Sonntag, 20. Juli 2008

Yaob Sunday #5

Happy sunday to all of you and what a sunday it is. I am so overwhelmed by your response to yesterdays post. Now I can breathe again, because all this new responsibilites and decisions lie quite heavey on my shoulders, especially if you don't know how it will turn out, if you will even like the stamps :) So thank you once again for uplifting me :)

Einen schönen Sonntag wünsche ich euch, und was für ein Sonntag das ist. Ich bin so überwältigt von euren positiven Reaktionen zu meinem gestrigen Beitrag. Jetzt kann ich endlich wieder durchatmen, denn die neue Verantwortung und all die Entscheidungen lasten recht schwer auf meinen Schultern. Vorallem wenn man nicht weiss wie es am Schluss ausgeht und ob euch die Stempel überhaupt gefallen :) Nocheinmal Danke dafür, dass ihr mich wieder einmal motiviert habt!

Todays YaoB Sunday (= Your Artwork on my Blog) is this wonderful "Sweet n' Sassy" card by Heather Huggins. She created this card using my sketch #9 for inspiration, which is perfect for this cute Elisabeth Bell motive by Sugar Nellie. I really love how Heather managed to highlight the image so perfectly. The earthly colours of the dp harmonise in a terrific way and let the bright image shine. Thank you Heather for this extraordinary card using one of my sketches!
Hope you pop in again tomorrow, I will have another Whiff of Joy preview ready :)

Mein Yaob Sunday von heute (Eure Kunstwerke auf meinem Blog) is diese wundervolle "Sweet n' Sassy" Karte von Heather Huggins. Sie hat diese Karte nach meinem Sketch #9 gebastelt. Was mir daran so gut gefallen hat ist, dass sie das süße Elisabeth Bell Motiv von Sugar Nellie perfekt hervorgehoben hat. Dadurch, dass das Design Papier eher dunkel gehalten ist, das Motiv aber sehr kräftig pastellig koloriert wurde, kommt es wunderbar zur Geltung.
Danke Heather für diesen schönen Beitrag :)
Ich hoffe ihr schaut auch morgen wieder herein, dann habe ich eine neue Whiff of Joy Vorschau für euch vorbereitet :)


  • Stamps: Sweet Ebony - Sweet n' Sassy, My Favorite Things -Sassy Sayings
  • Paper: Basic Grey, CTMH -Card StockMisc: Spellbinders -Lg Classic Circle, Lg Scalloped Circle &Tag Trio, SU -Slot Punch, Ribbon, Prima Flowers, Brads,
  • White Gel Pen, Prisma Pencils, Gamsol

Kommentare:

  1. Congratulations to Heather!! Her card with your beautiful sketch is so gorgeous!! Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations to Heather!! Her card with your beautiful sketch is so gorgeous!! Hugs, Christelle.

    AntwortenLöschen
  3. Thank you Katharina for having on your wonderful blog. It's just so exciting to be picked!!!

    AntwortenLöschen
  4. What a fantastic card, afraid it makes my effort seem very boring.
    Congats Heather on producing such a wonderful piece of work
    x

    AntwortenLöschen
  5. Ein toller Sketch den Heather da umgesetzt hat.
    Mir gefällt die Farbgebung auch sehr gut...

    Lieben Gruß Sonja

    die sich einen neuen Sketch für das neue Yaob aussuchen geht ...

    AntwortenLöschen
  6. hallo es ist wonderbaar und zo schun.namen junge ist ferry,und ein madschen ist angelina.mijn duits ist nicht zo gut.
    gr Marian

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...