Mittwoch, 30. Juli 2008

Winner of the Whiff of Joy preorder challenge

Good evening everybody. I am happy to announce the winner of the Whiff of Joy preorder challenge. Random.org picked 3 lucky winners of one Charlotte or Charlie stamp each.
Einen schönen Abend wünsche ich euch. Ich bin glücklich euch heute die Gewinner der Whiff of Joy Vorbestellungs challenge nennen zu können. Die 3 Gewinner erhalten je 1 Charlotte oder Charlie Stempel zugeschickt :)
  • Jacqui
  • Brocéliane
  • and Ila

Congratulations to all three of you, please let me know your adress details and I will ship the stamps as soon as they are available.
Herzlichen Glückwunsch!!!! Bitte teilt mir eure Adressdetails mit, dann verschicke ich die Stempel gleich wenn sie erscheinen.

I had such an exciting day today, but I will tell you about it tomorrow. I need to go to bed and get some sleep :)
Btw, have you realized my Hit counter going up to almost 100 000. WOOOW, isn't this amazing?!? I feel another blog candy coming up to celebrate this!!!
Big Hugs

Mein tag war heute super aufregend, aber ich werde euch morgen mehr dazu erzählen. Jetzt muss ich ins Bett etwas schlaf nachholen ;)
Apropos, habt ihr gesehen, dass mein Hit counter schon fast bei 100 000 steht? Das ist ja eine Sensation. Ich fühel einen neuen Blog Candy im Anflug um dieses wahnsinns Ereignis zu feiern :)

Liebe Grüße

Kommentare:

  1. Congratulations to the lucky winners!
    They will all work wonders with their new stamps. :)

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations to you...Things must be crazy right now....Best wishes...I cant wait to order some of these new cutest images...

    AntwortenLöschen
  3. Yay!! I won!!! Thank you so much Katharina...I look so forward to recieving one of these Fabulous stamps....Hugs, Ila

    AntwortenLöschen
  4. super! I won I'm so happy, thank you Katharina :)I can't wait to receive this one :)

    *Brocéliane*

    AntwortenLöschen
  5. Congrats girls...have fun with your new TOYS!! bx

    AntwortenLöschen
  6. Oh thank you so much Katharina, I cannot believe I won, cannot wait to get my lovely new stamp fro you, thanks for the chance
    Bigs Hugs
    Jacqui x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...