwunsch JayJay

    xxx Sonja

    AntwortenLöschen
  12. Congrats Jay Jay! Great names!

    AntwortenLöschen
  13. Congratulations to JayJay! two beautiful names for the new characters.
    I've nominated you for an award Katharina, please stop by my blog to pick it up. annie x

    AntwortenLöschen
  14. Great how things go around your new adventure!!! Would have loved to take part in the guest designers challenge, but I could not make it in the vacation....
    Because I am leaving for vacation I need to keep it simple....
    As you know I love your blog and all you create there for I give you an award on my blog. I know it is a busy time right know, so you only need to do anything with it when you like/have the time.
    Keep up your great work!!
    Love,
    Jacqueline

    AntwortenLöschen
  15. super namen! gratuliere jayjay!

    @kathatina, danke für die info mit dem versand....das freut mich gleich nochmehr *juhu*

    AntwortenLöschen
  16. Love the names....suits the characters perfect...congrats Jay Jay. hugs rach.xx

    LOVE the new image of Willow..
    I'll update my blog later, got to go out now!:(
    Big Hugs Rach.xx

    AntwortenLöschen
  17. Wow Jayjay..I'm sure you're thrilled!! This new Willow is gorgeous...she's fairy-tale-princess looking!! bx

    AntwortenLöschen
  18. Hey JayJay herzlichen Glückwunsch.

    AntwortenLöschen
  19. oooh jay jay...ich gratuliere dir von herzen!!! das ist ja toll und ich freu mich für dich!!!

    dieses motiv ist ja wohl mal wunderschööön *schwärm*

    lg
    nancy

    AntwortenLöschen
  20. What beautiful Names. Congrats jay jay.

    AntwortenLöschen
  21. CONGRATS JAYJAY! And what wonderful names, love the new image... can't wait to color that one!
    HUGS
    MichelleO

    AntwortenLöschen
  22. Wow what a fabulous image ,so stunning and elegent ,Dawnx

    AntwortenLöschen
  23. Those names are perfect, congratualtions JayJay
    Sharon x

    AntwortenLöschen
  24. congrats JayJay, beautiful names
    Sharon
    x

    AntwortenLöschen
  25. Ohhh what perfect names!
    Willow with her lantern is just beautiful....

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...